Dat mag als je verliefd bent!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator is grammatica faal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was meer een reden zoeken om met haar te kunnen afsprekenquote:
Ik noemde jongens wel eens hun! HEY HUN, HOW U DOINquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs een meisje zeggen "Wie is hun"![]()
Ik las "doool zou zijn op piemel"quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou hoor Sic, als ik doooooooooooooooooooooooooooooolllll zou zijn op iemand en dat ging om wat voor reden dan ook uit, dan wil ik sowieso geen ander met hem zien, laat staan mijn beste vriendin
dat is anders!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noemde jongens wel eens hun! HEY HUN, HOW U DOIN
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag als je verliefd bent!
Ik zal mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar deel eens een paar van je geweldige filmpjes van gisteren!!
Let me occupy your mind
As you do mine
Dus ik moet Crutch echt opgeven?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Nou hoor Sic, als ik doooooooooooooooooooooooooooooolllll zou zijn op iemand en dat ging om wat voor reden dan ook uit, dan wil ik sowieso geen ander met hem zien, laat staan mijn beste vriendin
Dat dacht ik ook al, maar lekker naar elkaars vertrokken kop kijken en 3 uur niet kunnen zoenen is niet mijn idee van een goeie eerste date!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef WasMachinator het volgende:
Was meer een reden zoeken om met haar te kunnen afspreken
Ligt een beetje aan het wie/hoe/wat enzo. Heb maar 1 ex.. zou het opzich niet erg vinden als m'n vriendinnen wat met hem zouden willen (nouja,, 1 tegelijk graag).quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tuurlijk, klopt. Maar dat krampachtige ze is mijn ex dus je mag er nooit wat mee beginnen!Dat zou ik niet accepteren van vrienden. Zeker niet na 8 maanden en als je dat meisje écht leuk vindt.
Ik heb wat ruzie met mijn telefoonquote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen![]()
maar deel eens een paar van je geweldige filmpjes van gisteren!!
Hah! Van die reclame!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
whahaha, dat heb ik ook altijd!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wat ruzie met mijn telefoonEven klootviolen nog. Maar je hoort alleen maar JFILDJVS!! ERUOVYNXDFSLZN!!! VSLZUZCNSF enzo xDD En dan shifto en mij heel mooi meeschreeuwen xD
Dafuuuuuuuq, zit jij stiekem seks te hebben?!quote:
Stiekem?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
Dafuuuuuuuq, zit jij stiekem seks te hebben?!
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Precies op dat moment dat ie dr in ging kreeg ik een steek in mn hart en ziel
Ik vind dat altijd wel een aparte gedachte, dat vriendschap voor liefde moet gaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan het wie/hoe/wat enzo. Heb maar 1 ex.. zou het opzich niet erg vinden als m'n vriendinnen wat met hem zouden willen (nouja,, 1 tegelijk graag).
Maar snap zeker dat het voor anderen wel moeilijk zou kunnen zijn. En dan gaat vriendschap toch voor. En zo neit, dan is de vriendschap blijkbaar niet belangrijk genoeg. Ook niet erg, maar wel duidelijk
Wtf wat is dit, en wiequote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stiekem?
Nou ja.. we hebben het niemand verteld![]()
Ow was trouwens geen seks seks.. gewoon wat masseren wat spelen daarna
Daarom moet het ook geen vaste regel zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind dat altijd wel een aparte gedachte, dat vriendschap voor liefde moet gaan!Dan is er toch ook voor te pleiten dat de vriendschap van beide kanten blijkbaar niet belangrijk genoeg was.
Nou ik herken mijn gekweel inmiddels wel xDDquote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
whahaha, dat heb ik ook altijd!
en dan denk ik altijd van, ben ik dat nou!? is mijn hele stem zwaar verneukt door de telefoon
Gewoon een jongen uit de kroeg die heerlijk kan masseren. En dat graag doet voor een ritje achterop m'n fiets, zodat ie niet hoeft te lopenquote:
Bel je ze op om het eraf t ehalenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou ik herken mijn gekweel inmiddels wel xDD
Fijn trouwens, mijn collega's zijn zo grappig geweest om mijn werktelefoon door te verbinden naar mijn mobiel, nu word ik gebeld over werkgerelateerde zakenGvd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon een jongen uit de kroeg die heerlijk kan masseren. En dat graag doet voor een ritje achterop m'n fiets, zodat ie niet hoeft te lopen
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Je mag mee achterop, maar dan moet je daarna wel even over mijn kut heen wrijven"
Wat een gentleman ook. Achterop zitten bij een dame!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
"Je mag mee achterop, maar dan moet je daarna wel even over mijn kut heen wrijven"
[..]
Ik zit aan het einde van een kroegavond liever zelf op de fiets dan dat ik de kans neem dat de ander op z'n bek gaat met mij achteropquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een gentleman ook. Achterop zitten bij een dame!
Heel verstandig!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit aan het einde van een kroegavond liever zelf op de fiets dan dat ik de kans neem dat de ander op z'n bek gaat met mij achterop
Ne ne ssttquote:
Nouja tot 2x toe. En wss vanaf nu ook niet meer, want hij verhuist.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Maar daar heb je dus een of andere vage halve aaiseksrelatie mee?
Omgquote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Is het nou altijd dezelfde jongen, Cue? Of heb je meer van dit soort ruilhandel?
Waar heb je dat dan gelezen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ne ne sstt
Nee, ik meende ergens te lezen dat je niet aan zomaar seks deed dus ik dacht net huh wat wat heb ik gemist huh omg ik mis dingen oh kak MOHMI WIST JIJ HET WEL
Ja, dat ging over seksdates geloof ik, maar dat is ook een fine line hèquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan gelezen?![]()
Dat was iemand anders volgens mijIk heb seks als ik daar zin in heb (en de ander ook
)
Ik doe alles voor een massagequote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Is het nou altijd dezelfde jongen, Cue? Of heb je meer van dit soort ruilhandel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat ging over seksdates geloof ik, maar dat is ook een fine line hè
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een massage
Ik wilde net vragen of je mij ook even naar huis wilde taxi'en op je fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt weer lopen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een massage
Oh ja, ik wilde ook een massage maar vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Je wil wel even over haar vajajay wrijven ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je mij ook even naar huis wilde taxi'en op je fiets.Scheelt weer lopen.
Dus niet zomaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan gelezen?![]()
Dat was iemand anders volgens mijIk heb seks als ik daar zin in heb (en de ander ook
)
Nee, ik wil gewoon naar huis en heb geen zin om te lopen, godverdomme!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wil wel even over haar vajajay wrijven ja?
Van wie?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde ook een massage maar vergeten
Ja hela, je kent de prijs, die heb je immers net zelf bedacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon naar huis en heb geen zin om te lopen, godverdomme!!!
Het liefst van Pieter of Robin, maar ik vrees dat ik het met Crutch zal moeten doenquote:
Je hebt zeker ook neits geprobeerd?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben dit weekend in het; nee-ik-kan-het-nog-niet-het-is-net-uit-met-mijn-vriend-maar-ik-wil-wel-naast je-slapen-hokje gezet.![]()
De volgende dag was ik thuis, krijg ik een 'sorry dat we niet geneukt hebben' berichtje.![]()
Women!
Nou ja, dat wil ik dan nog wel doen. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hela, je kent de prijs, die heb je immers net zelf bedacht.
Voor niets komt de zon op.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon naar huis en heb geen zin om te lopen, godverdomme!!!
Klote man!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Het liefst van Pieter of Robin, maar ik vrees dat ik het met Crutch zal moeten doen
En dan mag je niet zeggen dat dat inderdaad nogal kut was, want dan ben je een eikel. AH NE EJOH, GEEFT TOCH NIETS, WAS SUPERLEUK.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben dit weekend in het; nee-ik-kan-het-nog-niet-het-is-net-uit-met-mijn-vriend-maar-ik-wil-wel-naast je-slapen-hokje gezet.![]()
De volgende dag was ik thuis, krijg ik een 'sorry dat we niet geneukt hebben' berichtje.![]()
Women!
Dat is de grap nu juist; dat hebben ze expres gedaan en ik moet er helemaal naartoe om het eraf te halenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bel je ze op om het eraf t ehalenOf je doet het zelf. Probleem opgelost
Waarvan?quote:
Krijg je daar wel een ritje op de fiets voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het liefst van Pieter of Robin, maar ik vrees dat ik het met Crutch zal moeten doen
Het zal wel een fout van mij zijn, maar als een meisje (redelijk duidelijk) zegt dat ze niet wil ga ik niet aandringen.quote:
Aandringen is wat anders, maar je kan altijd wel even proberen toch? Blijkbaar wou ze toch wel, anders had ze nooit dat smsje gestuurdquote:Op maandag 4 juni 2012 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zal wel een fout van mij zijn, maar als een meisje (redelijk duidelijk) zegt dat ze niet wil ga ik niet aandringen.
Ja precies! Maar ik vond het wel gezellig heur!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
En dan mag je niet zeggen dat dat inderdaad nogal kut was, want dan ben je een eikel. AH NE EJOH, GEEFT TOCH NIETS, WAS SUPERLEUK.
Gewoon wachten tot ze slaapt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zal wel een fout van mij zijn, maar als een meisje (redelijk duidelijk) zegt dat ze niet wil ga ik niet aandringen.
Niet eens, ik moest zelf fietsen. Op mijn roze fiets.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je daar wel een ritje op de fiets voor?
Ze wil ook wel, ze kon het alleen nog niet. Haha. De tijd gaat het leren.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Aandringen is wat anders, maar je kan altijd wel even proberen toch? Blijkbaar wou ze toch wel, anders had ze nooit dat smsje gestuurd
Ik had mijn Chloroformistisch gewaad niet bij me!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
Gewoon wachten tot ze slaapt.
ne ne sst komt goed geef me clam.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze slaapt.
ne ne sst komt goed geef me clam.
Pff gedoe ook altijd met "het kan nog niet"quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
Ze wil ook wel, ze kon het alleen nog niet. Haha. De tijd gaat het leren.
Likken?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet eens, ik moest zelf fietsen. Op mijn roze fiets.. En hij op een lillike.
Hoe lang was het uit dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze wil ook wel, ze kon het alleen nog niet. Haha. De tijd gaat het leren.
En dan zal je voelen dat zij met haar kontje gaat draaien.. och tis zo simpel allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Gaan lepelen en je piemeltje tegen haar bips drukken
daarom probeer ik het ook niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
Gvd, wat een tempo weer hierKan niet eens rustig een bak koffie halen
Ongetwijfeld! Maar ja, als hij hem er dan bijna injaagt begint ze vast toch ineens weer te miepen. Kutwijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zal je voelen dat zij met haar kontje gaat draaien.. och tis zo simpel allemaal
Zeker als het ook nog het 'verkeerde' gat is. Echt vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ongetwijfeld! Maar ja, als hij hem er dan bijna injaagt begint ze vast toch ineens weer te miepen. Kutwijven.
Zonde.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had mijn Chloroformistisch gewaad niet bij me!
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Gaan lepelen en je piemeltje tegen haar bips drukken
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff gedoe ook altijd met "het kan nog niet"Ik snap dat niet
Weet niet precies, paar dagen geloof ik!quote:
Wat een kuthoer.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
Weet niet precies, paar dagen geloof ik!
Ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!
[..]
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!
[..]
okequote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
omdat dat lief en schattig isquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenWaarom gaat dat niet te furr
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!quote:
Dat hadden we al een aantal keer eerder gedaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenWaarom gaat dat niet te furr
Ze gaat met je in bed liggen, tegen je aan schurken dit dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!Maar het mocht niet baten.
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachinequote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!Maar het mocht niet baten.
Is geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat hadden we al een aantal keer eerder gedaan!
Misschien was ze nog rauw van de laatste keer met haar ex, dus dat kan je nooit zeker weten!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!![]()
En dat natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachine
Je stampt het toch juist verder naar binnen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachine
Dat voel ik toch niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien was ze nog rauw van de laatste keer met haar ex, dus dat kan je nooit zeker weten!
Ne ne sssst!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
Ze gaat met je in bed liggen, tegen je aan schurken dit dat.
Ze wil al neuken.
Vuige kuthoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |