quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een 'winner' volgens de Franse statistiek.
Heb je dan geen Eurosport 2?quote:
Ow.quote:
Het is vrij duidelijk tochquote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kap eens met die T.. en D.. Gewoon 3 en 2.
MP Nole.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kap eens met die T.. en D.. Gewoon 3 en 2.
MP Nole.
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.quote:
Op tv gebruikt men ook Triple en Double, dus dan doe ik het ook. Niemand zeurt erover dat het op tv zo isquote:
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.
Ik hoor ze op tv nooit afkortingen gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op tv gebruikt men ook Triple en Double, dus dan doe ik het ook. Niemand zeurt erover dat het op tv zo is
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MP en GSM zijn gewoon normale afkortingen..al die andere troep niet.
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.
Ik had oorspronkelijk zelf nog "MP Djokovic" in de quote gezet, omdat ik eerst niet zag dat "Nole" "Djokovic" was.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 'Nole' in plaats van Djokovic is net zo 'verwarrend' als TSP i.p.v. 3 SP.
Zienquote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoor ze op tv nooit afkortingen gebruiken
Genoeg mensen (onder wie ik) die dat niet weten.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.
Dat weet ik ook wel. Maar zeuren om zo'n klein detail en dan zelf een bijnaam gebruiken vind ik nogal raar.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee. Nole is gewoon de bijnaam van Djokovic.
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar zeuren om zo'n klein detail en dan zelf een bijnaam gebruiken vind ik nogal raar.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, wij posten hier het hele jaar door en niet alleen tijdens Grand Slams... Omdat er toevallig een blik mensen open wordt getrokken die niet eens weten wie Nole is en alleen tijdens Wimbledon en Roland Garros komen gaan de regulars hier echt niet anders posten.
Ik zie hier vandaag ineens 40 posts met hippe niet-bestaande afkortingen..logisch dat daar een reactie op komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |