En dan zal je voelen dat zij met haar kontje gaat draaien.. och tis zo simpel allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Gaan lepelen en je piemeltje tegen haar bips drukken
daarom probeer ik het ook niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
Gvd, wat een tempo weer hierKan niet eens rustig een bak koffie halen
Ongetwijfeld! Maar ja, als hij hem er dan bijna injaagt begint ze vast toch ineens weer te miepen. Kutwijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zal je voelen dat zij met haar kontje gaat draaien.. och tis zo simpel allemaal
Zeker als het ook nog het 'verkeerde' gat is. Echt vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ongetwijfeld! Maar ja, als hij hem er dan bijna injaagt begint ze vast toch ineens weer te miepen. Kutwijven.
Zonde.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had mijn Chloroformistisch gewaad niet bij me!
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Gaan lepelen en je piemeltje tegen haar bips drukken
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff gedoe ook altijd met "het kan nog niet"Ik snap dat niet
Weet niet precies, paar dagen geloof ik!quote:
Wat een kuthoer.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
Weet niet precies, paar dagen geloof ik!
Ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!
[..]
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nuja, ze heeft een behoorlijk back story, dus ik vond het plausibel! En ik heb ook geen haast. Ik ben voorlopig nog wel even vrijgezel!
[..]
okequote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
omdat dat lief en schattig isquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenWaarom gaat dat niet te furr
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!quote:
Dat hadden we al een aantal keer eerder gedaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waarom wil ze dan wel met je in bed liggenWaarom gaat dat niet te furr
Ze gaat met je in bed liggen, tegen je aan schurken dit dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!Maar het mocht niet baten.
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachinequote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!Maar het mocht niet baten.
Is geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat hadden we al een aantal keer eerder gedaan!
Misschien was ze nog rauw van de laatste keer met haar ex, dus dat kan je nooit zeker weten!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik zei nog. Voel ik niks van!![]()
En dat natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachine
Je stampt het toch juist verder naar binnen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat je t zaad van dr ex dr niet uit mocht scheppen met je baggermachine
Dat voel ik toch niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien was ze nog rauw van de laatste keer met haar ex, dus dat kan je nooit zeker weten!
Ne ne sssst!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
Ze gaat met je in bed liggen, tegen je aan schurken dit dat.
Ze wil al neuken.
Vuige kuthoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |