Kan jij morgen niet even kijken, dan kan je hem meteen meenemenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik begin sterk te vermoeden dat Gorgelmuil een troll is die de stok nooit is gaan ophalen.
Of is het bekende van jullie, dan heb ik niks gezegd
Als je hier dan toch zit wil je de TT aanpassen?quote:
Daar heb ik hem gelegd inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef zwarte_hand het volgende:
als ie HIER zou moeten liggen, dan lag ie er vanmorgen in ieder geval niet meer:
zo zie je maar weer dat ik dus ook wel eens voor niets rij![]()
ik dacht 4 straten gevonden te hebben met een bord bebouwde kom maar maar 1 die leek op de situatie van het sleutelbord (3 borden onder elkaar met het middelste "zie I" )
Maar kan dan dus geconcludeerd worden, dat iemand een zwarte_hand heeft gedaan (ondanks dat we in dit geval natuurlijk een 1e verdachte hebben)?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar heb ik hem gelegd inderdaad.
Als de stok, na een tijd ergens gelegen te hebben, wordt opgepikt, komen er gek genoeg vaak vrijwel metéén mensen spontaan onder hun steen vandaan, die hem 'anders' ook wel hadden willen oppikkenquote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef MissHobje het volgende:
he jammer, ik had hem anders zo ff gehaald
Zo gaat dat nu eenmaalquote:Op zondag 16 september 2012 02:06 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als de stok, na een tijd ergens gelegen te hebben, wordt opgepikt, komen er gek genoeg vaak vrijwel metéén mensen spontaan onder hun steen vandaan, die hem 'anders' ook wel hadden willen oppikken
Op zich is een zwarte_hand niet zo erg, In deze tijd zal je toch niet snel misgrijpen. Maar leg hem dan iig meteen snel weer ergens anders.quote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar kan dan dus geconcludeerd worden, dat iemand een zwarte_hand heeft gedaan (ondanks dat we in dit geval natuurlijk een 1e verdachte hebben)?
Das rapquote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Gorgelmuil het volgende:
Hij is niet dood, hij leeft!
Ik was helemaal vergeten dat ik hem aan een nieuwe paal had geknoopt..
Dé paal:
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in het bord wat aan de overkant van de weg staat, daar waar op staat dat je de stad IN komt.
Omgeving:
[ afbeelding ]
Helaas veel tegenlicht en in andere richtingen werd het niet echt duidelijker...
Ik kom niet zo heeeel vaak op fok!, alleen als ik me ECHT verveel. Jouw DM zag ik dus per toeval... Kun je ook emailnotifications voor DM's maken?quote:[..]
Das rap
quote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:
De stok ligt nu in mijn auto. Vanavond staan er de foto's van de nieuwe plek
Geen idee. Je zou het hier kunnen vragen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heeeel vaak op fok!, alleen als ik me ECHT verveel. Jouw DM zag ik dus per toeval... Kun je ook emailnotifications voor DM's maken?
Is een bedrijventerrein genaamd Rotterdam in de gemeente Albrandswaard.quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer ligt Rotterdam in de gemeente Albrandswaard?
Wiki's aangepast
Joh..quote:Op zondag 16 september 2012 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu eenmaalenne het moet wel in de buurt zijn he!
Nicequote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:
De stok ligt nu in mijn auto. Vanavond staan er de foto's van de nieuwe plek
Foto's doen het niet helemaal, heb ze maar ff voor je op tinypic gezet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:20 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de sleutel ligt in het bord afsleepregeling.
het werd wat later bij de visitedaarom wat donkere foto's
thanksquote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Foto's doen het niet helemaal, heb ze maar ff voor je op tinypic gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was weer snel gevondenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Maringo het volgende:
Pinpoint:
https://maps.google.nl/?l(...)p=12,137.19,,0,-1.05
Zoveel flatgebouwen heeft Krimpen ad IJssel niet
Ik mag hem nu ook weer ophalen. Es kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat was weer snel gevonden![]()
ben benieuwd waar de stok nu naar verhuist.
nu dus.quote:Op maandag 17 september 2012 07:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik mag hem nu ook weer ophalen. Es kijken wanneer ik tijd heb.
quote:
Klinkt als een goed plan. Richting Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
doe maar richting noord holland
Euhm...toch niet. m1st1g heeft de stok verplaatst, niet ik.quote:
Het was m1st1g die de stok had verplaatst naar Krimpen a/d IJssel. Maar nu heb ik hem verplaatst naar hier:quote:
Hij doet het alleen niet helemaal goed. De vrieskast is een douche geworden en de koelkast een kweekkast. Bezwaar?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Ga ik nu door voor de koelvriescombinatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |