Dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:52 schreef BrandX het volgende:
Dat betekent precies dat wat het dus was: een one-night stand.
Het kan toch ook een hele lange nacht zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Wat aan het woord one-night-stand begrijp je dan niet?
Dan nog is het maar een lange nachtquote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Het kan toch ook een hele lange nacht zijn?
Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wat snap je niet aan de term one-night stand?
Gewoon ook niet vragen of geven bij een ONS.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef Scherbatsky het volgende:
Ik vraag me dan altijd af, waarom wel een nummer vragen als je toch geen contact gaat opnemen? Dan heb je toch ook niets aan dat nummer?
He verpest het nou niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh en vrouwen die zich voor 1 nacht laten misbruiken door mannen.
Dat ze misschien niet meteen met hem het bed in had moeten duiken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef annxxx1 het volgende:
Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand? Betekent dit dat de seks slecht was ? Dit is 2x gebeurd bij een vriendin van me. Een jongen waarmee ze al een tijdje leuk praat en al mee gezoend had enzovoorts, heeft ze het mee gedaan na het uitgaan in een aangeschote bui. En nu laat hij dus nu niks meer horen.. Hierdoor vroeg ik me af wat de reden kan zijn dat jongens dat doen, is hij niet meer geinterresseerd omdat er geen 'spanning' meer is ofzo, of was de seks gewoon slecht?
snapjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Vrouwen die meer verwachten van een one night stand
Mannen willen geen makkelijke vrouw voor een relatie, die vrouwen zijn er alleen maar om te gebruiken.
Ah, jij bent zo'n type die denkt dat normale vrouwen zitten te wachten op mannen die alle sletjes al af zijn geweest?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Mannen willen geen makkelijke vrouw voor een relatie, die vrouwen zijn er alleen maar om te gebruiken.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type die denkt dat normale vrouwen zitten te wachten op mannen die alle sletjes al af zijn geweest?
Andersom ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Mannen zijn makkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Andersom ook hoorEn als vrouw zijnde heb je een ONS nog makkelijker geregeld, dan als man zijnde. Wie is nou het makkelijke volk?
Dat is wel het concept, ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die denken intensief contact te kunnen houden tijdens een one night stand![]()
Misschien denkt die jongen wel hetzelfde; waarom laat die vriendin van jou niks van zich horenquote:Wat betekent het als een jongen niks meer laat horen na een one night stand?
Omdat hij met die vriendin van TS geen ONS heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien denkt die jongen wel hetzelfde; waarom laat die vriendin van jou niks van zich horen
Misbruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die denken intensief contact te kunnen houden tijdens een one night stand![]()
Oh en vrouwen die zich voor 1 nacht laten misbruiken door mannen.
Wat een kut adviesquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:12 schreef Paniekje het volgende:
Tja, dat zijn mannen. Ook niet echt slim als ze hem echt leuk vond meteen de koffer in te duiken. 9 v/d 10 keer is 't niet spannend genoeg meer als ze haar eenmaal gehad hebben.
D'r zijn ook andere mannen... Gelukkig... Toen ik mijn man voor het eerst ontmoet had eigenlijk ook puur voor 1 ding.. Maar hij liet me niet meer gaan haha en nu inmiddels getrouwd en wel.
Laat je vriendin zich aub niet voor gek zetten door hem te gaan bellen of smsen of wat dan ok... Als hij niet uit zichzelf wat laat weten is zijn interesse voor je vriendin niet groot genoeg.
Als hij haar echt leuk vind laat hij zelf wel iets weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |