Body Odor?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
we hebben een B
we hebben een O
BOOOOOOOO
De laatste cd die ik heb gekocht is van de smurfen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb alle CDs van Dido, de eerste drie heb ik gekocht, de laatste viel me tegen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste cd die ik heb gekocht is van de smurfen.
Waarom ik dit vertel weet ik niet. Op welke manier dit relevant is voor dit topic weet ik al helemaal niet
QFT.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan haar echt niet uitstaan, ik weet niet wat het is, maar ze werkt me op mijn zenuwen.
Ik heb ook meer met katten dan met hondenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan haar echt niet uitstaan, ik weet niet wat het is, maar ze werkt me op mijn zenuwen.
Ik wil hem toch ff quoten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom ik dit vertel weet ik niet. Op welke manier dit relevant is voor dit topic weet ik al helemaal niet
Ah, dus zij is een hond? Want ik vind Bo wel leukquote:
Ze heeft een hondenkop, en het klinkt wel wat als een jankende hond somsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dus zij is een hond? Want ik vind Bo wel leuk
Ik zou niet eens meer weten wat de laatste cd is die ikheb gekocht .... Alles staat op harde schijf maar de smurfen niet ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
UK koos ook voor die troela van een Susan Boyle en houdt van Adele..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kom er maar in met de verkrachting, vanaf toon 1 opera gebraaaaaaaaaak
quote:
Daar hebben we idd het antwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Peter het volgende:
[..]
UK koos ook voor die troela van een Susan Boyle en houdt van Adele..
Adele Live in the royal albert hall CD+DVD, en de CD heb ik in mijn vorige auto laten zitten die op de sloop staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten wat de laatste cd is die ikheb gekocht .... Alles staat op harde schijf maar de smurfen niet ...
Da's toch ook een smurf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Daph_ het volgende:
De laatste die ik gekocht heb was van Olly Murs
Ik kan heel goed begrijpen als mensen emotioneel worden van haar zang... (dit bedoel ik dus positiefquote:
Ja maar ik dacht dat Jessie haar niet echt moestquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpen als mensen emotioneel worden van haar zang... (dit bedoel ik dus positief)
Misschien gewoon het liedje zelf, Run to youquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat Jessie haar niet echt moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |