Bel je ze op om het eraf t ehalenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou ik herken mijn gekweel inmiddels wel xDD
Fijn trouwens, mijn collega's zijn zo grappig geweest om mijn werktelefoon door te verbinden naar mijn mobiel, nu word ik gebeld over werkgerelateerde zakenGvd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon een jongen uit de kroeg die heerlijk kan masseren. En dat graag doet voor een ritje achterop m'n fiets, zodat ie niet hoeft te lopen
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Je mag mee achterop, maar dan moet je daarna wel even over mijn kut heen wrijven"
Wat een gentleman ook. Achterop zitten bij een dame!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
"Je mag mee achterop, maar dan moet je daarna wel even over mijn kut heen wrijven"
[..]
Ik zit aan het einde van een kroegavond liever zelf op de fiets dan dat ik de kans neem dat de ander op z'n bek gaat met mij achteropquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een gentleman ook. Achterop zitten bij een dame!
Heel verstandig!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit aan het einde van een kroegavond liever zelf op de fiets dan dat ik de kans neem dat de ander op z'n bek gaat met mij achterop
Ne ne ssttquote:
Nouja tot 2x toe. En wss vanaf nu ook niet meer, want hij verhuist.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Maar daar heb je dus een of andere vage halve aaiseksrelatie mee?
Omgquote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Is het nou altijd dezelfde jongen, Cue? Of heb je meer van dit soort ruilhandel?
Waar heb je dat dan gelezen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ne ne sstt
Nee, ik meende ergens te lezen dat je niet aan zomaar seks deed dus ik dacht net huh wat wat heb ik gemist huh omg ik mis dingen oh kak MOHMI WIST JIJ HET WEL
Ja, dat ging over seksdates geloof ik, maar dat is ook een fine line hèquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan gelezen?![]()
Dat was iemand anders volgens mijIk heb seks als ik daar zin in heb (en de ander ook
)
Ik doe alles voor een massagequote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Is het nou altijd dezelfde jongen, Cue? Of heb je meer van dit soort ruilhandel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat ging over seksdates geloof ik, maar dat is ook een fine line hè
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een massage
Ik wilde net vragen of je mij ook even naar huis wilde taxi'en op je fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt weer lopen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een massage
Oh ja, ik wilde ook een massage maar vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Je wil wel even over haar vajajay wrijven ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je mij ook even naar huis wilde taxi'en op je fiets.Scheelt weer lopen.
Dus niet zomaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan gelezen?![]()
Dat was iemand anders volgens mijIk heb seks als ik daar zin in heb (en de ander ook
)
Nee, ik wil gewoon naar huis en heb geen zin om te lopen, godverdomme!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wil wel even over haar vajajay wrijven ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |