Dat mag als je verliefd bent!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator is grammatica faal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was meer een reden zoeken om met haar te kunnen afsprekenquote:
Ik noemde jongens wel eens hun! HEY HUN, HOW U DOINquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs een meisje zeggen "Wie is hun"![]()
Ik las "doool zou zijn op piemel"quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou hoor Sic, als ik doooooooooooooooooooooooooooooolllll zou zijn op iemand en dat ging om wat voor reden dan ook uit, dan wil ik sowieso geen ander met hem zien, laat staan mijn beste vriendin
dat is anders!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noemde jongens wel eens hun! HEY HUN, HOW U DOIN
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag als je verliefd bent!
Ik zal mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar deel eens een paar van je geweldige filmpjes van gisteren!!
Let me occupy your mind
As you do mine
Dus ik moet Crutch echt opgeven?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Nou hoor Sic, als ik doooooooooooooooooooooooooooooolllll zou zijn op iemand en dat ging om wat voor reden dan ook uit, dan wil ik sowieso geen ander met hem zien, laat staan mijn beste vriendin
Dat dacht ik ook al, maar lekker naar elkaars vertrokken kop kijken en 3 uur niet kunnen zoenen is niet mijn idee van een goeie eerste date!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef WasMachinator het volgende:
Was meer een reden zoeken om met haar te kunnen afspreken
Ligt een beetje aan het wie/hoe/wat enzo. Heb maar 1 ex.. zou het opzich niet erg vinden als m'n vriendinnen wat met hem zouden willen (nouja,, 1 tegelijk graag).quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tuurlijk, klopt. Maar dat krampachtige ze is mijn ex dus je mag er nooit wat mee beginnen!Dat zou ik niet accepteren van vrienden. Zeker niet na 8 maanden en als je dat meisje écht leuk vindt.
Ik heb wat ruzie met mijn telefoonquote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen![]()
maar deel eens een paar van je geweldige filmpjes van gisteren!!
Hah! Van die reclame!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
whahaha, dat heb ik ook altijd!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wat ruzie met mijn telefoonEven klootviolen nog. Maar je hoort alleen maar JFILDJVS!! ERUOVYNXDFSLZN!!! VSLZUZCNSF enzo xDD En dan shifto en mij heel mooi meeschreeuwen xD
Dafuuuuuuuq, zit jij stiekem seks te hebben?!quote:
Stiekem?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
Dafuuuuuuuq, zit jij stiekem seks te hebben?!
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Precies op dat moment dat ie dr in ging kreeg ik een steek in mn hart en ziel
Ik vind dat altijd wel een aparte gedachte, dat vriendschap voor liefde moet gaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan het wie/hoe/wat enzo. Heb maar 1 ex.. zou het opzich niet erg vinden als m'n vriendinnen wat met hem zouden willen (nouja,, 1 tegelijk graag).
Maar snap zeker dat het voor anderen wel moeilijk zou kunnen zijn. En dan gaat vriendschap toch voor. En zo neit, dan is de vriendschap blijkbaar niet belangrijk genoeg. Ook niet erg, maar wel duidelijk
Wtf wat is dit, en wiequote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stiekem?
Nou ja.. we hebben het niemand verteld![]()
Ow was trouwens geen seks seks.. gewoon wat masseren wat spelen daarna
Daarom moet het ook geen vaste regel zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind dat altijd wel een aparte gedachte, dat vriendschap voor liefde moet gaan!Dan is er toch ook voor te pleiten dat de vriendschap van beide kanten blijkbaar niet belangrijk genoeg was.
Nou ik herken mijn gekweel inmiddels wel xDDquote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
whahaha, dat heb ik ook altijd!
en dan denk ik altijd van, ben ik dat nou!? is mijn hele stem zwaar verneukt door de telefoon
Gewoon een jongen uit de kroeg die heerlijk kan masseren. En dat graag doet voor een ritje achterop m'n fiets, zodat ie niet hoeft te lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |