Als follow-up hierop voor de mensen die niet te veel willen omrijden voor een nieuwe plek:quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, weer een gemeente geschrapt. Gaat opeens lekker snel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef Barretje80 het volgende:
Opgehaald.. Morgen middag leg ik hem weer ergens neer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef Barretje80 het volgende:
Opgehaald.. Morgen middag leg ik hem weer ergens neer!
Jep. Overdag moet Stokkie toch ook zijn brood verdienenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Barendrecht geschrapt. Kan hij alleen 's nachts en in het weekend gehaald worden?
mijn zegen heb je, want ik ben niet in de buurt van het dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Maringo het volgende:
Ik twijfel om schijt te hebben aan die ene regel en de stok gewoon mee te nemen als ik er toch praktisch langs rij vanavondGewoon puur vanwege de snelheid van het spel.
Hij ligt inmiddels in Haren?quote:
lolllleinzroflcopterquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk wel uit, het is m1st1g onderweg.
je linkjes doen het nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef m1st1g het volgende:
het bord
[ afbeelding ]
sleutelbord
[ afbeelding ]
de omgeving
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:57 schreef Broertie het volgende:
Is al weer lang geleden dat ik de pinpoint had.....
inclusief bus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |