Pfffquote:
Vraag dan wel even aan de mod van dat topic of hij Google wil uitschakelen. Want ondanks je edit is nu/zo alles gewoon via Google te vinden.quote:
Danku.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag dan wel even aan de mod van dat topic of hij Google wil uitschakelen. Want ondanks je edit is nu/zo alles gewoon via Google te vinden.
LOL...quote:
Ja, toch al te laat.quote:
Geweldiaalquote:
Mod... kan je google ff uitzetten?quote:
Nee hoor. Maar vergeet niet het hoe en waarom van je verzoek aan de mod te melden. Zonder dat doen ze het niet.quote:
WGR Mod wilt het topic niet verwijderenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar vergeet niet het hoe en waarom van je verzoek aan de mod te melden. Zonder dat doen ze het niet.
Even nadenken de volgende keer dus voor je zomaar wat op het internet plempt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
WGR Mod wilt het topic niet verwijderen
gaat het om dit?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef SkeereKip het volgende:
ik heb toevallig nog zoon papier ligge, PM?
Jammer dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
ik woon met meerdere mensen in dit huis..,quote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh jij hebt alle papieren van bureau HALT van iemand anders bij jou thuis liggen?
Van je vader dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
ik woon met meerdere mensen in dit huis..,
Welke?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Wel meer mensen hebben cluster 4.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Kloon van sam? Die heeft namelijk ook cluster 4.
Topics op FOK! met gevolgen? Het zou niet de eerste keer zijn. Zoek maar eens op een tas in een station.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef SkeereKip het volgende:
Nieuwe era: Troll topics op FOK! met gevolgenvanwege dit zou ik natuurlijk een terroristische aanslag kunnen plegen, gedrag heeft natuurlijk al zijn invloed van het internet en niet van RL
Welke mod.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
die met m;n zusdat van die fiets is toch verzonnen dus die boeit me niet echt
Nee dank. Daar heeft de KLu honden voor.quote:
Meh, dan zou ik denk ik toch liever door jou gebeten wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dank. Daar heeft de KLu honden voor.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef Esses het volgende:
De huidige maand stats auto updaten tegenwoordig (Y)
Grammar nazis die spellingsfouten maken...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, dan zou ik denk ik toch liever door jouw gebeten worden.
Krijg je als je een meeting met je game development team op skype aan 't houden bent en tegelijkertijd foktquote:Op zondag 3 juni 2012 21:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Grammar nazis die spellingsfouten maken...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Donderdag 31 Mei, Ik zat vandaag weer 18 uur op FOK!, dat was echt fantastisch!
Dat je een held bent.quote:
Kop op joh, komt het door je kuttopics?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:54 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Zo voel ik me op dit moment bepaald niet
Nee, door de MIVD die mij over 3 jaar gaat screenen en dan deze shit tegenkomtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kop op joh, komt het door je kuttopics?
Jongetje tochquote:Op zondag 3 juni 2012 21:54 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Zo voel ik me op dit moment bepaald niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |