Wat is het nou?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef gameboypapier het volgende:
40 uur jeugd detentie
40 dagen in detentie
Dus 80 UUR is omgezet in 40 DAGEN?quote:
Zeker wel. 1x meegemaakt bij een broertje van een vriend.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon niet opdagen. Ze komen je echt niet halen hoor.
En uiteindelijk moet je toch.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sowieso ben je het haasje want ze blijven je zoeken, ook thuis en overal waar ze maar enig idee hebben dat je kan zitten
Dus wegens schoolverzuim ga je in wezen 40 dagen de bak in tegenwoordigquote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef gameboypapier het volgende:
ja alleen als ik het aanvecht, en het verlies zit ik tog 40 dagen. persoonlijk vind ik dit belachelijk. 80 uur taakstraf in 40 dagen detentie veranderen, het is ook geen misdrijf, alleen voor absenties
Als je niet aanvecht zit je 40 dagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef gameboypapier het volgende:
ja alleen als ik het aanvecht, en het verlies zit ik tog 40 dagen. persoonlijk vind ik dit belachelijk. 80 uur taakstraf in 40 dagen detentie veranderen, het is ook geen misdrijf, alleen voor absenties
Tja, wie zich brandt..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef gameboypapier het volgende:
Ik heb best veel verzuimd, maar gewoon op tijd en met uitstekende cijfers mijn vwo diploma gehaald.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hopelijk ben je een voorbeeld voor alle scholieren die leerplicht dus graag dit bericht groots verspreiden
Toen ik nog op school zat was deze onzin nog niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb best veel verzuimd, maar gewoon op tijd en met uitstekende cijfers mijn vwo diploma gehaald.
Ik denk dat dat anders was afgelopen als ik in detentie was gezet
Dat is allemaal best onrealistischquote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef gameboypapier het volgende:
dus het aanvechten is het best?
desnoods verstop ik me in het buitenland tot het verjaard is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |