Gewat?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog lekker geplischt dan?
quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Als jij het vraagt wel, dunkt mequote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie nog Vaselinejongens zoeken?
Aan vriendenvet geen gebrek.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie nog Vaselinejongens zoeken?
Slaap lekker, straatsoldaatquote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef SkeereKip het volgende:
Nu ga ik echt slapen, morgen helemaal kapot en groep ook nog eens boos waarschijnlijk
Dus jij drinkt bier ipv pils? Wat drink je dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pilsen, ik doe aan bier drinken. Ken het verschil.
Ligt eraan wat er beschikbaar is.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt bier ipv pils? Wat drink je dan?
Hoezo die link naar die post?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Skeere, goed dat je die nieuwe account hebt, maar als je dezelfde shit blijft posten komen ze daar ook wel achter hoor
40 dagen jeugd detentie
Ik ben meer van het pilsenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pilsen, ik doe aan bier drinken. Ken het verschil.
quote:
You Sherlock youquote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Is Skeerekip een kloon van je dat je dit zegt?
Doe mij maar een Zubrowka!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben meer van het pilsenmet mate dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |