Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel wasquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar iedereen welkom is want controleren lukt toch niet.
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
12.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?
Daar heb ik ook regelmatig moeite mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.quote:
94.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.
Neem je dan je springtouw en je Blackberry rollator mee naar de bbq?quote:
Kinds dus alweer.quote:
Posten door een slotje, foei.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel was
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
Jammer dat je niet kunt, PP.
APK kan ik als kiespijn missen op de BBQ.
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?
Zou zonde zijn van die special kippendijtjes van jequote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.
Ah gate dusquote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als er date had gestaan was ik niet komen lurken.
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussiequote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Golfer denkt: laat ik in godsnaam knipogen als ik een grapje maak, want voor je het weet, ontketen ik weer zo'n kinderachtige discussie.
Doe je goed, Golfer.
Dat vond je kinderachtig? Nou moe!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussie
Anti-rel knip oog voor de zekerheid
Jij hebt dequote:
LoL.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.
Ik maak zelden grapjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt demaar standaard ingesteld als PI?
Raadselachtig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
Maar goed de zondag is voorbij en free speech allowed again.
Infaam is ook faam.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze reeks gaat nog legendarisch worden.
Nee, dat gaat anders.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult als een advocaat in het nauw.
quote:
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie net op tv voorbijkomen dat de KRO vanaf a.s. vrijdag elke avond een detective uitzendt.
Joepie.
Waarom alleen op vrijdagavonden?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi. Op vrijdagavonden zijn we dus verlost van jou?
Dan ga je die detectives bekijken, toch?quote:
Je leest niet zo goed, maar never mind.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je die detectives bekijken, toch?
De rest van de week nog wat andere zaken verzinnen voor je dus?
Vind je?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe jij vanavond vreemd, golfer. Hopelijk knapt het op na een nachtje slapen.
Hij is wat abbrassief.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe jij vanavond vreemd, golfer. Hopelijk knapt het op na een nachtje slapen.
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je?
Heb je je eigen posts wel eens nagelezen en met name je antwoorden op volkomen gewone serieus bedoelde vragen?
Hallo graag wel een beetje volwassen ruzie schoppen in dit topic.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?
Die moet ik geloof ik even opzoeken. Assertief? Abrasief? nee. abbrassief geeft geen match.quote:
Je zou ook gewoon een antwoord hebben kunnen geven.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Lienekien het volgende:
Serieuze vragen van jou aan mij? Recentelijk? Voor of nadat je deze en gene voor infantiel en kinderlijk had uitgemaakt?
Ik maak gewoon nieuwe woorden.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet ik geloof ik even opzoeken. Assertief? Abrasief? nee. abbrassief geeft geen match.
Ja, dat had gekund. Maar ik vatte het gezien het voorafgaande niet op als een serieuze vraag.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een antwoord hebben kunnen geven.
Whehehe.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind 'm via google terug in Bikkeltijd!
Ik mis Lamon.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind 'm via google terug in Bikkeltijd!
Nee, dat heet fantasie. Misschien als je in je herinneringen graaft kan je nog wat restantjes fantasiepoeder vinden in je brein.quote:
Och arme.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja hij ging zich bezighouden met KLB.
Ik neem dan wat paddos, werkt veel beter.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat heet fantasie. Misschien als je in je herinneringen graaft kan je nog wat restantjes fantasiepoeder vinden in je brein.
Ik kan er nog wel een paar noemen die intussen weer posten.quote:
Ja, kleuterschool, basisschool, scheppen in de zandbak, maar daar doel je denk ik niet op. Dus waarop wel?quote:
Kindermisbruik toen je nog een gewone eenvoudige priester was en nog geen kardinaal? Zoals het hoorde.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, kleuterschool, basisschool, scheppen in de zandbak, maar daar doel je denk ik niet op. Dus waarop wel?
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik zo'n grap kreeg te horen dan had ik alle misbruik-zaken van de gehele katholieke kerk in één keer kunnen schikken en had ik Apple erbij gekocht.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kindermisbruik toen je nog een gewone eenvoudige priester was en nog geen kardinaal? Zoals het hoorde.
Misschien dan toch maar eens een ander usernaam kiezen en minder voorspelbaar uit de hoek komen? Koop gelijk dan ook deze website even op?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik zo'n grap kreeg te horen dan had ik alle misbruik-zaken van de gehele katholieke kerk in één keer kunnen schikken en had ik Apple erbij gekocht.
Nee hoor. Het is een mooie test om meteen te zien wie athëist is, wie gelovig en daarnaast wie origineel is qua grappen en wie niet. En dat voor een naam die niets zegt over het beestje zelf.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eens een ander usernaam kiezen en minder voorspelbaar uit de hoek komen? Koop gelijk dan ook deze website even op?
quote:In de wiskunde zijn kardinaalgetallen (of kardinalen) een veralgemening van de natuurlijke getallen die worden gebruikt om de kardinaliteit (grootte) van een verzameling te meten. De kardinaliteit van een eindige verzameling is een natuurlijk getal, het aantal elementen in de verzameling. De transfiniete kardinaalgetallen beschrijven de groottes van oneindige verzamelingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kardinaalgetal
Aha..iets wiskundigs dus?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is het kleinste oneindige kardinaal(getal).
Ok dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is het kleinste oneindige kardinaal(getal).
Moeten ze wel een kaartje hebben, weet niet eens of die nog wel te koop zijn. Hij heeft zijn kaartje geannuleerd dus tjaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Leandra het volgende:
Das minder Mickeys, maar er zal vast wel iemand zijn die wel mee wil toch?
Zie inderdaad dat er nog kaarten zouden kunnen zijn en ja het kan. Je krijgt je ticket nl gemaild en die print je uit. En ik had ook een annuleringsverzekering er op, hij ook, maar goed ook inderdaad blijkt dan nuquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Leandra het volgende:
Echt, kan dat nog zo op het laatste moment?
Ik zit daar driftig over na te denken....quote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Vervelend voor je collega natuurlijk, maar nu zit jij met 1 kaartje. Ga je alleen als je geen liefhebber vindt?
Ja, ik vind het ook nogal voorbarig, hij had dat bet even kunnen overleggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, en met die streepjescodes tegenwoordig zullen ze een eventueel geannuleerd kaartje wel herkennen als je daarmee toch probeert binnen te komen.
Ik blijf het vaag vinden dat hij het zonder overleg met jou gedaan heeft.... ik zou degene met wie ik ging eerst even vragen of ze nog iemand wist die in mijn plaats mee zou kunnen/willen gaan, en niet zonder meer direct annuleren.
Maar goed, ik moet dan ook nog wennen aan het principe van de printbare kaartjes en annuleringsverzekeringen op concertkaarten
Ja gezien. Mojo had zelfs gemaild om vooral met de auto te komenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Mickey. Ik was even aan het googelen naar waar dat concert vanavond was en kwam uit bij een waarschuwing dat het concert misschien veel later is afgelopen dan aangekondigd.
Heb je dat ook gezien?
Ik hoop dat je wel kunt gaan, trouwens!
Dat klopt, het schijnt dat Guns 'n Roses begint wanneer het hun uitkomt en dat het daardoor flink uit kan lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Mickey. Ik was even aan het googelen naar waar dat concert vanavond was en kwam uit bij een waarschuwing dat het concert misschien veel later is afgelopen dan aangekondigd.
Heb je dat ook gezien?
Ik hoop dat je wel kunt gaan, trouwens!
Klopt wel, maar we hadden elk ons eigen kaartje gekocht. Denk ook dat hij gewoon aan zijn moeder had gedacht, maar ja, hoe moet ik iemand anders vinden? De meeste mensen die ik ken hebben een baan en als je nu al weet dat het onbekend is hoe laat het optreden echt is, maakt het er niet makkelijker opquote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal voorbarig, hij had dat bet even kunnen overleggen.
Mijn kaartjes voor Coldplay heb ik gewoon nog lekker ouderwets op laten sturen
Nee, eigen auto dus dat scheelt in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, het schijnt dat Guns 'n Roses begint wanneer het hun uitkomt en dat het daardoor flink uit kan lopen.
Dus ik weet niet of Mickeys met het openbaar vervoer gaat, maar de metro rijdt volgens mij tot even na twaalf uur richting Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |