Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel wasquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar iedereen welkom is want controleren lukt toch niet.
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
12.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?
Daar heb ik ook regelmatig moeite mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.quote:
94.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.
Neem je dan je springtouw en je Blackberry rollator mee naar de bbq?quote:
Kinds dus alweer.quote:
Posten door een slotje, foei.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel was
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
Jammer dat je niet kunt, PP.
APK kan ik als kiespijn missen op de BBQ.
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?
Zou zonde zijn van die special kippendijtjes van jequote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.
Ah gate dusquote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als er date had gestaan was ik niet komen lurken.
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussiequote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Golfer denkt: laat ik in godsnaam knipogen als ik een grapje maak, want voor je het weet, ontketen ik weer zo'n kinderachtige discussie.
Doe je goed, Golfer.
Dat vond je kinderachtig? Nou moe!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussie
Anti-rel knip oog voor de zekerheid
Jij hebt dequote:
LoL.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.
Ik maak zelden grapjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt demaar standaard ingesteld als PI?
Raadselachtig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
Maar goed de zondag is voorbij en free speech allowed again.
Infaam is ook faam.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze reeks gaat nog legendarisch worden.
Nee, dat gaat anders.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult als een advocaat in het nauw.
quote:
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie net op tv voorbijkomen dat de KRO vanaf a.s. vrijdag elke avond een detective uitzendt.
Joepie.
Waarom alleen op vrijdagavonden?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?
Dan ga je die detectives bekijken, toch?quote:
Je leest niet zo goed, maar never mind.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je die detectives bekijken, toch?
De rest van de week nog wat andere zaken verzinnen voor je dus?
Vind je?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe jij vanavond vreemd, golfer. Hopelijk knapt het op na een nachtje slapen.
Hij is wat abbrassief.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe jij vanavond vreemd, golfer. Hopelijk knapt het op na een nachtje slapen.
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je?
Heb je je eigen posts wel eens nagelezen en met name je antwoorden op volkomen gewone serieus bedoelde vragen?
Hallo graag wel een beetje volwassen ruzie schoppen in dit topic.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?
Die moet ik geloof ik even opzoeken. Assertief? Abrasief? nee. abbrassief geeft geen match.quote:
Je zou ook gewoon een antwoord hebben kunnen geven.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Lienekien het volgende:
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?
Ik maak gewoon nieuwe woorden.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet ik geloof ik even opzoeken. Assertief? Abrasief? nee. abbrassief geeft geen match.
Ja, dat had gekund. Maar ik vatte het gezien het voorafgaande niet op als een serieuze vraag.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een antwoord hebben kunnen geven.
Whehehe.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind 'm via google terug in Bikkeltijd!
Ik mis Lamon.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind 'm via google terug in Bikkeltijd!
Nee, dat heet fantasie. Misschien als je in je herinneringen graaft kan je nog wat restantjes fantasiepoeder vinden in je brein.quote:
Och arme.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja hij ging zich bezighouden met KLB.
Ik neem dan wat paddos, werkt veel beter.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat heet fantasie. Misschien als je in je herinneringen graaft kan je nog wat restantjes fantasiepoeder vinden in je brein.
Ik kan er nog wel een paar noemen die intussen weer posten.quote:
Ja, kleuterschool, basisschool, scheppen in de zandbak, maar daar doel je denk ik niet op. Dus waarop wel?quote:
Kindermisbruik toen je nog een gewone eenvoudige priester was en nog geen kardinaal? Zoals het hoorde.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, kleuterschool, basisschool, scheppen in de zandbak, maar daar doel je denk ik niet op. Dus waarop wel?
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik zo'n grap kreeg te horen dan had ik alle misbruik-zaken van de gehele katholieke kerk in één keer kunnen schikken en had ik Apple erbij gekocht.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kindermisbruik toen je nog een gewone eenvoudige priester was en nog geen kardinaal? Zoals het hoorde.
Misschien dan toch maar eens een ander usernaam kiezen en minder voorspelbaar uit de hoek komen? Koop gelijk dan ook deze website even op?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik zo'n grap kreeg te horen dan had ik alle misbruik-zaken van de gehele katholieke kerk in één keer kunnen schikken en had ik Apple erbij gekocht.
Nee hoor. Het is een mooie test om meteen te zien wie athëist is, wie gelovig en daarnaast wie origineel is qua grappen en wie niet. En dat voor een naam die niets zegt over het beestje zelf.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eens een ander usernaam kiezen en minder voorspelbaar uit de hoek komen? Koop gelijk dan ook deze website even op?
quote:In de wiskunde zijn kardinaalgetallen (of kardinalen) een veralgemening van de natuurlijke getallen die worden gebruikt om de kardinaliteit (grootte) van een verzameling te meten. De kardinaliteit van een eindige verzameling is een natuurlijk getal, het aantal elementen in de verzameling. De transfiniete kardinaalgetallen beschrijven de groottes van oneindige verzamelingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kardinaalgetal
Aha..iets wiskundigs dus?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is het kleinste oneindige kardinaal(getal).
Ok dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is het kleinste oneindige kardinaal(getal).
Moeten ze wel een kaartje hebben, weet niet eens of die nog wel te koop zijn. Hij heeft zijn kaartje geannuleerd dus tjaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Leandra het volgende:
Das minder Mickeys, maar er zal vast wel iemand zijn die wel mee wil toch?
Zie inderdaad dat er nog kaarten zouden kunnen zijn en ja het kan. Je krijgt je ticket nl gemaild en die print je uit. En ik had ook een annuleringsverzekering er op, hij ook, maar goed ook inderdaad blijkt dan nuquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Leandra het volgende:
Echt, kan dat nog zo op het laatste moment?
Ik zit daar driftig over na te denken....quote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Vervelend voor je collega natuurlijk, maar nu zit jij met 1 kaartje. Ga je alleen als je geen liefhebber vindt?
Ja, ik vind het ook nogal voorbarig, hij had dat bet even kunnen overleggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, en met die streepjescodes tegenwoordig zullen ze een eventueel geannuleerd kaartje wel herkennen als je daarmee toch probeert binnen te komen.
Ik blijf het vaag vinden dat hij het zonder overleg met jou gedaan heeft.... ik zou degene met wie ik ging eerst even vragen of ze nog iemand wist die in mijn plaats mee zou kunnen/willen gaan, en niet zonder meer direct annuleren.
Maar goed, ik moet dan ook nog wennen aan het principe van de printbare kaartjes en annuleringsverzekeringen op concertkaarten
Ja gezien. Mojo had zelfs gemaild om vooral met de auto te komenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Mickey. Ik was even aan het googelen naar waar dat concert vanavond was en kwam uit bij een waarschuwing dat het concert misschien veel later is afgelopen dan aangekondigd.
Heb je dat ook gezien?
Ik hoop dat je wel kunt gaan, trouwens!
Dat klopt, het schijnt dat Guns 'n Roses begint wanneer het hun uitkomt en dat het daardoor flink uit kan lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Mickey. Ik was even aan het googelen naar waar dat concert vanavond was en kwam uit bij een waarschuwing dat het concert misschien veel later is afgelopen dan aangekondigd.
Heb je dat ook gezien?
Ik hoop dat je wel kunt gaan, trouwens!
Klopt wel, maar we hadden elk ons eigen kaartje gekocht. Denk ook dat hij gewoon aan zijn moeder had gedacht, maar ja, hoe moet ik iemand anders vinden? De meeste mensen die ik ken hebben een baan en als je nu al weet dat het onbekend is hoe laat het optreden echt is, maakt het er niet makkelijker opquote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal voorbarig, hij had dat bet even kunnen overleggen.
Mijn kaartjes voor Coldplay heb ik gewoon nog lekker ouderwets op laten sturen
Nee, eigen auto dus dat scheelt in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, het schijnt dat Guns 'n Roses begint wanneer het hun uitkomt en dat het daardoor flink uit kan lopen.
Dus ik weet niet of Mickeys met het openbaar vervoer gaat, maar de metro rijdt volgens mij tot even na twaalf uur richting Centraal.
Bij twijfel niet oversteken!quote:
Ik laat me gewoon niet uit het veld slaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef sacha het volgende:
• het is geen Hunk
• Slash is er niet bij
• je gaat onverwacht alleen
1 + 1 =
heb je geen cd speler of zo?
en ook nog een veldplekquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet uit het veld slaan
Jupsquote:
Ja, sacha. Ophouden met Mickeys uit het veld proberen te slaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet uit het veld slaan
Is dat deze?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
wat een Hunk!die kan wel in de OP
Als Mickeys een hunk op het podium wilt zien staan gaat ze wel naar de Chippendalesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef sacha het volgende:
• het is geen Hunk
• Slash is er niet bij
1 + 1 =
Ja, die treden tegenwoordig op voor hun leeftijdsgenoten in het bejaardentehuis.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Als Mickeys een hunk op het podium wilt zien staan gaat ze wel naar de Chippendales![]()
Bestaan die eigenlijk nog?
Geen idee, maar dat vind ik meestal net te. Sowieso sta ik niet te popelen voor hunksquote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Mickeys een hunk op het podium wilt zien staan gaat ze wel naar de Chippendales![]()
ja dus !quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou nog niet eens het ergste zijn, maar ze zijn gewoon eng !quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef Mickeys het volgende:
Jakkes FANN, dat is toch eng? en dat zijn homo's
Ikke niet !quote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
Er bestaan dus blijkbaar vrouwen die dat mooi/geil vinden
Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze wel eens dus ik denk dat ze inderdaad bestaan. Ik vind het in ieder geval helemaal niets en ik zou er ook nog hard voor wegrennen ook. Hou wel van gespierd hoor, maar dit is echt gladjakkerigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
Ik ken ze niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
ieuw, van die olifantenslurf onderbroekjes, kan het nog smeriger? Vast opgevuld met sokkenquote:
nee, met olifantenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ieuw, van die olifantenslurf onderbroekjes, kan het nog smeriger? Vast opgevuld met sokken![]()
Veel plezier!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, toch nog 2 anderen kunnen vinden die ik ergens in Rotterdam ga treffen... zal me dan maar zelf eens verzorgen... kast opentrekken en kijken wat ik aan zal doen, in ieder geval platte schoenen daar ik verwacht behoorlijk lang op mijn benen te moeten staan.
Leuk, komt het toch nog goed!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, toch nog 2 anderen kunnen vinden die ik ergens in Rotterdam ga treffen... zal me dan maar zelf eens verzorgen... kast opentrekken en kijken wat ik aan zal doen, in ieder geval platte schoenen daar ik verwacht behoorlijk lang op mijn benen te moeten staan.
Een dikmaakpak.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemde foto? Ze heeft een soort broek aan die weer niet over haar kont valt?
Oh wacht, ik zie nu pas dat de armen ook mouwen hebben...quote:
Ik denk dat het pak plus de babydoll samen het carnavalskostuum zijn, Leandra.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie nu pas dat de armen ook mouwen hebben...![]()
Hadden ze toch net zo goed iemand van 120+ kg kunnen nemen voor de foto?!
nee, daar hebben ze anorexia pakken voorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie nu pas dat de armen ook mouwen hebben...![]()
Hadden ze toch net zo goed iemand van 120+ kg kunnen nemen voor de foto?!
Oh... ja.... nou ja, het is maandag en ik ben al 3 dagen ziek, watten in m'n kop enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het pak plus de babydoll samen het carnavalskostuum zijn, Leandra.
Gelukkig heb ik even onderzoek voor je gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... ja.... nou ja, het is maandag en ik ben al 3 dagen ziek, watten in m'n kop enzo.
Laten we het daar maar op houden
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef sacha het volgende:
en gooi je deze naar Axl zijn vette kop
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Schoon en geschoren. Volgens mij moet ik er tegen kunnen. Denk dat rond een uur of 3 ga rijden en dan zie ik wel hoe het in Rotterdam uitpakt. Even wat eten in Zuidplein. Ik zal proberen een foto van de verlepte Axl proberen te maken. Die gast heeft zijn lichaam gewoon uitgewoond.
1) Dat klopt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef sacha het volgende:
• het is geen Hunk
• Slash is er niet bij
1 + 1 =
moest je niet heel hard lachen?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef chufi het volgende:
Veel plezier Mickeys, als je tenminste mobiel bent...
Ja hier gewoon weer gewerkt ... Loop ik mn werk uit stoot ik keihard mn neus tegen een super glimmende glazen sluisdeur, waarvan je niet eens ziet of ie nu open of dicht is, maar dat dat laatste dus....Gelijk maar ff de EHBO-kwaliteiten van de security getest.
Uiteindelijk ga je dan met een ingepakte bloedneus naar huis.. Goed begin van de week.
![]()
Dank je Leandra, pleister er al weer af... Bloed nog steeds een beetje maar gaat de goede kant opquote:
Ja ze pakten mij he!, in een Arena (dubbele salto) vol met met mensen en de stieren bleven gewoon leven ... Ik had gewoon mazzel dat ik te lang was ...quote:
Ja nah, laat ik daar hier maar niet over beginnen, maar die stieren hebben een beter leven gehad dan menige koe hier, op landgoederen van vele hectares, waar ze heerlijk kunnen rennen en spelen of wat die beesten ook doen. In Nederland staat de stier meestal heel zielig aan de ketting..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
1984, toen was het nog gewoon folklore.
Ik snap er weer niks van.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze pakten mij he!, in een Arena (dubbele salto) vol met met mensen en de stieren bleven gewoon leven ... Ik had gewoon mazzel dat ik te lang was ...
Geen idee of dat veel pijn doet, wondje zit nu net aan de andere kant van die in 84 ...quote:
Als je op de hoorns genomen wordt, buigen ze eerst hun kop naar beneden om dan omhoog te komen .. Door mijn langere benen dan de gemiddelde Spanjaard toen werd ik gepakt in mn bovenbenen en niet geraakt door een hoorn, voor hetzelfde geld had ik zo'n ding in mn onderlichaam gehad.. Ik werd slechts de lucht in gesligerd en kwam daardoor ongelukkig terecht op mn neus. Direcht de arena uitgeholpen en naar de EHBO. En 10 minuten later mocht ik weer verder feestenquote:
Deed verdomde zeer Sachaquote:Op maandag 4 juni 2012 17:50 schreef sacha het volgende:
maar je moest dus niet lachen?
ik wel als ik iets stoms doe
Nee, wat je daar überhaupt deed. Niet in Spanje, maar in die arena met die stieren. Wat je bezielde.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je op de hoorns genomen wordt, buigen ze eerst hun kop naar beneden om dan omhoog te komen .. Door mijn langere benen dan de gemiddelde Spanjaard toen werd ik gepakt in mn bovenbenen en niet geraakt door een hoorn, voor hetzelfde geld had ik zo'n ding in mn onderlichaam gehad.. Ik werd slechts de lucht in gesligerd en kwam daardoor ongelukkig terecht op mn neus. Direcht de arena uitgeholpen en naar de EHBO. En 10 minuten later mocht ik weer verder feesten
Ergens vind ik het wel wat hebben als mensen vechten voor hun steak in plaats van die kopen bij de AH.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, wat je daar überhaupt deed. Niet in Spanje, maar in die arena met die stieren. Wat je bezielde.
Ergens vind ik dat bull crap.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel wat hebben als mensen vechten voor hun steak in plaats van die kopen bij de AH.
Dat moet je meemaken om dat te doen, maar dat is als je jong bent ... Dan doe je dingen waar je later soms spijt van hebt...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, wat je daar überhaupt deed. Niet in Spanje, maar in die arena met die stieren. Wat je bezielde.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel wat hebben als mensen vechten voor hun steak in plaats van die kopen bij de AH.
ach, ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, de opmerking van er niet over beginnen kwam pas later.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef sacha het volgende:
ik zat er op te wachten dat iemand over het stierenvechten zou beginnen en waarom choef daar aanwezig was, terwijl hij eerder aangeeft 'daar hier maar niet over te beginnen'
maar misschien begrijp ik er niets van hoor, dat is een mogelijkheid
Slip of de tong.... Ik was daar voor mn studie en ontmoette daar m'n ex .... Tijden waren anders toen ... Zo simpel ligt het.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef sacha het volgende:
ik zat er op te wachten dat iemand over het stierenvechten zou beginnen en waarom choef daar aanwezig was, terwijl hij eerder aangeeft 'daar hier maar niet over te beginnen'
maar misschien begrijp ik er niets van hoor, dat is een mogelijkheid
Nou ja, ik heb liever dat iemand bewust vlees eet en zich bewust is van alle misstanden daar dan zonder na te denken zijn wagentje vol vlees mikt.quote:
Het is inderdaad goedkoper om een varken zelf te kopen en die te laten slachten dan om losse stukjes te halen bij de supermarkt. Je hebt er alleen een grote vriezer voor nodig.quote:
Ik weet nog wel een betere: je bewust zijn van de misstanden en daar naar handelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb liever dat iemand bewust vlees eet en zich bewust is van alle misstanden daar dan zonder na te denken zijn wagentje vol vlees mikt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Slip of de tong.... Ik was daar voor mn studie en ontmoette daar m'n ex .... Tijden waren anders toen ... Zo simpel ligt het.
Ik ben er bewust van en nog duw mijn karretje vol vleesknallers. Eigen soort eerst.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een betere: je bewust zijn van de misstanden en daar naar handelen.
Ik sla deze even over.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is inderdaad goedkoper om een varken zelf te kopen en die te laten slachten dan om losse stukjes te halen bij de supermarkt. Je hebt er alleen een grote vriezer voor nodig.
Die verkopen ze nu dus in stukjes bij mij in de super ....quote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sla deze even over.
Doe mij dan maar een hele angus koe/stier.
Wij zagen prachtige stukken hangen bij deze slager in de buurt.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef chufi het volgende:
Die verkopen ze nu dus in stukjes bij mij in de super ....
@ Leandra ja in de Vomarquote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verkopen ze nu dus in stukjes bij mij in de super ....
Kijk ze weten waar de juiste Spaanse hammen vandaan komenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zagen prachtige stukken hangen bij deze slager in de buurt.
Ik voelde zoiets van je tong komenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik wilde al vragen of het bij de AH was
Geen zin in een BBQ btw ?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk dacht ik "het zal wel bij de AH zijn, dus dat hoef ik niet te vragen"
Jawel, maar ik denk niet dat N daar zin in heeft en ik denk niet dat jullie op een kind van 1,5 zitten te wachtenquote:
gaat het nu nog steeds over vleesquote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik neem aan dat er wel meer 40+ zijn met partner en kinderen. Lijkt mij ook niet zo gemakkelijk om dan sowieso een meet te kunnen organiseren.
meet = vlees?quote:
dat is helemaal juistquote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meet = vlees?
Ik dacht altijd dat meat = vlees?
N mag ook wel eens vader spelenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat N daar zin in heeft en ik denk niet dat jullie op een kind van 1,5 zitten te wachten
Daarbij hoop ik dat we die zaterdag gebruiken om de zolder leeg te ruimen (wishful thinking) en de volgende dag is het vaderdag en is m'n vader jarig dus dan gaat dat ook niet lukken.
Samenvatting: ik zou wel willen maar ik zie het niet gebeuren.
Hij speelt sowieso al veel vader, dus daar ligt het niet aan. Maar ik voed m nog steeds voor hij naar bed gaat en dat kan N niet van me overnemen, dus jr gaat waar ik ga.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
N mag ook wel eens vader spelenEn Zo laat denk ik ook niet dat het gaat worden
Als ie zich weet te gedragen en van kippendijen houdt of een hapje rijst of tortilla lust ... We kruiden natuurlijk niet aangepast...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij speelt sowieso al veel vader, dus daar ligt het niet aan. Maar ik voed m nog steeds voor hij naar bed gaat en dat kan N niet van me overnemen, dus jr gaat waar ik ga.
Als bijbaan altijd nog een alternatiefquote:Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
zo lijk je op de doorsnee vertaler /ondertitel bedenker
Neemt niet weg dat de zolder nog steeds leeggeruimd moet worden, ik wil het huis toch echt over een maand in de verkoop hebben, en dat gaat niet lukken met een volle zolder.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie zich weet te gedragen en van kippendijen houdt of een hapje rijst of tortilla lust ... We kruiden natuurlijk niet aangepast...
Ah KWB zolder, Br kan N toch prima helpenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de zolder nog steeds leeggeruimd moet worden, ik wil het huis toch echt over een maand in de verkoop hebben, en dat gaat niet lukken met een volle zolder.
Nee, maar ik wil die zolder wel leeghebben voor het huis te koop komt.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:15 schreef chufi het volgende:
Zoveel spullen van staan daar toch niet van jouw ? Maar goed
Best aardig schilderij nog. Alleen mag het wel eens schoongemaakt worden.quote:
Idem hier.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit klaar voor the jubilee concert!
![]()
[ afbeelding ]
Mooi,quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef Lienekien het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat begint dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef Lienekien het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij wordt grijs...maar nog steedsquote:Op maandag 4 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe Robbie Willams? Even zappen dan maar
Williams...die acteur die heet Robinquote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Robbie bedoel ikwazrom zit er een Robin in mijn hoofd
![]()
ik ken helemaal geen Robin
Wordt echt wel een latertje voor Mickeys ....quote:Op maandag 4 juni 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die grijze krullebol van Guns en Roses ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ookquote:Op maandag 4 juni 2012 20:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag wel Brian May van Queen staan, ook een grijze krullebol
Ik trek dat niet meer, tussen al die mensen staan, ik krijg het helemaal benauwd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als ik die mensenmassa zie denk ik altijd
wat als ik nou moet plassen !!!!
ik blijf hier nog effe hangen, klinkt als een leuke filmquote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik trek dat niet meer, tussen al die mensen staan, ik krijg het helemaal benauwd.
Ik ga toch die film kijken op 2, ouwehoeren (zo heet die film dus)
Je kunt gewoon vanuit je luie stoel kijken Karina ... Je staat er niet echt tussen..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik trek dat niet meer, tussen al die mensen staan, ik krijg het helemaal benauwd.
Ik ga toch die film kijken op 2, ouwehoeren (zo heet die film dus)
Gohquote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vanuit je luie stoel kijken Karina ... Je staat er niet echt tussen..
Ja, grappig. Twee ouwe vrouwtjes die nog achter het raam zitten te pezen.quote:
Donequote:Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Als er nog Oranjefans zijn hier:
Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!
Ik hou het voor gezien, die Griek vindt er geen zak aanquote:Op maandag 4 juni 2012 20:49 schreef golfer het volgende:
Diamond Jubilee Concert voor ER2 op Ned3 en BBC1
Die is alllang geweest my dear ....quote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eerst effe Tom Jones kieken !![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Guns n' Roses Axl is nu een half uurtje bezig, lees ik.
Nou, ik was even naar buiten gegaan om te roken en daarna was ik even bij een bewaker gaan zitten omdat mijn rug best wel zeer deed van dat lange staan, tja, toen kwamen 2 jonge mannen zal ik het dan maar op houden, die vonden het zonde dat ik in de gang zat en beide pakten ze mijn hand en "moest" ik mee de zaal weer in. Tja, van het een kwam het ander, was wel erg gaaf. Heb mij nog nooit zo laten gaan en vond het wel doodeng eigenlijk. Het is allemaal goed gegaan want je weet het toch maar nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Mooi dat het zo'n succes was Mickeys![]()
En met een jongen gedanst, waren de mannen te oud?![]()
Ben je al een beetje opgeknapt, Leandra?
Jullie hebben het wel alledrie meteen te pakken zeg, beterschap!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef Leandra het volgende:
Nah het is nog niet om over naar huis te schrijven Dees, maar N is wel weer aan het werk vandaag en Soneal is alleen nog maar een beetje snotterig dus ik zou met een dag of 2 ook weer in m'n standaard staat van niet fit moeten zijn
Klinkt wel gaaf hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, ik was even naar buiten gegaan om te roken en daarna was ik even bij een bewaker gaan zitten omdat mijn rug best wel zeer deed van dat lange staan, tja, toen kwamen 2 jonge mannen zal ik het dan maar op houden, die vonden het zonde dat ik in de gang zat en beide pakten ze mijn hand en "moest" ik mee de zaal weer in. Tja, van het een kwam het ander, was wel erg gaaf. Heb mij nog nooit zo laten gaan en vond het wel doodeng eigenlijk. Het is allemaal goed gegaan want je weet het toch maar nooit
Ow viel mee, ik was er op tijd en stond met mijn neus zowat bij de uitgang. was in 10/15 minuten op de snelweg geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt wel gaaf hoor.
Het was zeker een hele klus om het parkeerterrein af te komen of had je ergens in de omgeving geparkeerd?
Leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Mickeys het volgende:
De helaas niet superfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |