Dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:52 schreef BrandX het volgende:
Dat betekent precies dat wat het dus was: een one-night stand.
Het kan toch ook een hele lange nacht zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Wat aan het woord one-night-stand begrijp je dan niet?
Dan nog is het maar een lange nachtquote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Het kan toch ook een hele lange nacht zijn?
Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wat snap je niet aan de term one-night stand?
Gewoon ook niet vragen of geven bij een ONS.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef Scherbatsky het volgende:
Ik vraag me dan altijd af, waarom wel een nummer vragen als je toch geen contact gaat opnemen? Dan heb je toch ook niets aan dat nummer?
He verpest het nou niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh en vrouwen die zich voor 1 nacht laten misbruiken door mannen.
Dat ze misschien niet meteen met hem het bed in had moeten duiken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand? Betekent dit dat de seks slecht was ? Dit is 2x gebeurd bij een vriendin van me. Een jongen waarmee ze al een tijdje leuk praat en al mee gezoend had enzovoorts, heeft ze het mee gedaan na het uitgaan in een aangeschote bui. En nu laat hij dus nu niks meer horen.. Hierdoor vroeg ik me af wat de reden kan zijn dat jongens dat doen, is hij niet meer geinterresseerd omdat er geen 'spanning' meer is ofzo, of was de seks gewoon slecht?
snapjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Vrouwen die meer verwachten van een one night stand
Mannen willen geen makkelijke vrouw voor een relatie, die vrouwen zijn er alleen maar om te gebruiken.
Ah, jij bent zo'n type die denkt dat normale vrouwen zitten te wachten op mannen die alle sletjes al af zijn geweest?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Mannen willen geen makkelijke vrouw voor een relatie, die vrouwen zijn er alleen maar om te gebruiken.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type die denkt dat normale vrouwen zitten te wachten op mannen die alle sletjes al af zijn geweest?
Andersom ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Mannen zijn makkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Andersom ook hoorEn als vrouw zijnde heb je een ONS nog makkelijker geregeld, dan als man zijnde. Wie is nou het makkelijke volk?
Dat is wel het concept, ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die denken intensief contact te kunnen houden tijdens een one night stand![]()
Misschien denkt die jongen wel hetzelfde; waarom laat die vriendin van jou niks van zich horenquote:Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand?
Omdat hij met die vriendin van TS geen ONS heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien denkt die jongen wel hetzelfde; waarom laat die vriendin van jou niks van zich horen
Misbruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die denken intensief contact te kunnen houden tijdens een one night stand![]()
Wat een kut adviesquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:12 schreef Paniekje het volgende:
Tja, dat zijn mannen. Ook niet echt slim als ze hem echt leuk vond meteen de koffer in te duiken. 9 v/d 10 keer is 't niet spannend genoeg meer als ze haar eenmaal gehad hebben.
D'r zijn ook andere mannen... Gelukkig... Toen ik mijn man voor het eerst ontmoet had eigenlijk ook puur voor 1 ding.. Maar hij liet me niet meer gaan haha en nu inmiddels getrouwd en wel.
Laat je vriendin zich aub niet voor gek zetten door hem te gaan bellen of smsen of wat dan ok... Als hij niet uit zichzelf wat laat weten is zijn interesse voor je vriendin niet groot genoeg.
Als hij haar echt leuk vind laat hij zelf wel iets weten.
Sowieso, advies van vrouwen aannemen.quote:
Ik heb er allerlei redenen voor. Soms schrik je 's ochtends en dan hoef je dat wijf niet meer te zien. Soms vond ik het toch al niks, maar had ik gewoon even in in een makkelijk sletje. Dan bel ik d'r wel weer als de nood hoog is. Etc.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand? Betekent dit dat de seks slecht was ? Dit is 2x gebeurd bij een vriendin van me. Een jongen waarmee ze al een tijdje leuk praat en al mee gezoend had enzovoorts, heeft ze het mee gedaan na het uitgaan in een aangeschote bui. En nu laat hij dus nu niks meer horen.. Hierdoor vroeg ik me af wat de reden kan zijn dat jongens dat doen, is hij niet meer geinterresseerd omdat er geen 'spanning' meer is ofzo, of was de seks gewoon slecht?
TS durft niet toe te geven dat dit bij hem gebeurd is, best triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
Gefeliciteerd, hij gebruikte je en je wist het.
Theet niet voor niks een one night stand.. Wat een onzin topic ook weer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Volgens mij is het een grote uitzondering als een jongen na een one night stand nog iets van zich laat horen xD
Preciesquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theet niet voor niks een one night stand.. Wat een onzin topic ook weer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:52 schreef BrandX het volgende:
Dat betekent precies dat wat het dus was: een one-night stand.
Kennelijk ben je de enige die het opmerkelijk vindt dat men tijdens een one-night stand intensief contact heeft. Behoorlijk intensief contact zelfs..quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:54 schreef Plantagehouder het volgende:
sex was gewoon slecht, anders kwam hij wel terug prinses.
Ah, je bent nog van de oude stempel....quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Dan was het gewoon een one night stand, het is niet echt gewoonte dan wat van je te laten horen verder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Alsof ze in Staphorst internet hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ah, je bent nog van de oude stempel....
Als een jongen elke nacht op een ander duikt zijn het normale one night stands, als een meisje een one night stand heeft laat ze zich mis-/gebruiken..
Is het leuk wonen in Staphorst??
Mogen en hebben zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef monito het volgende:
[..]
Alsof ze in Staphorst internet hebbenkabeltv mag nog geeneens
Omgekeerd komt ook voor, dat zo'n pipo achter een vrouw aan gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef chrisje013 het volgende:
dat betekent dat jongens slimmer zijn dan jullie domme kutjes die denken dat het meer wordt, terwijl hij jullie alleen maar wil neuken en vervolgens dumpen. wat voor antwoord had je anders verwacht???
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:11 schreef monito het volgende:
Ook zo'n dodelijke vraag als een meisje na onenightstand-sex vraagt : ''hebben we nu wat? '' .. wat denk je zelf ??
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:17 schreef jeroen25 het volgende:
verwachten dat een jongen belt na een one night stand
Nee hoor, dit zegt niks over jou. Zo gaat dat gewoon. Ik weet zelf ook niet goed waarom de meeste jongens het perse bij 1 keer willen houden, als de sex goed was dan wil ik vaak ook nog wel meer. Maar het is wat ze zelf willen he... En er zijn er genoeg dus... Gewoon lekker blijven genieten, niet teveel van verwachten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand? Betekent dit dat de seks slecht was ?
Mannen zijn gewoon slettenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef bojan het volgende:
Mannen willen met zoveel mogelijk verschillende vrouwen neuken
Vrouwen willen de best mogelijke man nemen en met hem zoveel mogelijk neuken
That's the difference
Schijnbaar is die one night stand niet voor herhaling vatbaar, anders was er wel wederzijds contact geweest.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Dit gebeurt echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:11 schreef monito het volgende:
Ook zo'n dodelijke vraag als een meisje na onenightstand-sex vraagt : ''hebben we nu wat? '' .. wat denk je zelf ??
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:17 schreef jeroen25 het volgende:
verwachten dat een jongen belt na een one night stand
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
Dit is best een beetje sneu
Maar de seks hoefde niet per se slecht te zijn, de finish is gewoon behaald en herhaling is saai.
Ik denk dat het idd meestal 1 van deze bovenstaande redenen zal zijn. Maar niet alle jongens zijn zo hoor. Maar de meeste die je tijdens het uitgaan tegenkomt wel. Het is goed voor hun ego om zoveel mogelijk chickies te scoren. En misschien zijn ze zelf ook wel onzeker, ze zetten jou immers aan de kant voordat jij hun aan de kant kan zetten....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:
u got served.
Of hij vond er geen donder aan, of je bent gestoord in zijn ogen, of hij vind je leuk maar heeft bindingsangst, het kan zoveel zijn.
Het hele idee achter een on-night-stand is dat je elkaar gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
Gefeliciteerd, hij gebruikte je en je wist het.
Niet altijd, ik had laatst een ONS (super slechte trouwens) krijg ik daarna allemaal berichtjes wanneer we verder gaan met daten...quote:Helaas hebben vrouwen over het algemeen meer 'last' van dit soort emotionele bindingen/gevoelens.
Ik heb ook wel eens gehad, dat ik een meisje heel leuk vond, maar ik er die eerste nacht weinig van bakte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niet altijd, ik had laatst een ONS (super slechte trouwens) krijg ik daarna allemaal berichtjes wanneer we verder gaan met daten...
Wel jammer als je diegene leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef Vansschoen het volgende:
Dat is precies het zelfde toch, je hoort gewoon sowieso niks meer als het slecht is, of je nou van of vrouw bent.
Heb megemaakt dat als bijde de ONS super goed bevalt er toch wel vaker seks volgt.
Helaas vind ik niet zo snel iemand ''leuk leuk'' en denkt mijn gedachte voornamelijk in lust.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wel jammer als je diegene leuk vindt.
Wat overigens vrouwen vaker overkomt.
gmta!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
Het is een one night stand, lees dat nog eens goed na "one night" is de sleutel. De nacht is voorbij dus wat jullie hadden ook. Dat is de bedoeling
Juist als hij wat van zich laat horen is het geen one night stand. Als je wilt dat zo een jongen meer van zich laat horen, hier een tip, ga er niet op de eerste nacht mee naar bed maar zorg dat je eerst op een date gaat!
En dan is er nog het verschil, is het gewenste een scharrel of stiekem toch een relatie? Want voor dat laatste is een ONS best vaak geen hele goede basis. Uiteraard zijn er uitzonderingen.quote:Op woensdag 26 september 2012 03:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gmta!
De tt is al dat je denkt... hmmm
ONS... is na 1 nacht klaar
anders is het scharrel!
en wil je scharrel, dan zal je toch echt duidelijk moeten zijn..
'was tof.. wat mij betreft voor de herhaling vatbaar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |