Hologrammen, er waren geen vliegtuigen maar omdat sommige mensen toch iets zagen denk ik dat het dan hologrammen moeten zijn geweest, en dan lijkt het alsof er een vliegtuig in vliegt terwijl er gewoon een bom wordt ontploft diep in de grond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb jij daar bronnen voor dan ?
Die NYers herhalen misschien wel wat anderen zeggen of op tv zagen.
Genoeg verklaringen on the record van mensen die geen vliegtuig zagen ( o.a. veel tv verslaggevers) of iets wat geen Boeing was, of niet kloppende veel te gedetailleerde verklaringen.. Dat mensen 'n vliegtuig zagen is toch niet raar ? Het is imho veel raarder dat zovelen dit niet zagen, of iets geheel anders.
v.b. en:
http://www.911research.dsl.pipex.com/ggua175/witness/
Ik ook. En juist die 'gewone' mensen geloof ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.
die de vliegtuigen hebben gezien
niet iedereen keek naar het world trade center toen het gebeurde, dus als iemand zegt ''Ik zag een vliegtuig'' neemt iedereen het gauw over.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En juist die 'gewone' mensen geloof ik dan weer wel.
toren 1 stond in brand.. vliegtuig nr 2 vloog er in je gaat me niet vertellen dat niemand op dat moment naar boven aan kijken was er woonden toen 8,000,000 mensen in New York city.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb jij daar bronnen voor dan ?
Die NYers herhalen misschien wel wat anderen zeggen of op tv zagen.
Genoeg verklaringen on the record van mensen die geen vliegtuig zagen ( o.a. veel tv verslaggevers) of iets wat geen Boeing was, of niet kloppende veel te gedetailleerde verklaringen.. Dat mensen 'n vliegtuig zagen is toch niet raar ? Het is imho veel raarder dat zovelen dit niet zagen, of iets geheel anders.
v.b. en:
http://www.911research.dsl.pipex.com/ggua175/witness/
Wat theguyver hierboven zegt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
niet iedereen keek naar het world trade center toen het gebeurde, dus als iemand zegt ''Ik zag een vliegtuig'' neemt iedereen het gauw over.
ik geloof niet eens dat die mensen het gezien hebben, de tv wil je laten denken dat het normale mensen zijn.quote:
helemaal mee eens.. dit kan gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
toren 1 stond in brand.. vliegtuig nr 2 vloog er in je gaat me niet vertellen dat niemand op dat moment naar boven aan kijken was er woonden toen 8,000,000 mensen in New York city.
van die 8.000.000 maar een klein deel omhoog keek ik houd het op 1% 80.000 zagen het 2e vliegtuig er in knallen .... tenmisinste in jou geval zagen ze geen vliegtuig?
al die journalisten ter plekke etc die zagen ook geen vliegtuig??
... lijkt me sterk.
ben er van overtuigt dat er er van hele 9/11 weinig klopt maar dit beschouw ik als onzin
of het was gewoon een uit de kom gegroeide duif..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
niet iedereen keek naar het world trade center toen het gebeurde, dus als iemand zegt ''Ik zag een vliegtuig'' neemt iedereen het gauw over.
Uh neequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
of het was gewoon een uit de kom gegroeide duif..
in een stad waar op dat moment 8.000.000 mensen woonden op dat moment een icoon van de stad staat in brand .... niemand kijkt naar boven???quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
ik geloof niet eens dat die mensen het gezien hebben, de tv wil je laten denken dat het normale mensen zijn.
niemand, die mensen zijn meteen voor gek verklaard, denk je echt dat de tv (die de illuminati in handen heeft) zulke dingen op tv gaat uitzenden? zodat mensen thuis kunnen weten wat er echt is gebeurd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
in een stad waar op dat moment 8.000.000 mensen woonden op dat moment een icoon van de stad staat in brand .... niemand kijkt naar boven???
graag 1 voorbeeld van iemand die op dat moment op de grond staat en dan zegt .... dat was geen vliegtuig dat was een hologram...
en die mensen hebben nooit maar dan ook nooit iets naar buiten gebracht ... van die miljoenen mensen heeft er dus nooit maar dan oook nooit 1 aangeven ik zag iets anders een gebouw in vliegen.. leek wel een hologram.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:09 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
niemand, die mensen zijn meteen voor gek verklaard, denk je echt dat de tv (die de illuminati in handen heeft) zulke dingen op tv gaat uitzenden? zodat mensen thuis kunnen weten wat er echt is gebeurd?
de enige beeldjes die jij ziet zijn bewerkt, de filmpjes die echt zijn krijg je natuurlijk niet te zien, dat hologram van tupac is toch ook door brainwashed mensen gemaakt denk je nou echt dat ze hetzelfde soort hologram gaan gebruiken voor een hologram waar tig mensen naar gaan kijken? dan verraad je jezelf toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
en die mensen hebben nooit maar dan ook nooit iets naar buiten gebracht ... van die miljoenen mensen heeft er dus nooit maar dan oook nooit 1 aangeven ik zag iets anders een gebouw in vliegen.. leek wel een hologram.
even voor de duidelijkheid een hologram is wel makkelijk te herkennen .. zie even mooi voorbeeldje van het tupac optreden
[youtube]http://en.wikipedia.org/wiki/Holography[/youtube]
en deze is ook mooi
ik heb tig filmpjes gezien van 9-11 zag live ook vliegtuig nr 2 gebouw in vliegen. een hologram heeft een bepaalde gloed.. maar die zie ik niet
en hoe wil je de op dat moment tientalle/ hponderden camera's die op dat moment op die gebouwen stonden gericht manipuleren zodat het niet op een hologram leek?
dus er bestaat een geweldige techniek.. langer als 10 jaar wat realistischer is dan de techniek die ze momenteel gebruiken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:22 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
de enige beeldjes die jij ziet zijn bewerkt, de filmpjes die echt zijn krijg je natuurlijk niet te zien, dat hologram van tupac is toch ook door brainwashed mensen gemaakt denk je nou echt dat ze hetzelfde soort hologram gaan gebruiken voor een hologram waar tig mensen naar gaan kijken? dan verraad je jezelf toch?
Dit zijn wel 2 aardige filmpjes voor jou om te kijken:quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
toren 1 stond in brand.. vliegtuig nr 2 vloog er in je gaat me niet vertellen dat niemand op dat moment naar boven aan kijken was er woonden toen 8,000,000 mensen in New York city.
van die 8.000.000 maar een klein deel omhoog keek ik houd het op 1% 80.000 zagen het 2e vliegtuig er in knallen .... tenmisinste in jou geval zagen ze geen vliegtuig?
al die journalisten ter plekke etc die zagen ook geen vliegtuig??
... lijkt me sterk.
ben er van overtuigt dat er er van hele 9/11 weinig klopt maar dit beschouw ik als onzin
Kijk, theguyver legt in een paar korte zinnen uit waarom het niet mogelijk is dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt bij deze aanslagen. Kun jij jouw argument ook kort uitleggen zonder weer met filmpjes van 30 minuten te gooien? Probeer in ieder geval de strekking van het verhaal hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit zijn wel 2 aardige filmpjes voor jou om te kijken:
wie weet zijn het juist deze filmpjes die gemanipuleerd zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit zijn wel 2 aardige filmpjes voor jou om te kijken:
het is natuurlijk moeilijk om zo iemand te vinden, maar ik zou mn best voor je doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus er bestaat een geweldige techniek.. langer als 10 jaar wat realistischer is dan de techniek die ze momenteel gebruiken...
vet... graag bewijs linkje bron.. en ook graag 1 new yorker die voor gek verklaard is... 1 meer vraag ik niet...
Merk op dat zelfs enkele mensen die voor de nieuwsmedia werken een raket noemen. Wat doen we met die verklaringen? Vertelden zij simpelweg de waarheid of zijn ze misschien wel geïnstrueerd om dat te zeggen? Een andere optie is: Als een persoon uit het publiek heel duidelijk een raket gezien zou hebben, dan zou hij zeer waarschijnlijk gerust worden gesteld indien zelfs een oorlogscorrespondent als ABC's Don Dahler zegt dat hij zich 'vergist' zou hebben in wat hij gezien heeft. De eindeloze TV herhalingen van de Boeing 767 (animatie) zou dan uiteindelijk de persoon uit het publiek geruststelllen en dus ook aannemen dat ie het wel fout gezien zal hebben. De TV beelden zouden zijn herinneringen vanzelf "uitwissen".quote:SELECTED EYEWITNESS REPORTS DESCRIBING OBJECT STRIKING WTC2:
A SMALL PLANE
1. "At that point we were still not sure that it was a plane that had hit the tower. There was some talk from the civilians coming down that a plane hit. The consensus was that it was a small plane."- Credited to: Roy Chelson
A CESSNA OR LEAR JET TYPE OR...
2. “Numerous civilians were telling me that a plane had hit the building. There were discrepancies as to the type of plane. Some were saying it was a Cessna or Lear jet type, a small jet plane. Some said it was a large passenger plane. One person actually said that it was like a military style plane that actually shot missiles into the building”. - Credited to: Anthony Bartolomey
A SMALL (TRAINING) PLANE
3. “I saw it come up from the left, and I saw the plane coming through to the building, go inside, a small plane….no, no, it was plane, you know, like they teach the people to pilot a plane, a small plane, you know, it was that kind of plane…, and I never saw that plane before. It's like something, I don't know, it's like they worked with the motors, I never saw a plane like that before!”- Credited to: Karim Arraki
A CESSNA
4. “I was on my way to work…traffic was excellent…I received a call saying a small Cessna had hit the World trade Center…I was asked to go and man the Office of Emergency Management at the World Trade Center 7 on its 23d floor…” – Credited to: Barry Jennings
LIKE A SMALLER PLANE
5. “I was waiting a table and I literally saw a, it seemed to be a small plane. I just heard a couple of noises, it looked like it like it ‘bounced’ off the building and then I heard a, I just saw a huge like ball of fire on top and then the smoke seemed to simmer down…it just seemed like a smaller plane, I don’t think it was anything commercial.”- Stuart Nurick, LIVE on CBS NEWS
A SMALL, SMALL JET PLANE
6. “…We saw a plane flying low overhead which caught all of our attention. We looked up. It was making a b-line for the World Trade Centre. It was very low, extremely low, not a big plane like an airliner …uh… but not a tiny propeller plane, a small, small jet plane.”- Credited to: Mary Cozza
A LIGHT COMMUTER PLANE
7. "I mean, I hate to admit this, but I'm sitting there hoping that someone has made a mistake; there has been an accident; that this isn't the hijacked airplane, because there is confusion. We were told it was a light commuter airplane." Credited to: (news report)
THOUGHT PLANE WAS MUCH SMALLER
8. "I thought it could have been an accident...I thought the plane was much smaller..."- Credited to: Sid Bedingfield
A PROP JET
9. "I was told by somebody that we had an eyewitness who happened to be an off-duty firefighter who told me that he saw the first building get hit and it was hit by a prop jet, which I think turned out to be the wrong information, but everybody sees things differently."- Credited to: Steven Mosiello
A SMALLER TYPE PLANE
10. "And we went to a high point in our building, which is on the 25th floor, and you had a clear view of both World Trade Centers and the one that was smoking hard, and there was another plane that was flying low, and we just looked at it, and before we know it, it was just kamikaze, boom, right into the other tower... but it didn't seem like a big passenger jet. It was a smaller type plane, because it made some pretty radical turn, and flying low..." - Credited to: Mr. Tractsonburg
A SMALL JET
11. “We’re walking the dogs and we saw a plane flying really low, a jet, a small jet, and it flew directly into the World Trade Center..”- Credited to: (news report)
SMALL CARGO MILITARY
12. I got out of the car, and I told Larry I saw an FBI agent and I was going to start talking to him. I gave him my card, and he gave me a card. I said I thought that that second plane that went into the south tower was a military plane, like a transport or small cargo military. - Credited to: Battalion Chief Brian O’Flaherty
A BOMB....A MISSILE
13. "Hey Grandpa, I'll tell you what woke me up. They bombed the World Trade Centre. I'm looking at it and Mi-Kyung's video taping it. Terrible. I heard, Grandpa, I saw it. It could have been a plane, but I think it was a bomb...a missile...er...this could be world war three."- Credited to: Mi Kyung Heller
LIKE A MISSILE
14. “…I can only describe as, it sounded like a missile, not an airplane….it was definitely not the sound of a prop plane or anything like that….I grew up on military bases and I know the sound of jets and I’ve been in war zones and heard those kinds of different sounds….the sound itself was not of a prop plane , it was perhaps a jet, but it could have been a missile as well….it was high pitched, but it had a…er…a…whooshing sound, not, not like a prop plane…”- Don Dahler, LIVE on ABC TV
A ROCKET
15. “It was a big fireball or something from the plane I guess, came from across the street in front of our rig, and as we get out of the rig, there's a cop, city police officer, in the street. He's telling us, "I'm getting out of here. I just saw a rocket." He said he saw it come off the Woolworth Building and hit the tower”. - Credited to: Peter Fallucca
SOMETHING - PLANE OR MISSILE
16. “At that point I assumed you can't have two -- it can't be an accident to have two planes. So, I don't know if there's planes or missiles or what but something was hitting this thing. You saw debris was falling down.“ - Credited to: Brian Dixon
NOT A BIG PLANE
17. ”I was saying to him, "That plane is closer to us. It's really not a big plane going towards the building." Two seconds later it rammed into the building. "- Credited to: James Murphy
THOUGHT THEY SAW A MISSILE
18. " Some people thought they saw a missile, now I don't know how they could differentiate, but we might leave open the possibility that this was a missile attack on these buildings ..." Dick Oliver, LIVE on FOX News
LIKE THE SIZE OF A GOLF BALL
19. “I saw two other planes. One came in one way, and the other came in the other way, and there was a plane in the middle that was way far off in the distance. Then the plane in the middle just disappeared into a little fireball. It looked like the size of a golf ball from where I could see it. And the other two planes veered off into opposite directions.” - Credited to: Patricia Ondrovic.
Ben jij weleens op Manhattan geweest? Zo ja, dan weet je ook dat het zicht je aardig belemmerd wordt tussen al die hoge gebouwen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef falling_away het volgende:
beseffen jullie niet hoe veel mensen er naar boven aan het staren waren op het moment van de inslag? Dan hebben we het echt over tien/honderdduizenden. Allemaal gemanipuleerd dus? Ze hebben echt niet allemaal enkel van hun buurman gehoord dat er een vliegtuig te zien was (inclusief bulderend geluid recht boven hun hoofd).
Bij iedere gebeurtenis van dit formaat blijven mensen echt wel kijken hoor. Het is niet zo dat op dat moment iedereen naar de grond aan het staren was.
Maar goed, die discussie heb ik al eens eerder gevoerd... discussie zonder einde.
(en nogmaals ik zie ook dat het verhaal rammelt, maar de no-plane theorie gaat me echt te veer)
yep ben er vaker geweest.. weet ook dat je prima zicht hebt vanuit battery park en het water, waar zeker weten ook (tien)duizenden mensen hebben gestaan. - allemaal zelf niks gezien, enkel van hun buurman gehoord??quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben jij weleens op Manhattan geweest? Zo ja, dan weet je ook dat het zicht je aardig belemmerd wordt tussen al die hoge gebouwen.
hele lap text maar geen enkele veklaring dat het een hologram is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens vind ik het hologrammen argument ronduit belachelijk.
Maar goed, het merendeel van de vermeende ooggetuigen (waarbij ik dus mijn twijfels heb of die legitiem zijn), heeft alles behalve een groot vliegtuig gezien:
[..]
Merk op dat zelfs enkele mensen die voor de nieuwsmedia werken een raket noemen. Wat doen we met die verklaringen? Vertelden zij simpelweg de waarheid of zijn ze misschien wel geïnstrueerd om dat te zeggen? Een andere optie is: Als een persoon uit het publiek heel duidelijk een raket gezien zou hebben, dan zou hij zeer waarschijnlijk gerust worden gesteld indien zelfs een oorlogscorrespondent als ABC's Don Dahler zegt dat hij zich 'vergist' zou hebben in wat hij gezien heeft. De eindeloze TV herhalingen van de Boeing 767 (animatie) zou dan uiteindelijk de persoon uit het publiek geruststelllen en dus ook aannemen dat ie het wel fout gezien zal hebben. De TV beelden zouden zijn herinneringen vanzelf "uitwissen".
Over het algemeen spreekt men hierboven eerder over een klein vliegend object dan over een groot passagiersvliegtuig. Dit gegeven alleen al vind ik nogal raadselachtig. Hoe kun je in godsnaam een groot laagvliegend passagiersvliegtuig verwarren met een klein vliegtuig... en dat door zoveel mensen?
Stel jezelf eens voor dat je in New York loopt en er komt op 300 meter hoogte een Boeing 767 over zeilen... zou jij dat verwarren met een klein vliegtuigje of raket?
Zo ziet dat er ongeveer uit en zo klinkt dat ongeveer:
http://blip.tv/play/AYGZ6XoA
volgens mij zij jokkenbrok eerder dat hij het hologram idee juist belachelijk vond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
hele lap text maar geen enkele veklaring dat het een hologram is.
er word door jullie aangegeven dat het een hologram is.
niet een klein vliegruig of een raket.
ja sorry las ik overheen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
volgens mij zij jokkenbrok eerder dat hij het hologram idee juist belachelijk vond.
Waarom zijn de enige beelden genomen vanaf Battery Park, dan overduidelijk zwaar bewerkt? Zie onderstaande CNN video, gemaakt door ene Michael Hezarkhani.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
yep ben er vaker geweest.. weet ook dat je prima zicht hebt vanuit battery park en het water, waar zeker weten ook (tien)duizenden mensen hebben gestaan. - allemaal zelf niks gezien, enkel van hun buurman gehoord??
Ik zeg niet dat het een hologram was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
hele lap text maar geen enkele veklaring dat het een hologram is.
er word door jullie aangegeven dat het een hologram is.
niet een klein vliegruig of een raket.
sorry Jokkebrok..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een hologram was.
Daar kun je allerlei redenen voor verzinnen.. maar in New York staan er altijd (ook al 's ochtends) duizenden mensen in dat gebied. Ik ben er zelf vaker rond 9 uur 's ochtends geweest en dan staat er al een lange rij om met de boot naar de eilandjes te kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zijn de enige beelden genomen vanaf Battery Park, dan overduidelijk zwaar bewerkt? Zie onderstaande CNN video, gemaakt door ene Michael Hezarkhani.
Als daar duizenden mensen stonden... waarom dan een fake audio track er onder monteren?
Vanaf het begin al vond ik het vreemd dat die torens inzakten. Je verwacht er eentje half, schuin of niet. Niet tweemaal volledig tot puin.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Tingo het volgende:
Ik heb 'n vraagje aan die complot denkers:)
Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Voor mij was t rondom 6 jaar geleden toen ik had wat gelezen op Rense.Toen dacht ik ook dat het te gek voor woorden was maar...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry Jokkebrok..
door je naam trek ik het een beetje in twijfel
kerel als je punt duidelijk wil maken... tuurlijk sta altijd open voor discussie maar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
Daar kun je allerlei redenen voor verzinnen.. maar in New York staan er altijd (ook al 's ochtends) duizenden mensen in dat gebied. Ik ben er zelf vaker rond 9 uur 's ochtends geweest en dan staat er al een lange rij om met de boot naar de eilandjes te kunnen.
maar ik heb eigenlijk geen zin meer in deze discussie, die heb ik vorig jaar al eens met je gevoerd tot in den treure. had misschien ook niet moeten reageren zojuist.
Je vergeet het Pentagon nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:07 schreef BertV het volgende:
[..]
Vanaf het begin al vond ik het vreemd dat die torens inzakten. Je verwacht er eentje half, schuin of niet. Niet tweemaal volledig tot puin.
(Nog los van wie de dader zou zijn en het derde gebouw dat niet direct geraakt was en ik later op internet moest zien)
raar verhaal idd, precies raken op een plek dat nog niet in gebruik is, scheren over een grasveld, geen normale beelden vrij geven.quote:
is er ooit al eens een ander filmpje van opgedoken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:36 schreef BertV het volgende:
[..]
raar verhaal idd, precies raken op een plek dat nog niet in gebruik is, scheren over een grasveld, geen normale beelden vrij geven.
Je wordt en blijft geen wereldmacht als je alles netjes tussen de lijntjes bljift.
Nope ... blijkbaar in het belang van de staatveiligheid wordt er niets meer vrijgegeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
is er ooit al eens een ander filmpje van opgedoken?
http://infowars.net/articles/may2006/170506Pentagon_videos.htm
misschien 1 filmpje die niet in beslag is genomen?
In de eerder gequote link lees ik dat diverse mensen hebben aangegeven dat het volgens hen niet om 'n boeing ging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
van die miljoenen mensen heeft er dus nooit maar dan oook nooit 1 aangeven ik zag iets anders een gebouw in vliegen.
sorry, mijn fout liet me beetje meeslepen in het verhaal over de no plane theory en hologramquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de eerder gequote link lees ik dat diverse mensen hebben aangegeven dat het volgens hen niet om 'n boeing ging.
infowars en alex jones is een deel van de ''false awakening'' niet geloven wat hij zegt of op zijn site staatquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
is er ooit al eens een ander filmpje van opgedoken?
http://infowars.net/articles/may2006/170506Pentagon_videos.htm
misschien 1 filmpje die niet in beslag is genomen?
nou dit klopt wel aardig hoor..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
infowars en alex jones is een deel van de ''false awakening'' niet geloven wat hij zegt of op zijn site staat
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou dit klopt wel aardig hoor..
als er wel meer beeld matriaal is ... show me.. ooit wel een opname gezien van een tankstation maar zag je alleen de explosie
Het vraag blijft dat er zijn heel weinig van de 'slachtoffers' die zijn geregisteerd on the social security death register.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je vast staven met bewijzen?
Sla de plannen van operation northwoods er maar eens op na. Komt eng dichtbij wat Tingo hierboven schetst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Pffffffffffff, met al die moeite die de vermeende complotters hebben genomen om dit allemaal in scene te zetten zou je gewoonweg kunnen stellen dat het makkelijker was geweest om daadwerkelijk 2 vliegtuigen naar binnen te laten vliegen.
"War on Terror"(tm) heeft daarna tienduizenden soldaten het leven gekost,quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grotendeels van het 'debunker' argument is dat de VS regering zou nooit zoiets doen tegen hun eigen volk...
Het is veel makkelijker om 3000 vals ID's te maken dan 'n grote alu tube door dikke staal en concreet te vliegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Pffffffffffff, met al die moeite die de vermeende complotters hebben genomen om dit allemaal in scene te zetten zou je gewoonweg kunnen stellen dat het makkelijker was geweest om daadwerkelijk 2 vliegtuigen naar binnen te laten vliegen.
Om nog maar te zwijgen over de bereidheid om 3000 van hun eigen burgers de dood in te jagen dmv een false flag. Denk dat dat nogal een moreel bezwaar met zich mee brengt voor de betrokkenen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om 3000 vals ID's te maken dan 'n grote alu tube door dikke staal en concreet te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |