quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een 'winner' volgens de Franse statistiek.
Heb je dan geen Eurosport 2?quote:
Ow.quote:
Het is vrij duidelijk tochquote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kap eens met die T.. en D.. Gewoon 3 en 2.
MP Nole.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kap eens met die T.. en D.. Gewoon 3 en 2.
MP Nole.
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.quote:
Op tv gebruikt men ook Triple en Double, dus dan doe ik het ook. Niemand zeurt erover dat het op tv zo isquote:
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.
Ik hoor ze op tv nooit afkortingen gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op tv gebruikt men ook Triple en Double, dus dan doe ik het ook. Niemand zeurt erover dat het op tv zo is
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.
Ik had oorspronkelijk zelf nog "MP Djokovic" in de quote gezet, omdat ik eerst niet zag dat "Nole" "Djokovic" was.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.
Zienquote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoor ze op tv nooit afkortingen gebruiken
Genoeg mensen (onder wie ik) die dat niet weten.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.
Dat weet ik ook wel. Maar zeuren om zo'n klein detail en dan zelf een bijnaam gebruiken vind ik nogal raar.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar zeuren om zo'n klein detail en dan zelf een bijnaam gebruiken vind ik nogal raar.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.
Ik zie hier vandaag ineens 40 posts met hippe niet-bestaande afkortingen..logisch dat daar een reactie op komtquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk zelf nog "MP Djokovic" in de quote gezet, omdat ik eerst niet zag dat "Nole" "Djokovic" was.
[..]
Zien
[..]
Genoeg mensen (onder wie ik) die dat niet weten.
Dat ligt dan aan jullie. Iedereen die hier regelmatig post, weet dat DP Del Potro is, Wawa Wawrinka, Rafa Nadal, Fed Federer en Nole Djokovic. Als er iets niet duidelijk is, kun je dat altijd vragen. Maar je moet het niet vreemd vinden als je reacties krijgt op afkortingen die wij hier gewoon niet gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar zeuren om zo'n klein detail en dan zelf een bijnaam gebruiken vind ik nogal raar.
Prima hoor, ik vind het ook niet vreemd. Maar omdat jullie je bijnamen hebben, mag ik uiteraard ook afkortingen gebruiken. Dat spreekt voor zich. Ook jullie gebruiken niet de officiële namen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt dan aan jullie. Iedereen die hier regelmatig post, weet dat DP Del Potro is, Wawa Wawrinka, Rafa Nadal, Fed Federer en Nole Djokovic. Als er iets niet duidelijk is, kun je dat altijd vragen. Maar je moet het niet vreemd vinden als je reacties krijgt op afkortingen die wij hier gewoon niet gebruiken.
Als het een bijnaam van jullie is mag het wel, maar TSP is ineens heel raar en verwarrend en dat mag niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt dan aan jullie. Iedereen die hier regelmatig post, weet dat DP Del Potro is, Wawa Wawrinka, Rafa Nadal, Fed Federer en Nole Djokovic. Als er iets niet duidelijk is, kun je dat altijd vragen. Maar je moet het niet vreemd vinden als je reacties krijgt op afkortingen die wij hier gewoon niet gebruiken.
Je vergeet even dat wij elkaars afkortingen kennen en die van jou niet en die zijn hier dus ook niet gebruikelijk. En bovendien, Nole is niet een naam die wij hebben bedacht maar een bijnaam die wereldwijd bekend is.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Prima hoor, ik vind het ook niet vreemd. Maar omdat jullie je bijnamen hebben, mag ik uiteraard ook afkortingen gebruiken. Dat spreekt voor zich. Ook jullie gebruiken niet de officiële namen.
Jij bedenkt je eigen afkortingen, dat is het verschil. Alsof je denkt dat je daardoor als de grote tenniskenner over kan komen ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Prima hoor, ik vind het ook niet vreemd. Maar omdat jullie je bijnamen hebben, mag ik uiteraard ook afkortingen gebruiken. Dat spreekt voor zich. Ook jullie gebruiken niet de officiële namen.
Er is hier een groot aantal reguliere posters. Die gebruiken afkortingen en bijnamen die iedereen hier begrijpt. Als je een bijnaam niet kent, is het geen probleem als je vraagt wie we bedoelen. Maar om dat hetzelfde te vinden als het introduceren van afkortingen die hier niet bekend zijn vind ik niet logisch.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het een bijnaam van jullie is mag het wel, maar TSP is ineens heel raar en verwarrend en dat mag niet?![]()
[...]
Ik doe dat altijd voor de telefoon-meelezers in de trein ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef luckass het volgende:
Sowieso iedere keer de tussenstand posten.
Ik bedenk mijn afkortingen ook niet zelf hoor, ik zie ze ergens anders en ik vind ze zelf erg vanzelfsprekend en makkelijk. Dus misschien ligt dat ook aan jullie.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vergeet even dat wij elkaars afkortingen kennen en die van jou niet en die zijn hier dus ook niet gebruikelijk. En bovendien, Nole is niet een naam die wij hebben bedacht maar een bijnaam die wereldwijd bekend is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bedenkt je eigen afkortingen, dat is het verschil. Alsof je denkt dat je daardoor als de grote tenniskenner over kan komen ofzo
Ik kan het bijzonder waarderen wanneer ik op het werk zitquote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef Norrage het volgende:
I
[..]
Ik doe dat altijd voor de telefoon-meelezers in de trein ofzo
Jammer. Had het leuk gevonden als Goffin had gestuntquote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Break voor in set 4! Hij gaat het net als Nole gewoon pakken, no worries!
QFTquote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik kan het bijzonder waarderen wanneer ik op het werk zit
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
GIWIN, IBVIDS.
(Goffin is wat ingekakt nu, inmiddels break voor in de vierde set)
Misschien ligt het aan jou.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik bedenk mijn afkortingen ook niet zelf hoor, ik zie ze ergens anders en ik vind ze zelf erg vanzelfsprekend en makkelijk. Dus misschien ligt dat ook aan jullie.
[..]
[..]
GIWIN, IBVIDS.
Triple break point Seppi, vet goedquote:
Misschien ligt dit dan toch echt aan jullie hoor, ik vind zo'n afkorting erg vanzelfsprekend en ik bedenk 'm ook niet zelf. Jullie kunnen ook aan mij opheldering vragen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er is hier een groot aantal reguliere posters. Die gebruiken afkortingen en bijnamen die iedereen hier begrijpt. Als je een bijnaam niet kent, is het geen probleem als je vraagt wie we bedoelen. Maar om dat hetzelfde te vinden als het introduceren van afkortingen die hier niet bekend zijn vind ik niet logisch.
[..]
GIWIN, IBVIDVS.
Dat kan. Ik zie alleen geen reden om andere afkortingen te hanteren en derhalve ben ik ook niet van plan dat te gaan doen.quote:
Ben blij dat niemand dat ooit tegen mij zegt.quote:
Het komt vreemd over als je ergens nieuw bent en verwachten dat mensen zich aan jou aanpassen in plaats van andersom. Maar ik heb hier inmiddels genoeg offtopicberichten over gepost.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien ligt dit dan toch echt aan jullie hoor, ik vind zo'n afkorting erg vanzelfsprekend en ik bedenk 'm ook niet zelf. Jullie kunnen ook aan mij opheldering vragen.
[..]
[..]
Dat kan. Ik zie alleen geen reden om andere afkortingen te hanteren en derhalve ben ik ook niet van plan dat te gaan doen.
Inderdaad, laat lekker gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het komt vreemd over als je ergens nieuw bent en verwachten dat mensen zich aan jou aanpassen in plaats van andersom. Maar ik heb hier inmiddels genoeg offtopicberichten over gepost.
Als hij het verliest is het geen grote doorbraak, maar het kan er wel een opmaat voor zijn. Al is het natuurlijk klasse dat hij zo ver is gekomen.quote:
ach, als mensen alleen wedden op basis van die stand die ze daar zien dan verdienen ze het toch om al hun geld te verliezenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Lekker handig. Op Betfair staat dat het *2-3 is voor Goffin. Dat maakt het veel gunstiger om op Goffin te wedden want het lijkt dus dat het op service is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ach, als mensen alleen wedden op basis van die stand die ze daar zien dan verdienen ze het toch om al hun geld te verliezen
Het blijft echt bizar om wat voor kleine dingen het kan gaan in de sport. Hij verloor gewoon in de kwalificatie en als hij niet als lucky loser was ingeloot had hij zijn "doorbraak" gewoon niet gehad en eindigde hij met een teleurstellend resultaat in een dramatisch gravelseizoen. Nu kan dit zo de opmaat zijn voor een flinke stijging in de rankings de komende tijd en wellicht dus idd zijn echte doorbraak.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij het verliest is het geen grote doorbraak, maar het kan er wel een opmaat voor zijn. Al is het natuurlijk klasse dat hij zo ver is gekomen.
Grappig dat je dat zegt. Ik wilde binnenkort een topic maken over keerpunten in het tennis. Bijvoorbeeld: wat zou er gebeurd zijn als niet Gaudio maar Coria RG had gewonnen in 2004?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het blijft echt bizar om wat voor kleine dingen het kan gaan in de sport. Hij verloor gewoon in de kwalificatie en als hij niet als lucky loser was ingeloot had hij zijn "doorbraak" gewoon niet gehad en eindigde hij met een teleurstellend resultaat in een dramatisch gravelseizoen. Nu kan dit zo de opmaat zijn voor een flinke stijging in de rankings de komende tijd en wellicht dus idd zijn echte doorbraak.
Bij Haase ging het laatst ook zo vreemd. Was echt compleet de weg kwijt en als hij zo door ging dan zou hij gewoon in no time buiten de top 80 terecht komen. Monaco raakt vervolgens geblesseerd terwijl die de wedstrijd zeker had gewonnen anders en ineens knalt Haase daarna door en zijn er wat resultaten waardoor hij nu zijn hoogste ranking ooit heeft..zo bizar die kleine dingetjes..
Wat nu als Federer niet had kunnen spelen tegen Schalken in de kwartfinale op Wimbledon 2003?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik wilde binnenkort een topic maken over keerpunten in het tennis. Bijvoorbeeld: wat zou er gebeurd zijn als niet Gaudio maar Coria RG had gewonnen in 2004?
demonstratiewedstrijden?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe komt die Eurosportcommentator erbij dat Federer tegen Becker en Edberg gespeeld heeft?
Zoals hij het zei klonk het als serieuze wedstrijden - omdat hij zei dat het speciale wedstrijden waren.quote:
Dat valt nog te bezien. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij kon als Lucky Loser natuurlijk totaal onbevangen spelen hier. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen nu er wat meer van hem verwacht wordt.quote:
Julia.quote:
Wat een constantheid.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Fedje serveert voor de wedstrijd32e kwartfinale op rij?
Hij dacht ook dat die jongen 12 was denk ik.quote:
Dat is wel waar. De tweede ronde halen was eigenlijk al wel een prestatie.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:18 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij kon als Lucky Loser natuurlijk totaal onbevangen spelen hier. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen nu er wat meer van hem verwacht wordt.
Wellicht bedoelde de commentator Siemerink?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe komt die Eurosportcommentator erbij dat Federer tegen Becker en Edberg gespeeld heeft?
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht bedoelde de commentator Siemerink?
Staan al op de baanquote:
Ik heb echt genoten!quote:
Staat Murray echt boven de nummers 5 t/m 8? In figuurlijke zin bedoel ik dan natuurlijk. Hij presteert toch niet zo heel veel.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef Norrage het volgende:
Tsonga ziet er ook goed op gravel deze weekondertussen hebben we echt een top 4 die boven iedereen staat en een top 5t/m8 daaronder met Ferrer tsonga berdych en delpo
Jawel, absoluut. Ja, zijn gravelseizoen liep wat minder maar verder.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Staat Murray echt boven de nummers 5 t/m 8? In figuurlijke zin bedoel ik dan natuurlijk. Hij presteert toch niet zo heel veel.
Dat je verliest in de kwalificaties maar toch mag meedoen met het hoofdtoernooi.quote:
Dat je in de kwalificatie uitgeschakeld wordt, maar omdat een andere speler om wat voor reden niet mee kan doen tóch ingeloot wordt.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat je verliest in de kwalificaties maar toch mag meedoen met het hoofdtoernooi.
thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je in de kwalificatie uitgeschakeld wordt, maar omdat een andere speler om wat voor reden niet mee kan doen tóch ingeloot wordt.
quote:
Exact dezelfde setstanden in set 1 en 2 toen trouwensquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Norrage het volgende:
Dat had natuurlijk op 5-4 al gebeurd moeten zijn...maar 2-0 idd. Vorig Jaar kwam wawa van 0-2 terug, nu?
Hopelijk twee lange partijen daarvoor, ben ik op tijd thuis voor Murray.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit:
- Gasquet-Murray als derde partij op Chatrier;
- Monaco-Nadal als derde op Lenglen;
- Rus als vierde op Lenglen.
Speeldatum van morgen is 4 juni 2012. OOP staat hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef CoolStoryBro het volgende:
Is de speeldata van morgen al bekend? Ben benieuwd hoelaat Rus ongeveer in actie komt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speeldatum van morgen is 4 juni 2012. OOP staat hier.
Als het maar net zo afloopt als bij de wedstrijd tegen Goerges.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Klote dat ze weer als laatste moet krijg je weer dat gezeik met het licht
Als de eerste partij rap gaat zal het dik meevallen denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Klote dat ze weer als laatste moet krijg je weer dat gezeik met het licht
ben je altijd zo verlegen?quote:
Nee, soms wel.quote:
Ik wil ook een Belg zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Sasman het volgende:
Wat heb ik genoten van Goffin vandaag. Maakt het toch altijd fijner als er een landgenoot het goed doet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wij hebben Rus, Haasse, Sijsling en Bertens (En Michaela)
Bij mannentennis toch wel zo'n beetjequote:
Die schrijfster?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wij hebben Rus, Haasse, Sijsling en Bertens (En Michaela)
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Norrage het volgende:
Dat had natuurlijk op 5-4 al gebeurd moeten zijn...maar 2-0 idd. Vorig Jaar kwam wawa van 0-2 terug, nu?
Jullie hebben Dick normanquote:Op zondag 3 juni 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mannentennis toch wel zo'n beetje
De Belgen hebben Malisse de mongolenbroertjes Rogus en Wickmayer. Dat is het toch wel.
Blijft een Argentijn..quote:
Ja, da's waar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Set Wawa. Vijfde set afmaken wordt lastig.
Berdych vind ik ook wel een kanshebber voor de zaadjestrofee hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
Wawa is echt de grootste sufkut en net-niet speler van de tour
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speeldatum van morgen is 4 juni 2012. OOP staat hier.
Die presteert tenminste nog eens wat...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Berdych vind ik ook wel een kanshebber voor de zaadjestrofee hoor.
Roowbin niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind Berdych wel de ultieme net-nietspeler.quote:
Geen van beiden.quote:
Is Mariette Pakker.quote:
Je bent mijn ninja edit voorquote:
Oeps, excusez.quote:
Bestaat die trofee dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hoeft de trofee alleen nog maar te vullen..quote:
Nee.quote:
vooral fed-fanquote:
Zo praten wij op FOK!.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
Waarom haten jullie eigenlijk op Wawaeigenlijk?
Oh nee, ik hou meer van gewoon normaal Nederlands. Maar ik begrijp hier uit dat er niet echt een goed argument achter zit?quote:
Goede argumenten op FOK? Die zul je hier niet snel vindenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, ik hou meer van gewoon normaal Nederlands. Maar ik begrijp hier uit dat er niet echt een goed argument achter zit?
Ik waardeer hem ook, maar dan negatief.quote:
Dit is modern Nederlands, en zo praten wij hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, ik hou meer van gewoon normaal Nederlands. Maar ik begrijp hier uit dat er niet echt een goed argument achter zit?
Hij is uberchoker, verlaat zijn vrouw en kind voor tennis terwijl hij niet kan tennissen en hij heeft de uitstraling van iemand die door Peter R de Vries kan wordn opgezocht.quote:
Er staat me een topic bij van een paar jaar geleden waarin iemand ergens een argument voor had. Eens kijken...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:07 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Goede argumenten op FOK? Die zul je hier niet snel vinden
Waarom is hij überchoker als hij net als vorig jaar 0-2 achterstand wegslaat? En de rest van de tennissers neemt hun familie mee?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is uberchoker, verlaat zijn vrouw en kind voor tennis terwijl hij niet kan tennissen en hij heeft de uitstraling van iemand die door Peter R de Vries kan wordn opgezocht.
Wawrinka is zo'n typische speler die er niet het optimale uit haalt. Vaak omdat hij het mentaal laat afweten en dat is vaak ontzettend frustrerend om naar te kijken. Daarnaast maakte hij zich niet populair door vorig jaar ofzo uit het niets zijn vrouw en kind te verlaten omdat ze hem in de weg zaten bij zijn carrière. Daarnaast lijkt hij op een everzwijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze definitief verlaten, om zich te richten op zijn tennis.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is hij überchoker als hij net als vorig jaar 0-2 achterstand wegslaat? En de rest van de tennissers neemt hun familie mee?
Verlaten is iets anders dan niet meenemen op reis.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is hij überchoker als hij net als vorig jaar 0-2 achterstand wegslaat? En de rest van de tennissers neemt hun familie mee?
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze definitief verlaten, om zich te richten op zijn tennis.
Ah zo, excuseer mij. Dat is wel extreem lafquote:Op zondag 3 juni 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verlaten is iets anders dan niet meenemen op reis.
Omdat hij na zon winst vervolgens weer met 6-1 6-1 6-1 verliestquote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okay. Het uiterlijk-argument vind ik onzin, Federer kijkt ook constant alsof iemand stinkdier-essence op zijn bovenlip gedruppeld heeft. Maar verder heel begrijpelijk dat hij niet gewaardeerd wordtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wawrinka is zo'n typische speler die er niet het optimale uit haalt. Vaak omdat hij het mentaal laat afweten en dat is vaak ontzettend frustrerend om naar te kijken. Daarnaast maakte hij zich niet populair door vorig jaar ofzo uit het niets zijn vrouw en kind te verlaten omdat ze hem in de weg zaten bij zijn carrière. Daarnaast lijkt hij op een everzwijn.
Hij behaalt de set liever op Berdych z'n opslag zodat hij kan beginnen met serveren in de 4e set.quote:
It's OK.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, excuseer mij. Dat is wel extreem laf
Dat was ook maar een geintje johquote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okay. Het uiterlijk-argument vind ik onzin, Federer kijkt ook constant alsof iemand stinkdier-essence op zijn bovenlip gedruppeld heeft. Maar verder heel begrijpelijk dat hij niet gewaardeerd wordt
Vind ik ook. De 'magie' is de dag erop vaak wel een beetje weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zou wel jammer zijn als ze deze partij vanavond niet kunnen afronden.
Dat is dus haar verhaal... Waarmee ze naar de pers ging...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze definitief verlaten, om zich te richten op zijn tennis.
Als de games zo lang blijven redden ze het in elk geval nietquote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zou wel jammer zijn als ze deze partij vanavond niet kunnen afronden.
Oké, kan best. Heb je een bron voor de andere kant van het verhaal?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is dus haar verhaal... Waarmee ze naar de pers ging...
Lijkt me een betrouwbare bron, een vrouw uit een celebrity huwelijk die zich niet aan de gewone officiële statements houdt, maar extreem vroeg naar de pers stapt.![]()
Voor FOK! zijn dingen al snel te moeilijk.quote:Maar goed, dit was vorige keer ook te moeilijk voor FOK!, dus tja.
Dit heb ik nooit meegekregen, maar dan ben ik wel benieuwd naar een bron over de Wawa-kant?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is dus haar verhaal... Waarmee ze naar de pers ging...
Lijkt me een betrouwbare bron, een vrouw uit een celebrity huwelijk die zich niet aan de gewone officiële statements houdt, maar extreem vroeg naar de pers stapt.![]()
Maar goed, dit was vorige keer ook te moeilijk voor FOK!, dus tja.
Last van zijn ogen?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Berdych - Delpo is afgebroken al..Delpo wilde stoppen
Juist wel toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro was het daar niet helemaal mee eens
Moeten we argumenten geven? Heb je even de tijd?quote:
Tijd genoegquote:Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moeten we argumenten geven? Heb je even de tijd?
Ik was aan het zappen naar Wawrinka-Tsonga en zag daarna dat Del Potro in discussie ging met de scheidsrechter en ging er vanuit dat hij door wildequote:
Het gaat nu wel wat beter dan eerder, zolang ie forehand gebruiktquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik was aan het zappen naar Wawrinka-Tsonga en zag daarna dat Del Potro in discussie ging met de scheidsrechter en ging er vanuit dat hij door wilde
De bal naar de overkant meppen en dan liefst zo hard en diep mogelijk en zo ver mogelijk weg van de tegenstander.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien is dit er een voor mi eigen noobvragentopic, maar ik zie zelden wat de tactiek van spelers is. Volgens mij is die er vaak ook niet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Salamando het volgende:
WAAROM SPEEL JE GODVERDOMME NIET OP ZIJN BACKHAND!!!!
Die is er dus niet. Wawrinka heeft zich netjes aan de officiële statement gehouden in de trant van: "uit elkaar, nog goed contact, houdt actieve rol in het leven van het kind". Vrouwlief (die, IIRC een reputatie in Zwitserland heeft) ging naar de (slechte) pers a la privé met een verhaal van: "hij kwam thuis en plotseling uit het niets zei hij dat hij zich meer op zijn carrière en pakte zijn tassen en ging".quote:Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit meegekregen, maar dan ben ik wel benieuwd naar een bron over de Wawa-kant?
Omdat Wawa een gigantische kneus is.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Salamando het volgende:
WAAROM SPEEL JE GODVERDOMME NIET OP ZIJN BACKHAND!!!!
Daar ben ik achter, nu speelt ie iets meer zodat Tsonga er omheen moet lopen, meteen 2 ballen naar de derde ring.quote:
Werk jij de privé?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die is er dus niet. Wawrinka heeft zich netjes aan de officiële statement gehouden in de trant van: "uit elkaar, nog goed contact, houdt actieve rol in het leven van het kind". Vrouwlief (die, IIRC een reputatie in Zwitserland heeft) ging naar de (slechte) pers a la privé met een verhaal van: "hij kwam thuis en plotseling uit het niets zei hij dat hij zich meer op zijn carrière en pakte zijn tassen en ging".
Eén is een officieel pers statement en dus niet al te informatief naar de ware aard van de scheiding, de andere is een zeer eenzijdig bericht van een vrouw die binnen 2 dagen naar de pers stapt met een zielig verhaal.
Persoonlijk gok ik dat de waarheid in het midden ligt, dat ze waarschijnlijk een ander beeld van hun leven hebben en hoe ze het op dit moment in Wawa's carrière willen inrichten.
Dat was bij Sluiter toch een keer? Die een smash had op BP ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me geweldig als ze de partij midden in een rally staken.
Da's wel humor.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat was bij Sluiter toch een keer? Die een smash had op BP ofzo.
Maar dat was door de regen.
Hoe dom is zo'n Wawa dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |