SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 03-06-2012 17:42:55 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Zo ook terug van mijn rondje. Tweede loop met mijn nieuwe hartslaghorloge. Ben er vandaag wel even achter gekomen dat ik normaal gesproken veelste snel loop. Dit keer dan ook een rustige duurloop. Dat was wel wennen, want ik wou sneller, maarja.. mocht niet van het horloge
https://www.polarpersonal(...)9edf073189ef61e99da2![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Wiehoe het volgende:
Zo ook terug van mijn rondje. Tweede loop met mijn nieuwe hartslaghorloge. Ben er vandaag wel even achter gekomen dat ik normaal gesproken veelste snel loop. Dit keer dan ook een rustige duurloop. Dat was wel wennen, want ik wou sneller, maarja.. mocht niet van het horloge
https://www.polarpersonal(...)9edf073189ef61e99da2Ik ben het lopen met het horloge steeds aan het uitstellen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: Mijn netto tijd is 57:23 geworden![]()
Helaas geen 55 minuten, maar jaooit komt dat
Ik ben tevreden!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hele goeie tijd hoor, doe het je niet naquote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef justmattie het volgende:
Ik ben tevreden!
(kom nog niet eens onder de 60).
Done!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef GotC het volgende:
Viking, kan je misschien de wedstrijden die zijn geweest uit de OP halen?
Jij, mattie, bent goed bezig!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef justmattie het volgende:
Ik ben tevreden!
![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou dat was me toch een kutloop van niks![]()
Edomundo kapte er na 800 meter gewoon mee, kwam ik pas achter toen ik op 3/4 van het totaal zat.
Laatste interval viel me ook zwaaaaar tegen, de pijn valt gelukkig tegen. Morgen maar even zien hoe erg de schade is. Zelfs het tempo viel me tegen: 7,22 kmp/u gemiddeld, maar of dat nou nauwkeurig is of niet....![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou dat was me toch een kutloop van niks![]()
Edomundo kapte er na 800 meter gewoon mee, kwam ik pas achter toen ik op 3/4 van het totaal zat.
Laatste interval viel me ook zwaaaaar tegen, de pijn valt gelukkig tegen. Morgen maar even zien hoe erg de schade is. Zelfs het tempo viel me tegen: 7,22 kmp/u gemiddeld, maar of dat nou nauwkeurig is of niet....![]()
![]()
.
En iedereen heeft wel eens een kutloop. Volgende keer beter!
.
Ik heb mijn trainingschema er in geimporteerd.. dus ja..quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik ben het lopen met het horloge steeds aan het uitstellen
.
Dat ding geeft mij beter advies dan mijn motivatie dat geeft![]()
![]()
Inmiddels doet de website van Evy het weer, dus gelijk de lessen voor 5-10 km downloaden. Renate heeft deze lessen niet he ?![]()
Renate heeft diverse schema's:quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef linebear het volgende:
Inmiddels doet de website van Evy het weer, dus gelijk de lessen voor 5-10 km downloaden. Renate heeft deze lessen niet he ?
5 km (easy, medium, onderhoud)
4 mijl
10 km (easy, normaal, onderhoud)
15 km
21 km![]()
![]()
Volgens mij had renate trainingen tot de halve marathon.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef linebear het volgende:
Inmiddels doet de website van Evy het weer, dus gelijk de lessen voor 5-10 km downloaden. Renate heeft deze lessen niet he ?
Edit: Wat GotC zegt![]()
![]()
En het was nog ontopic ook!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef YUR het volgende:
Ik heb maar anderhalf topic hoeven bijlezen met mn halfzatte kop![]()
Vond dit plaatje net:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
zie je DMquote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef linebear het volgende:
Inmiddels doet de website van Evy het weer, dus gelijk de lessen voor 5-10 km downloaden. Renate heeft deze lessen niet he ?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Blijven trainen!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele goeie tijd hoor, doe het je niet na(kom nog niet eens onder de 60).
Genoeg stimulans van alle kanten dmv leuke reacties. Nicequote:![]()
niet als diegene wellicht mobiel zitquote:(en sinds ik zelf regelmatig mobiel zit, geef ik het maar aan .. weet ik iig zeker dat het doorkomt
)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Volgens mij loop ik de meeste wedstrijden als ik zo door de "wie loop wat lijst" heen zit te scrollen..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welquote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet als diegene wellicht mobiel zit(en sinds ik zelf regelmatig mobiel zit, geef ik het maar aan .. weet ik iig zeker dat het doorkomt
)
. Op mobiel zie ik het ook.
ik let echt niet altijd op of ik een blauw of rood rondje zie hoor, zeker niet als ik door de topics zit te scannen of ik nog wat gemist heb. op de pc heb ik gewoon een pop-up, op mobiel niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Je verdient hetquote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Blijven trainen!
[..]
Genoeg stimulans van alle kanten dmv leuke reacties. Nice![]()
Ik zoek weer een leuke wedstrijd voor na aanstaande zondagquote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens mij loop ik de meeste wedstrijden als ik zo door de "wie loop wat lijst" heen zit te scrollen..Misschien nog ff meedoen met laatste paar wedstrijden van het Run Circuit, maar die vindt ik niet zo denderend..
![]()
Semi-final-draft voor de scriptie net gemaild naar m'n begeleider. Zo maar 's aan 't avondeten beginnenEn zorgen dat ik morgen genoeg eet om te gaan lopen, natuurlijk.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Semi-final-draft voor de scriptie net gemaild naar m'n begeleider. Zo maar 's aan 't avondeten beginnen!
Wij eten zelfgemaakte pizza![]()
![]()
Ik loop er ook nog een paar, moet me alleen nog inschrijven... aanstaande zaterdag staat de VTM Telecomloop in Maasdijk op het programquote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens mij loop ik de meeste wedstrijden als ik zo door de "wie loop wat lijst" heen zit te scrollen..F means you're fucked![]()
Thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi rondje ook! En lekker constant gelopen!
En 5 bekers
Oeh nice, high scores, wist niet eens dat dat er in zat![]()
![]()
Tsjongejonge, dagje weg en er zijn 6! topics volgepost met SC en dan willen jullie geen slowchattopic en het kliekje valt wel mee. Niet te volgen hier
Feyenoord!!! * Barça![]()
Niet-hardloopgerelateerde SC was gisteravond heel ergquote:Op zondag 3 juni 2012 18:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Tsjongejonge, dagje weg en er zijn 6 topics volgepost met SC en dan willen jullie geen slowchattopic en het kliekje valt wel mee. Niet te volgen hier
. Vandaag is het stukken beter
.
Maar alleen gisteravond, 1 topic ongeveerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet-hardloopgerelateerde SC was gisteravond heel erg. Vandaag is het stukken beter
.
![]()
We praten gewoon veel over hardlopen, en dat vergeten mensen nogal![]()
![]()
Als je van reizen houdt, Vechtloop heeft 5km, ACR heeft 7km. uhhhhh. Verder weet ik het eik niet. Heb de mijne uitgekozen en voor ingeschreven...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zoek weer een leuke wedstrijd voor na aanstaande zondagMisschien nog ff meedoen met laatste paar wedstrijden van het Run Circuit, maar die vindt ik niet zo denderend..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Das zaterdagavond, deal with it.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Tsjongejonge, dagje weg en er zijn 6! topics volgepost met SC en dan willen jullie geen slowchattopic en het kliekje valt wel mee. Niet te volgen hier
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind ze elke keer zo ver uit de buurt zitten. Doe meestal alleen mee met loopjes in de buurt of als ik weet dat vrienden of bekenden meedoen en hoe-die-nie me kan rijdenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je van reizen houdt, Vechtloop heeft 5km, ACR heeft 7km. uhhhhh. Verder weet ik het eik niet. Heb de mijne uitgekozen en voor ingeschreven...En sommige loopjes zijn 's avonds na het werk, dan bak ik er sowieso niks van
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
http://www.spijkenissemarathon.nl// niks voor je? Is nog wel een eindje weg, 16-12-2012.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zoek weer een leuke wedstrijd voor na aanstaande zondagMisschien nog ff meedoen met laatste paar wedstrijden van het Run Circuit, maar die vindt ik niet zo denderend..
Ik zit in de telcomarkt en dan loop ik die niet eens?!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop er ook nog een paar, moet me alleen nog inschrijven... aanstaande zaterdag staat de VTM Telecomloop in Maasdijk op het program10km?
Of jij woont gewoon ver weg, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 3 juni 2012 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze elke keer zo ver uit de buurt zitten. Doe meestal alleen mee met loopjes in de buurt of als ik weet dat vrienden of bekenden meedoen en hoe-die-nie me kan rijdenEn sommige loopjes zijn 's avonds na het werk, dan bak ik er sowieso niks van
.
Het is op zich wel logisch dat de meeste grotere lopen georganiseerd worden waar de bevolkingsdichtheid het grootst is.Niet meer actief op Fok!![]()
Thanks, laten we het hopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
En iedereen heeft wel eens een kutloop. Volgende keer beter!
.
Bij het eerste stuk dat endomondo wel opnam liep ik toch nog 8,7 km/u gemiddeldMaakt weer een hoop goed
![]()
Valt wel mee toch, zo vlak na de regen ?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Omgekleed![]()
Nog even den oogjes druppelen al denk ik dat het met de pollen wel mee zal vallen...![]()
Betrapte mezelf er laatst op dat ik ook vet moest niezen na een stukje wilde natuur![]()
![]()
Ik beloof mezelf al drie weken lang een groot bord friet speciaal met twee frikandellen speciaal. En nu ga ik dat zo ook gewoon doen ook!
sportmaaltijd ftwZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n maag rammelt als een bezetene en ik zie sterretjes. Nee, lopen was geen goed plan geweest.
Maar even wat te eten zoeken voor 't avondeten
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
M'n maag rammelt als een bezetene en ik zie sterretjes. Nee, lopen was geen goed plan geweest.
Maar even wat te eten zoeken voor 't avondetenSnel wat suikers er in dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Omgekleed![]()
Nog even den oogjes druppelen al denk ik dat het met de pollen wel mee zal vallen...
Al krijg je zeer waarschijnlijk andere muziek van Evy.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Omgekleed![]()
Nog even den oogjes druppelen al denk ik dat het met de pollen wel mee zal vallen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk eerder dat mijn ogen moe zijn, sowieso kan druppelen dan geen kwaad..quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, zo vlak na de regen ?![]()
Betrapte mezelf er laatst op dat ik ook vet moest niezen na een stukje wilde natuurGeniet er van!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
Ik beloof mezelf al drie weken lang een groot bord friet speciaal met twee frikandellen speciaal. En nu ga ik dat zo ook gewoon doen ook!
sportmaaltijd ftwAi..quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Maar even wat te eten zoeken voor 't avondetenik zoek nog wat motivatie hoorquote:
Bohhhhquote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
Whoaaaaaaahh ik bekijk de site van die Evy eens
Dat ziet er niet verkeerd uit![]()
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 18:37:52 ]![]()
Vannacht 5 uurtjes geslapen, gewerkt van 9 - 17u, maar ik ga zo toch even lopen hoor, het moet!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dan straks weer niet kunnen slapen van de energy-rush na het sportenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Vannacht 5 uurtjes geslapen, gewerkt van 9 - 17u, maar ik ga zo toch even lopen hoor, het moet!![]()
![]()
Mwua.. heb gisteren ook gelopen en heb vannacht 12 uur geslapen.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan straks weer niet kunnen slapen van de energy-rush na het sporten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Damn, na zoveel uur lig in in coma hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. heb gisteren ook gelopen en heb vannacht 12 uur geslapen.![]()
![]()
Bizarre was ook dat ik zaterdag al 12 uur had geslapen (8 uur 's nachts en nog 4 uur in de middag)quote:Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn, na zoveel uur lig in in coma hoor
Volgende week maar weer eens een keer ergens 90 minuten proberen in te plannen. Hoewel dat niet eenvoudig gaat worden.![]()
Si, 10K. Je kunt je ter plekke nog inschrijvenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit in de telcomarkt en dan loop ik die niet eens?!10km?
F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende week maar weer eens een keer ergens 90 minuten proberen in te plannen. Hoewel dat niet eenvoudig gaat worden.De dag dat ik dat kan lopen
![]()
Sowieso respect hoor!
![]()
Freaking ver weg manquote:Op zondag 3 juni 2012 18:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Si, 10K. Je kunt je ter plekke nog inschrijven
Misschienquote:Op zondag 3 juni 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.spijkenissemarathon.nl// niks voor je? Is nog wel een eindje weg, 16-12-2012.. Maar ik zoek eerder loopjes voor tijdens de zomer.
![]()
Ik heb het ook pas 2 keer gelopen. Maar eind September wil ik een halve marathon lopen, dus ik zal de wat grotere afstanden nu regelmatiger moeten gaan lopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]De dag dat ik dat kan lopen
![]()
Sowieso respect hoor!
![]()
Verkeerde prioriteiten in dit topicquote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
En je moet op tijd weer thuis zijn voor het NL 11tal![]()
![]()
Voetbalquote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
En je moet op tijd weer thuis zijn voor het NL 11tal![]()
![]()
Nou dan nogquote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas 2 keer gelopen. Maar eind September wil ik een halve marathon lopen, dus ik zal de wat grotere afstanden nu regelmatiger moeten gaan lopen.Ik vind 7 minuten al veel
![]()
![]()
Een van de problemen om komend weekend een 90 minuten in te plannenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
En je moet op tijd weer thuis zijn voor het NL 11tal
Moet nog schoenen kopen, een BBQ en Nederlands elftal kijken, zondag de ladiesrun waar E.T. meeloopt... Zaterdagochtend dus maar.![]()
quote:
Ik heb me trouwens verbrand, precies op mijn pols waar het randje van mijn lange mouw rust... annoyingen auw
![]()
Auwww * schuift glas Roos Vicee naar je toe * komt wel goed schatjequote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens verbrand, precies op mijn pols waar het randje van mijn lange mouw rust... annoyingen auw
![]()
![]()
Zondag ff meeten, tussen de vrouwen?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een van de problemen om komend weekend een 90 minuten in te plannen
Moet nog schoenen kopen, een BBQ en Nederlands elftal kijken, zondag de ladiesrun waar E.T. meeloopt... Zaterdagochtend dus maar.F means you're fucked![]()
Ow is goed. Ik ben die man die paranoide schizofreen 3 kinderen tegelijk in de gaten probeert te houden.quote:![]()
+1. Voetbalquote:![]()
LL, al motivatie gevonden?
Ik ben de pinda die vooral vrouwen aan het kijken isquote:Op zondag 3 juni 2012 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow is goed. Ik ben die man die paranoide schizofreen 3 kinderen tegelijk in de gaten probeert te houden.
Voetbal is het ideale tijdstip om te gaan lopen... zo heerlijk rustig langs 's Heren wegen....
How can I make this topic about me?![]()
Ga dan rugby of boksen kijken, veel spannenderquote:Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Voetbal is het ideale tijdstip om te gaan lopen... zo heerlijk rustig langs 's Heren wegen....![]()
![]()
Basketbal, daar vallen tenminste nog een zwik punten.... 90 minuten wachten op een 1-0 is toch niks mensen?...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ga dan rugby of boksen kijken, veel spannenderHow can I make this topic about me?![]()
Niet weer te weinig gaan eten he.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Maar even wat te eten zoeken voor 't avondeten
Gewoon lekker eten en lopen![]()
![]()
Indrukwekkend programma over de Alpe d'huzes net op TV.
Jongen met lymfeklierkanker die na chemo en stamceltransplantatie die berg nog x keer op fietst.
Ik mag dus morgen niet zeuren als ik moet gaan lopen
huu roosviceequote:Op zondag 3 juni 2012 18:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Auwww * schuift glas Roos Vicee naar je toe * komt wel goed schatjeJa ja, ik ga zo gewoon joh dan komt het welquote:Op zondag 3 juni 2012 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
+1. Voetbal![]()
LL, al motivatie gevonden?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huu roosvicee
[..]
Ja ja, ik ga zo gewoon joh dan komt het wel![]()
![]()
quote:quote:dit hebben jullie afgesproken, dat kan haast niet andersquote:
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 18:59:53 ]![]()
Wees niet bang, er zit geen afvalgedachte achterquote:Op zondag 3 juni 2012 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet weer te weinig gaan eten he.
Gewoon lekker eten en lopener zit vooral geen gedachte achter; gewoon keihard aan de scriptie en alles vergeten
Ja doei.![]()
Misschien vanavond ZumbaAls mijn Wii een beetje meewerkt
Niet? Dan moet je gewoon beter plannenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wees niet bang, er zit geen afvalgedachte achterer zit vooral geen gedachte achter; gewoon keihard aan de scriptie en alles vergeten
![]()
![]()
Loop-ontwijkend-gedrag! Gewoon gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huu roosvicee
[..]
Ja ja, ik ga zo gewoon joh dan komt het wel
Wii sports, ik krijg daar eenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:01 schreef Maraca het volgende:
Misschien vanavond ZumbaAls mijn Wii een beetje meewerkt
bij. Maar dat is nergens op gebaseerd. Is dat nou leuk?
Dat wil ik ook doen, maar zie alleen maar regenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:
Morgen weer naar het werk fietsen!
/ookeenbeetjesport![]()
![]()
Ik had geplandquote:een omelet met spinazie, brood bakken, etc. Maar er is niet veel van de planning gekomen. Zit nu op 3 dikke sneden brood, kom Griekse yoghurt met banaan, honing en walnoten en een dikke reep kaas met pancetta. Nog op 't menu een halve kip, aardappelwedges uit de oven en broccoli. Al met al niet de verkeerde dingen, in ieder geval, maargoed, even geen scriptiestress tot woensdagochtend, dus alle tijd om te zorgen dat ik goed eet
Ja doei.![]()
Wii sports is niet zoveel aan, maar Wii fit (plus) en consorten zijn echt wel pittigquote:Op zondag 3 juni 2012 19:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wii sports, ik krijg daar eenbij. Maar dat is nergens op gebaseerd. Is dat nou leuk?
Lijkt heel veel op de oefeningen die je ook in de sportschool doet (en zelfs zwaarder als je het mij vraagt
)
De meeste die mee doen zijn toch iets te dikke 40sters?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben de pinda die vooral vrouwen aan het kijken is![]()
Ik heb geen keuze, dat scheeltquote:Op zondag 3 juni 2012 19:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat wil ik ook doen, maar zie alleen maar regen
En het is 5,7 km, dus niet heel indrukwekkend. Maar ik fiets wel 22 km/u vaak.![]()
Yes, m'n blaren beginnen te genezenNog maar 2 dagen wachten (hoop ik)
Ik vind ze ook best zwaar, die fitness oefeningen dan. Maar wel leukquote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wii sports is niet zoveel aan, maar Wii fit (plus) en consorten zijn echt wel pittigLijkt heel veel op de oefeningen die je ook in de sportschool doet (en zelfs zwaarder als je het mij vraagt
)
![]()
![]()
Er loopt vast wel wat leuks tussenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste die mee doen zijn toch iets te dikke 40sters?
Over Wii Fit gesproken...wij hebben hier nog een Xbox360 met Kinect met wat van die sportspelletjes. Iemand interesse?F means you're fucked![]()
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
Yes, m'n blaren beginnen te genezenNog maar 2 dagen wachten (hoop ik)
[..]
Ik vind ze ook best zwaar, die fitness oefeningen dan. Maar wel leukDie challenges dan ook.. pfff
of je even duizend keer op wil drukken
Ook fitnessspelletjesquote:Op zondag 3 juni 2012 19:07 schreef YUR het volgende:
Over Wii Fit gesproken...wij hebben hier nog een Xbox360 met Kinect met wat van die sportspelletjes. Iemand interesse?![]()
![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb je het nou over mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste die mee doen zijn toch iets te dikke 40sters?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wii fit mag ook. Dat is ook op een balance board zeker?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wii sports is niet zoveel aan, maar Wii fit (plus) en consorten zijn echt wel pittigLijkt heel veel op de oefeningen die je ook in de sportschool doet (en zelfs zwaarder als je het mij vraagt
)
Ik doe alleen krachttraining, dan kan niet op de Wii gok ik![]()
Welke oefeningen doe je dan?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Tuurlijk! Doe ik even!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaDie challenges dan ook.. pfff
![]()
![]()
Wij hebben tegenwoordig ook een Kinect, maar nog weinig spelletjes .. en al helemaal geen spelletjes die ik ook leuk vindquote:Op zondag 3 juni 2012 19:07 schreef YUR het volgende:
Over Wii Fit gesproken...wij hebben hier nog een Xbox360 met Kinect met wat van die sportspelletjes. Iemand interesse?![]()
Welke heb je?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Seriously ?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaDie challenges dan ook.. pfff
![]()
![]()
Er zit ook een deel krachttraining bij, je hebt verschillende optiesquote:Op zondag 3 juni 2012 19:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wii fit mag ook. Dat is ook op een balance board zeker?
Welke oefeningen doe je dan?![]()
![]()
Omdat ik morgen en woensdag avonddienst heb, kan ik makkelijk lopen voor het werkquote:Op zondag 3 juni 2012 19:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goed bezig hoor.Ik ga dinsdag weer een poging wagen om voor het werk aan te gaan lopen.
Krachtoefeningen kunnen wel. Alleen niet met gewichtenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wii fit mag ook. Dat is ook op een balance board zeker?
Welke oefeningen doe je dan?
Nou ja, duizend keer is lichtjes overdreven. Maar dan ga je tegen de computer en dan moet je hem verslaan met opdrukken (de Wii board meet hoe vaak je je hebt opgedrukt). Best pittig kan ik je zeggenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krachtoefeningen kunnen wel. Alleen niet met gewichtenOpdrukken en zo?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit ook een deel krachttraining bij, je hebt verschillende opties
Niets voor mij. Ik wil lekker met gewichten stoeien
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die yoga oefeningen op de wii fit wel eens geprobeerd, maar ik val altijd om![]()
mental image
quote:
Moest nog even een kind naar bed brengen en mijn drinken opdrinken...
Dus doei
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 19:15:26 ]![]()
Ja, dat soort oefeningenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Opdrukken en zo?
Niets voor mij. Ik wil lekker met gewichten stoeien
Hmmmhmmm en de was nog even doen en de auto nog even stofzuigen en de ramen lappenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest nog even een kind naar bed brengen en mijn drinken opdrinken...![]()
![]()
Lijkt me wel grappigquote:Op zondag 3 juni 2012 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, duizend keer is lichtjes overdreven. Maar dan ga je tegen de computer en dan moet je hem verslaan met opdrukken (de Wii board meet hoe vaak je je hebt opgedrukt). Best pittig kan ik je zeggen![]()
![]()
Goed excuusquote:Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest nog even een kind naar bed brengen en mijn drinken opdrinken...
Dus doei
Succes!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
*boom omval geluidje uit een cartoon *quote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij deze vooral, en dan zie je me zo heel langzaam steeds schever gaan tot ik op de grond lig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij lijkt eigenlijk zo makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij deze vooral, en dan zie je me zo heel langzaam steeds schever gaan tot ik op de grond lig
[ afbeelding ]
Kinect Adventuresquote:Op zondag 3 juni 2012 19:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig ook een Kinect, maar nog weinig spelletjes .. en al helemaal geen spelletjes die ik ook leuk vind![]()
Welke heb je?
Forza Motorsport 4
Your shape: Fitness Evolved
UFC trainer
FIFA 10F means you're fucked![]()
Nou inderdaad, net als die oefening dat je op je schouders moet steunen om een 'kaars' te vormen... Ik heb gewoon geen evenwichtsgevoelquote:![]()
![]()
![]()
Hallo mensen. Er zijn users die zich storen aan dat de laatste tijd deze reeks meer SC is dan dat het over hardlopen gaat. Dus als men zo vriendelijk wilt zijn om hier dan ook even rekening mee te houden. Einde mededeling.
![]()
Zoals eerder gezegd ben ik het daar niet mee eens. Het is 1 topic uit de hand gelopen qua SC (eens), maar verder, we praten verdorie gewoon veel over hardlopen. En joh, dan gaan topics hard
Maar als mensen terug willen naar 2 jaar terug, waar iedereen braaf postte wat diegene had gelopen, en niemand op elkaar reageerde: Lijkt me gezellig! niet dus.
![]()
Dat was gewoon zaterdagavond meuk.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:26 schreef Mylene het volgende:
Hallo mensen. Er zijn users die zich storen aan dat de laatste tijd deze reeks meer SC is dan dat het over hardlopen gaat. Dus als men zo vriendelijk wilt zijn om hier dan ook even rekening mee te houden. Einde mededeling.
denk ik
![]()
![]()
god, er is op een saaie zaterdagavond één topic verzand in een lollige boel, en meteen moet er geklaagd worden. ik gok dat zo'n 80 procent gewoon ontopic is. er zijn ook gewoon een hoop niewe mensen bij gekomen die er mede voor zorgen dat een stuk rapper gaat allemaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gisteren ging natuurlijk nergens over, maar ik vind ook dat we vandaag weer netjes on topic zijn en dat praten over hardloopgerelateerde zaken (voeding, kleding e.d.) daar ook bij hoort.Niet meer actief op Fok!![]()
KUCH KUCH KUCH ROGGELquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
god, er is op een saaie zaterdagavond één topic verzand in een lollige boel, en meteen moet er geklaagd worden. ik gok dat zo'n 80 procent gewoon ontopic is. er zijn ook gewoon een hoop niewe mensen bij gekomen die er mede voor zorgen dat een stuk rapper gaat allemaal.![]()
Dit moet natuurlijk de gezellig variant blijven en die in SPT de meer serieus. Neemt niet weg dat we wel een beetje rekening met elkaar moeten houden. Het kan hard gaan met de topics. Komt toch goed mensen?![]()
Als er echt zoveel geklaagd wordtquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Mylene het volgende:
Dit moet natuurlijk de gezellig variant blijven en die in SPT de meer serieus. Neemt niet weg dat we wel een beetje rekening met elkaar houden. Het kan hard gaan met de topics. Komt toch goed mensen?doe ons dan ook maar een SC. Als dat er ook kan komen voor mensen die graag dr nagels willen laten zien....
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Als er echt zoveel geklaagd wordtdoe ons dan ook maar een SC. Als dat er ook kan komen voor mensen die graag dr nagels willen laten zien....
![]()
Deze man
![]()
![]()
mogen we dan maar meteen een eigen subforum? met topics over voeding, kleding, wedstrijden, traininge, een sc en wat er nog meer mogelijk is.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Als er echt zoveel geklaagd wordtdoe ons dan ook maar een SC. Als dat er ook kan komen voor mensen die graag dr nagels willen laten zien....
Dit dusquote:Op zondag 3 juni 2012 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
mogen we dan maar meteen een eigen subforum? met topics over voeding, kleding, wedstrijden, traininge, een sc en wat er nog meer mogelijk is.![]()
![]()
Wees blij dat er een dergelijk, gezellig en goed lopend topic is. Nooit geen problemen hier, enkel geouwehoer en tussendoor de nodige serieuze discussies over lopen en gezondheid.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Trouwens, het is niet alsof we de mensen die hebben gelopen negeren oid. Er wordt fijn gejompeld etc! Dus waar de klagers nou werkelijk over klagen.. *zucht*![]()
Precies. Geen gerel of andere ellende, we zijn over het algemeen lief voor elkaar, praten voor 90% ontopic..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wees blij dat er een dergelijk, gezellig en goed lopend topic is. Nooit geen problemen hier, enkel geouwehoer en tussendoor de nodige serieuze discussies over lopen en gezondheid.![]()
dat is er al, en het heet sport.quote:
ik neem aan dat de boodschap best duidelijk is, dus klagen over het klagen heeft weinig zin.
doe er je voordeel mee, of niet.![]()
Serieus sinds ik dit topic ontdekt heb.... gaat het bergopwaards met mij.
Gemiddeld aantal post per dag ging omhoog van 2 naar 6, en mijn ATT lijstje bestaat voor 80% uit dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Oh?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wees blij dat er een dergelijk, gezellig en goed lopend topic is. Nooit geen problemen hier, enkel geouwehoer en tussendoor de nodige serieuze discussies over lopen en gezondheid.Hier heeft iemand niet goed bijgelezen
.
Vooral die Viking84, wat een relschopper is datquote:Op zondag 3 juni 2012 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?Hier heeft iemand niet goed bijgelezen
.
![]()
![]()
![]()
Voor iedereen die klaagt:
Ga eens na wat voor echte problemen je hebt in je leven.F means you're fucked![]()
En voetbal dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is er al, en het heet sport.
ik neem aan dat de boodschap best duidelijk is, dus klagen over het klagen heeft weinig zin.
doe er je voordeel mee, of niet.![]()
![]()
ik zie nergens een subforum specifiek gericht op hardlopen .. dat is er bijvoorbeeld wel voor voetbal.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is er al, en het heet sport.
doe er je voordeel mee, of niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:En PTA danquote:Op zondag 3 juni 2012 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zie nergens een subforum specifiek gericht op hardlopen .. dat is er bijvoorbeeld wel voor voetbal.![]()
![]()
![]()
Als je alles wilt lezen, tja dan is het soms hier wat veel, maar verder is het hier toch prima te doen. Als je nu eens een hardloopvraag hebt, dan weet je gelijk ook dat je zeker binnen een minuut antwoord op je vraag hebt. Alleen maar goed toch?
![]()
Lijkt mij ookquote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Wiehoe het volgende:
Als je alles wilt lezen, tja dan is het soms hier wat veel, maar verder is het hier toch prima te doen. Als je nu eens een hardloopvraag hebt, dan weet je gelijk ook dat je zeker binnen een minuut antwoord op je vraag hebt. Alleen maar goed toch?
My lord, 1 avond gaat het niet continu over hardlopen en gelijk ellende![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:40 schreef DJMO het volgende:
ik stel http://forum.fok.nl/runforrestrun voor![]()
![]()
![]()
Het gaat mij ook wel eens te snel, dan heb ik geen tijd om alles bij te lezen. Maar joh, er zijn echt wel ergere dingen in het leven hoor. Sla ik toch een deeltje over? Als ik echt iets mis, hoor ik het wel.
En prestaties sneeuwen echt niet onder. Nieuwe mensen worden enthousiast onthaald, en geleverde inspanningen vollop bejubeld. Dus ik vind het hier prima gaan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zelfs nieuwe kleding wordt uitgebreid bewonderdquote:Op zondag 3 juni 2012 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Het gaat mij ook wel eens te snel, dan heb ik geen tijd om alles bij te lezen. Maar joh, er zijn echt wel ergere dingen in het leven hoor. Sla ik toch een deeltje over? Als ik echt iets mis, hoor ik het wel.
En prestaties sneeuwen echt niet onder. Nieuwe mensen worden enthousiast onthaald, en geleverde inspanningen vollop bejubeld. Dus ik vind het hier prima gaan!
De users die hebben geklaagd hoor je nu natuurlijk niet. Maar goed, wij proberen het enkel voor iedereen leuk te houden. Vandaar het vriendelijk om er rekening mee te houden.![]()
Voor iedereen, behalve voor onsquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef Mylene het volgende:
De users die hebben geklaagd hoor je nu natuurlijk niet. Maar goed, wij proberen het enkel voor iedereen leuk te houden. Vandaar het vriendelijk om er rekening mee te houden.
Ik vind het niet storend. Ik sla regelmatig een deeltje over. En ja, hoeveel spannends valt er ook te vertellen over een rondje hardlopen.
Dus hier wordt gechat. Over kleding, harloop meets en soms ook off topic. Maar het is toch verbazend vaak ontopic. En soms sla ik een paar topics over, en soms lees ik alles mee.![]()
en vandaar de vraag om net als VBL een eigen sub te krijgenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef Mylene het volgende:
De users die hebben geklaagd hoor je nu natuurlijk niet. Maar goed, wij proberen het enkel voor iedereen leuk te houden. Vandaar het vriendelijk om er rekening mee te houden.kunnen we in RUN onze gang gaan zonder dat één topic alle vragen moet beantwoorden
Nou niet overdrijven. Ik weet niet hoe ver dit gaat, maar als we nog gewoon mogen praten over hardloopgerelateerde zaken is er toch weinig aan de hand?quote:Niet meer actief op Fok!![]()
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vandaar de vraag om net als VBL een eigen sub te krijgenkunnen we in RUN onze gang gaan zonder dat één topic alle vragen moet beantwoorden
Denk dat het ook meerdere mensen echt gaat motiveren om ook te beginnen met hardlopen.
Jamaar dan moet ik een heel forum gaan bijhouden... En nu is het zo lekker compactquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vandaar de vraag om net als VBL een eigen sub te krijgenkunnen we in RUN onze gang gaan zonder dat één topic alle vragen moet beantwoorden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Laten we niet te hard van stapel lopen (), een heel subforum naar aanleiding van een slowchat opmerking is wellicht wat overdreven.
Ik zou het overigens wel leuk vinden![]()
![]()
dan zou je er voor kunnen kiezen om bij te houden wat jou echt boeit .. en aangezien de topics dan niet zo retehard meer gaan als nu met maar één topic, is het een stuk overzichtelijker en duidelijkerquote:Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik een heel forum gaan bijhouden... En nu is het zo lekker compact
Maar als we een sub krijgen, moeten alle andere hardloop topics daar ook onder komen te vallen.
En dan moeten er gewoon meer mensen bijkomen, een heel subforum met een harde kern van 10 a 12 mensen is misschien wat overdreven.
Al zou het gewoonweg wel episch zijn![]()
![]()
Ze gaan voor mijn gevoel nou ook weer niet zo hard dat er een heel subforum mee te vullen is. Wat voor topics moeten er dan nog meer komen?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zou je er voor kunnen kiezen om bij te houden wat jou echt boeit .. en aangezien de topics dan niet zo retehard meer gaan als nu met maar één topic, is het een stuk overzichtelijker en duidelijker[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denk dat er genoeg mensen volgen. Kijk eens naar hoeveel mensen er bij een marathon zijn!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar als we een sub krijgen, moeten alle andere hardloop topics daar ook onder komen te vallen.
En dan moeten er gewoon meer mensen bijkomen, een heel subforum met een harde kern van 10 a 12 mensen is misschien wat overdreven.
Al zou het gewoonweg wel episch zijnVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)It's funny
But not ha-ha funny.![]()
We mogen toch best dromen?quote:
Een armband is echt fijn. Stuitert je telefoon niet zoquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)F means you're fucked![]()
Ik gebruikte een bandquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)Voor om je arm. In m'n broekzak/hand werkte voor mij enorm afleidend
![]()
![]()
Ik gebruikte ooit een armbandquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties). Als je hem in je broekzak doet kun je het GPS-signaal verliezen en het lijkt me ook niet goed voor je foon, in zo'n warme klamme ruimte (condensvorming e.d.)
armband lijkt me sowieso beter voor je telefoonquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)Zoiets (maar dan een cheap ass versie van DX), maar meestal houd ik hem in mijn hand.
Ik heb m'n iPhone in een armbandquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)ideaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Broekzak met lange broek, armband met kortbroekje. Tevens heb ik wel zo'n sportheadsetje met beugel als ik muziek luister.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)![]()
twee minuten brainstormen met GotC levert al de volgende mogelijke topics op:
-Apps
-Training
-Wedstrijden
-SC
-Kleding
-Beginners
-Amateurs
-Advies
-Voeding
-Schoenen
-Vraag en antwoord
-Routes
-Samen lopen
-Hardloophorloges (gadgets?)
-Vraag en aanbod
-de challenge
-endomondo topic
-runkeeper topic
er is genoeg om een subforum te vullen denk ik zo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zou Endomondo en Runkeeper samenvoegen
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
-Apps
-Training
-Wedstrijden
-SC
-Kleding
-Beginners
-Amateurs
-Advies
-Voeding
-Schoenen
-Vraag en antwoord
-Routes
-Samen lopen
-Vraag en aanbod
-de challenge
-endomondo topic
-runkeeper topic
er is genoeg om een subforum te vullen denk ik zo.Jullie vatten het wel serieus op.
ik had hem los in m'n jaszak aangezien in de sportarmband die ik had, m'n gps signaal verneukt werd.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan moet ik dus zo ongeveer alles volgen... Want ik vind alles wel interessant...?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
-Apps
-Training
-Wedstrijden
-SC
-Kleding
-Beginners
-Amateurs
-Advies
-Voeding
-Schoenen
-Vraag en antwoord
-Routes
-Samen lopen
-Vraag en aanbod
-de challenge
-endomondo topic
-runkeeper topic
er is genoeg om een subforum te vullen denk ik zo.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan moet ik dus zo ongeveer alles volgen... Want ik vind alles wel interessant...?.
Als we dan echt een subtopic krijgen wil ik wel een t-shirt/hoodie met forum.fok.nl/run er op
Beetje promoten kan geen kwaad![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef YUR het volgende:
En een subforum lijkt mij een beetje overbodig...Ja doei.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had hem los in m'n jaszak aangezien in de sportarmband die ik had, m'n gps signaal verneukt werd.je mag de mijne overnemen als je wil, heb er toen vijftien euro voor betaald, drie keer gebruikt.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, weer even over het hardlopen zelf: gebruiken jullie zo'n armband voor de telefoon, of stop je hem ergens in een broekzak? (Als je een telefoon gebruikt voor muziek/prestaties)Ik heb er één en ik ben er trots op
Of we beginnen een eigen hardloopforum. En dan shirts laten maken met het webadres erop enzo
.
Zo ver was ik ook alquote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Of we beginnen een eigen hardloopforum. En dan shirts laten maken met het webadres erop enzo
.
, ik vind het prima bedoel de rest van die fora ziet er echt fucking lelijk uit en totaal niet uitnodigend
![]()
![]()
Dan hebben we gelijk landelijke reclamequote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
Nou ja, als mijn HTC Legend erin zou passen, vind ik het best.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag de mijne overnemen als je wil, heb er toen vijftien euro voor betaald, drie keer gebruikt.
It's funny
In mijn broekzak. In de meeste hardloopbroeken zit zo'n klein zakje net onder de band. Ik heb nog nooit problemen met vocht gehad met zowel blackberry als iphone.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Eigen hardloopshirtsquote:
Ja, ik heb dus ook zo'n broekzakje, maar daar past mijn telefoon dus echt nét niet in.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In mijn broekzak. In de meeste hardloopbroeken zit zo'n klein zakje net onder de band. Ik heb nog nooit problemen met vocht gehad met zowel blackberry als iphone.
It's funny
Meh, ik ben wel blij hierzo. Zolang we maar niet weer binnenkort mods op bezoek krijgen zoals drnet
Nee Moblo, niet jij![]()
![]()
m'n htc wildfire s past er met gemak in, ruimte over. weet niet hoe groot je telefoon is?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn HTC Legend erin zou passen, vind ik het best.
had een prima geval geweest voor een /run V&A topic![]()
We waren toch nog niet uitgeëmmerd? Er moeten toch shirts komen voor ons loopje op 7 juli die ook door anderen gebruikt kunnen worden?quote:.
mag ik ook in m'n eigen (wedstrijd) shirt lopen?quote:ivm m'n eigen actie enzo ..
Heb je een galaxy note ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ook zo'n broekzakje, maar daar past mijn telefoon dus echt nét niet in.![]()
![]()
Neequote:Op zondag 3 juni 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik ook in m'n eigen (wedstrijd) shirt lopen?ivm m'n eigen actie enzo ..
Wait whut? Door anderen?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We waren toch nog niet uitgeëmmerd? Er moeten toch shirts komen voor ons loopje op 7 juli die ook door anderen gebruikt kunnen worden?.
![]()
![]()
De mods doen ook maar wat ze horen te doen hier in LIF: luisteren naar de users en ondanks dat ik er zelf geen last van heb (en alleen meer m'n best doe om NIET te SC-en omdat anderen het niet leuk vinden) is het gewoon zo dat niet elk topic hóeft te verzanden in een SC. Dat er over geklaagd wordt via DM/TR vind ik dan ook weer een beetje jammer terwijl er gewoon een open discussie mogelijk is in het topic hierover, zoals dat gisteravond al gebeurde en ook nu.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
Meh, ik ben wel blij hierzo. Zolang we maar niet weer binnenkort mods op bezoek krijgen zoals drnet
Nee Moblo, niet jijJa doei.![]()
het ontwerp neem ik aan, niet het door jou gekochte/gedragen shirtquote:
Nee, een heel klein broekzakje.quote:* Nero22 gaat HTC Legend even opmetenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n htc wildfire s past er met gemak in, ruimte over. weet niet hoe groot je telefoon is?
had een prima geval geweest voor een /run V&A topic![]()
It's funny
Het klonk alsof je de shirts wilde recyclen en dus 'algemene' shirts wilde makenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja? Mo gaf aan ook graag een shirt te willen?Die dus door anderen ook gebruikt werden. Ipv het logo gebruiken voor nieuwe shirts.
![]()
ALs mijn iphone past moet je legend ook passenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee, een heel klein broekzakje.
[..]
* Nero22 gaat HTC Legend even opmeten![]()
Eigen actie is toch pas de marathon?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik ook in m'n eigen (wedstrijd) shirt lopen?ivm m'n eigen actie enzo ..
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand zien luisteren naar users op fok
Ja doei.![]()
We waren er toch al uit dat dat Fok!-embleem op de shirts moest komen? Wat er al is? Toch?
We kunnen niet te lang blijven emmeren, in verband met levertijden en zo. We moeten ze dan wel 7 juli hebben[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, gewone functionele hardloopshirts met het logo erop, precies zoals het originele shirt, alleen een ander model voor vrouwen. Geen zin in eindeloos geëmmer over kleuren en het design enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Het klonk alsof je de shirts wilde recyclen en dus 'algemene' shirts wilde makenDie dus door anderen ook gebruikt werden. Ipv het logo gebruiken voor nieuwe shirts.
.
Moeten we dat binnenkort niet even regelen trouwens, als die shirts op 7 juli klaar moeten zijn? Dat is al snel btw.
spreadshirt.comIk heb er één en ik ben er trots op
gast, je lijkt wel een klein kind in je posts na die mededeling van de modquote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Geeft niet. Moet gewoon mn verwachtingspatroon een beetje aanpassen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
Nee Moblo, niet jij♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zou me enig staanquote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Stefan het volgende:
Zo kan t ook, rennen met je bruidsjurk
http://www.leidschdagblad(...)n-in-Leiden?lref=sll
hoe zit het met jouw rennen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Stefan het volgende:
Zo kan t ook, rennen met je bruidsjurk
http://www.leidschdagblad(...)n-in-Leiden?lref=sll
Net m'n eerste keer hardlopen zonder Evy gedaan en van tevoren maar ingeschat wat ongeveer 5 km lopen was.
Resultaat: 4.75 km in 28:35!Topsnelheid voor mij: 9,98 km/uur!
Liep trouwens zonder muziek en het is best goed te doen, je let veel beter op je ademhaling. En als ik dan ook nog eens zo snel loop...![]()
![]()
Zie je, het gaat zo snel dat ik nu spuit 11 ben.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
We waren er toch al uit dat dat Fok!-embleem op de shirts moest komen? Wat er al is? Toch?
We kunnen niet te lang blijven emmeren, in verband met levertijden en zo. We moeten ze dan wel 7 juli hebben
Echt, ik en iets aan het typen en terwijl ik typ zie ik rechts allemaal berichtjes verschijnen, 2 nieuwe posts, 3 nieuwe posts... pff.
Dat mag je vinden. Ik vind het in dit geval weer een bekrompen actie.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gast, je lijkt wel een klein kind in je posts na die mededeling van de modF means you're fucked![]()
hoe ging het LL ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Of http://run2day.nl/teamkledingquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef VKV het volgende:
Net m'n eerste keer hardlopen zonder Evy gedaan en van tevoren maar ingeschat wat ongeveer 5 km lopen was.
Liep trouwens zonder muziek en het is best goed te doen, je let veel beter op je ademhaling. En als ik dan ook nog eens zo snel loop...Wat goed!
Ik ga je zo ff PM versturen met de foto's![]()
![]()
Da's niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef VKV het volgende:
Liep trouwens zonder muziek en het is best goed te doen, je let veel beter op je ademhaling. En als ik dan ook nog eens zo snel loop...
Endomondo zegt dat ik 0.13km heb gelopenquote:toffe app maar niet als de gps faalt iedere keer
Verder trok ik de laatste 3 minuten versnelling niet...![]()
Dat biedt mogelijkhedenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Of http://shop.runnersworld.nl/collectie/teamkleding.html
En wij kennen een ondernemer
Stond er 'GPS ok' toen je m aanzette?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Endomondo zegt dat ik 0.13km heb gelopentoffe app maar niet als de gps faalt iedere keer
![]()
he, dat is balen ... heb je runkeeper al geprobeerd?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Endomondo zegt dat ik 0.13km heb gelopentoffe app maar niet als de gps faalt iedere keer
Verder trok ik de laatste 3 minuten versnelling niet...Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan moeten we even inventariseren wie er allemaal een shirt willen. Wie wil dat op zich nemen? (dus bij wie mensen zich kunnen aanmelden voor een shirt, welke maat en specifieke wensen t.a.v. girlie of regular).
Het wordt dus het reguliere Fok! design op een zwart functioneel shirt?Niet meer actief op Fok!![]()
Jaquote:
Icoontje ging gewoon branden
Maar geef niet, ik heb het wel volgehouden.. de laatste 3 minuten hardlopen heb ik anderhalf van gehaald.. en toen trok ik het niet meer
Combinatie van de moe en de spierpijn gok ik.. maar verder ging het wel erg lekkerzie hierbovenquote:
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 20:07:26 ]![]()
Goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef VKV het volgende:
Liep trouwens zonder muziek en het is best goed te doen, je let veel beter op je ademhaling. En als ik dan ook nog eens zo snel loop...
Ik bedoel GPS ok in de app van Endomondo hequote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Maar geef niet, ik heb het wel volgehouden.. de laatste 3 minuten hardlopen heb ik anderhalf van gehaald.. en toen trok ik het niet meer
Combinatie van de moe en de spierpijn gok ik.. maar verder ging het wel erg lekker![]()
![]()
ik weet van iig spreadshirt dat sommige logo's niet verwerkbaar zijn op funtionele shirts. Wellicht dat het zilveren FOK! logo ook mooier staat ... en wél te verwerken isquote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Dan moeten we even inventariseren wie er allemaal een shirt willen. Wie wil dat op zich nemen? (dus bij wie mensen zich kunnen aanmelden voor een shirt, welke maat en specifieke wensen t.a.v. girlie of regular).
Het wordt dus het reguliere Fok! design op een zwart functioneel shirt?
Wat gek, bij mij werkt het gewoon. Purmerend is ook wel een uithoek natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me topquote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt dus het reguliere Fok! design op een zwart functioneel shirt?
Ik wil opzich wel inventariseren. Maargoed, welke prijs is acceptabel?![]()
Lijkt me wel het mooistequote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt dus het reguliere Fok! design op een zwart functioneel shirt?![]()
Eigenlijk zou ik wel willen weten wat voor shirtje m'n Start to Run shirtje is. Dat is echt een superfijn dingetje, zoiets zouden we moeten hebben[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Crap on a cracker.. je gaat me niet vertellen dat dat ook nog moet he?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bedoel GPS ok in de app van Endomondo heGelukkig woon ik niet in Purmerendquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat gek, bij mij werkt het gewoon. Purmerend is ook wel een uithoek natuurlijk![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 20:08:25 ]![]()
Ja, dan moeten we eerst even een offerte aanvragen, denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me top
Ik wil opzich wel inventariseren. Maargoed, welke prijs is acceptabel?.
In Endomondo zie je op het startschermpje 'GPS ok' staan als de GPS..ok isquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crap on a cracker.. je gaat me niet vertellen dat dat ook nog moet he?En dan kan je dus starten
![]()
![]()
Zo.. hele dag uit lopen stellen en nu net toch maar gegaan.
4,42km in 29.03min![]()
Wel te snel na het eten gegaan.. ik wilde eigenlijk 5km maar m'n buik deed té zeer.. ik kon echt niet meer verder.
Toch lekker gevoel nu
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
E.T.
Goed bezig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Combinatie van de moe en de spierpijn gok ik.. maar verder ging het wel erg lekker
[..]
zie hierboven
Morgen lekker rust nemen en kijken hoe het dinsdag gaat
Lekker zegquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef E.T. het volgende:
Zo.. hele dag uit lopen stellen en nu net toch maar gegaan.
4,42km in 29.03min![]()
Wel te snel na het eten gegaan.. ik wilde eigenlijk 5km maar m'n buik deed té zeer.. ik kon echt niet meer verder.
Toch lekker gevoel nuGa je nog veel lopen voor zondag?
![]()
Mijn foutquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crap on a cracker.. je gaat me niet vertellen dat dat ook nog moet he?
[..]
Gelukkig woon ik niet in Purmerend![]()
Ik denk wel dat je toestemming aan Danny moet vragen i.v.m. rechten naam FOK!.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt dus het reguliere Fok! design op een zwart functioneel shirt?![]()
fijne van runkeeper .. je kunt je activty pas starten zodra er een gps signaal is. eerder lukt niet of je moet handmatig aangeven dat je verder wil. Heb ik dus één keer gedaan toen ik m'n garmin ook al had, en daarmee m'n km's in de gaten te houdenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
In Endomondo zie je op het startschermpje 'GPS ok' staan als de GPS..ok isEn dan kan je dus starten
Is al gebeurd via PRquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je toestemming aan Danny moet vragen i.v.m. rechten naam FOK!.(MissBliss heeft geïnformeerd of we het logo mogen gebruiken)
er was al overleg geweest met PR in deze volgens mij ..quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je toestemming aan Danny moet vragen i.v.m. rechten naam FOK!.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als ik bij m'n ouders ben werkt Runkeeper wel gewoon hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat gek, bij mij werkt het gewoon. Purmerend is ook wel een uithoek natuurlijk![]()
Ik denk dinsdag 5km en donderdag 3kmquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker zegGa je nog veel lopen voor zondag?
Het lijkt me niet fijn om LIF-mod te zijn en SC in de gaten te moeten houden in dit topic. Men.
Das kak... want hij is nog steeds bezig om te zoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
In Endomondo zie je op het startschermpje 'GPS ok' staan als de GPS..ok isEn dan kan je dus starten
![]()
!!!
Ja ik denk dat ik les 2 overnieuw doe danquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed bezig hoor
Morgen lekker rust nemen en kijken hoe het dinsdag gaatGeeft nietsquote:
Je kan niet alles onthouden![]()
Moet sowieso even via PR, er moet toch ook een goed vectorlogo aangeleverd worden. Vandaar dat het al gebeurd isquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is al gebeurd via PR(MissBliss heeft geïnformeerd of we het logo mogen gebruiken)
Nicequote:
Ik loop gewoon volgens m'n schema..enige jammere is dat ik zondag dan eigenlijk 42 min moet lopen![]()
![]()
Zie de OPquote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Yuki het volgende:
Wat is er 7 juli eigenlijk, dat die shirts nodig zijn?
Als mensen geen TRs hadden geplaatst had dat ook helemaal niet gehoeven en had het zichzelf wel geregeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me niet fijn om LIF-mod te zijn en SC in de gaten te moeten houden in dit topic. Men.
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: