De laatste cd die ik heb gekocht is van de smurfen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb alle CDs van Dido, de eerste drie heb ik gekocht, de laatste viel me tegen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste cd die ik heb gekocht is van de smurfen.
Waarom ik dit vertel weet ik niet. Op welke manier dit relevant is voor dit topic weet ik al helemaal niet
QFT.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan haar echt niet uitstaan, ik weet niet wat het is, maar ze werkt me op mijn zenuwen.
Ik heb ook meer met katten dan met hondenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan haar echt niet uitstaan, ik weet niet wat het is, maar ze werkt me op mijn zenuwen.
Ik wil hem toch ff quoten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom ik dit vertel weet ik niet. Op welke manier dit relevant is voor dit topic weet ik al helemaal niet
Ah, dus zij is een hond? Want ik vind Bo wel leukquote:
Ze heeft een hondenkop, en het klinkt wel wat als een jankende hond somsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dus zij is een hond? Want ik vind Bo wel leuk
Ik zou niet eens meer weten wat de laatste cd is die ikheb gekocht .... Alles staat op harde schijf maar de smurfen niet ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
UK koos ook voor die troela van een Susan Boyle en houdt van Adele..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kom er maar in met de verkrachting, vanaf toon 1 opera gebraaaaaaaaaak
quote:
Daar hebben we idd het antwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Peter het volgende:
[..]
UK koos ook voor die troela van een Susan Boyle en houdt van Adele..
Adele Live in the royal albert hall CD+DVD, en de CD heb ik in mijn vorige auto laten zitten die op de sloop staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten wat de laatste cd is die ikheb gekocht .... Alles staat op harde schijf maar de smurfen niet ...
Da's toch ook een smurf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Daph_ het volgende:
De laatste die ik gekocht heb was van Olly Murs
Ik kan heel goed begrijpen als mensen emotioneel worden van haar zang... (dit bedoel ik dus positiefquote:
Ja maar ik dacht dat Jessie haar niet echt moestquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpen als mensen emotioneel worden van haar zang... (dit bedoel ik dus positief)
Misschien gewoon het liedje zelf, Run to youquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat Jessie haar niet echt moest
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Maurice weer met zijn commentaar_!
https://twitter.com/#!/mauricewijnen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Maurice weer met zijn commentaar_!
https://twitter.com/#!/mauricewijnen
Vince is er al uitgestemdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
ok, wat mij betreft mag Leanne of Vince winnen.
ik bedoel deze die nu zingt...quote:
Precies, dat is niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Als hij 'normaal' zingt is het wel goed. Dat hoge hoeft niet van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het, toen ik reageerde stond er nog Vincequote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat men daarom massaal gaat stemmen, maar misschien zit ik er naastquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat het publiek voor Tyler gaat, want tja, hij was een vriend van Amy he
ik denk het wel, hij is al meerdere weken op rij niet de beste en verbetert ook niet, toch gaat hij steeds verderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Zou dat van Amy nou echt zoveel invloed hebben ja?![]()
Kan het me niet voorstellen.
Zou het wel onterecht vinden als hij zou winnen eik
Vast. Dat werkt hier ook gewoon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Zou dat van Amy nou echt zoveel invloed hebben ja?![]()
Kan het me niet voorstellen.
Zou het wel onterecht vinden als hij zou winnen eik
quote:
is ook een grapje hoor hihi. Maar zeg het wel omdat bij elke aflevering weer dat verhaal kwam dat hij zo goed met Amy bevriend was. Echt zo triest om dat steeds te gebruiken, zo van zie mij eens bevriend zijn geweest met een beroemdheid. Waarom gebruikten ze dat steeds? Had hij dat nodig ofzo om in de race te blijven?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat men daarom massaal gaat stemmen, maar misschien zit ik er naast
ik vrees het ookquote:
Noem eens iets als voorbeeld?quote:
Ik vind Jamai leukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vrees het ook
het land krijgt de artiest die ze uitkiezen, maar gelukkig worden wij op de radio niet bestookt met liedjes van Jamai
Ik vermoed, zoals bij elke talentenjacht, dat de cameralui altijd pushen met drama verhalen, zieke moeke, dode zus, bekende celeb, zoon van... Áltijd komt daar telkens bovenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
is ook een grapje hoor hihi. Maar zeg het wel omdat bij elke aflevering weer dat verhaal kwam dat hij zo goed met Amy bevriend was. Echt zo triest om dat steeds te gebruiken, zo van zie mij eens bevriend zijn geweest met een beroemdheid. Waarom gebruikten ze dat steeds? Had hij dat nodig ofzo om in de race te blijven?
hier vanwege auteursrechten mag nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
De BBC is keisnel met het uploaden van de optredens!
Waarom gebeurt dat niet in Nederland?
Ik denk dat dat ook deels door de pipo's achter de schermen wordt gestimuleerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
is ook een grapje hoor hihi. Maar zeg het wel omdat bij elke aflevering weer dat verhaal kwam dat hij zo goed met Amy bevriend was. Echt zo triest om dat steeds te gebruiken, zo van zie mij eens bevriend zijn geweest met een beroemdheid. Waarom gebruikten ze dat steeds? Had hij dat nodig ofzo om in de race te blijven?
Dat dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook deels door de pipo's achter de schermen wordt gestimuleerd
Die van Jessie met Vince staat er nog niet op he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
De BBC is keisnel met het uploaden van de optredens!
Waarom gebeurt dat niet in Nederland?
Ach kom, die is gewoon populair, heerlijke stemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer... dat broertje van Lisa die 2de werd bij The Voice
RTL maakt alleen maar ruzie met Google/Youtube. Ze zijn dom...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hier vanwege auteursrechten mag niet
Vooral de eerste paar weken moest hij het daar toch wel van hebben. Tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach kom, die is gewoon populair, heerlijke stemZo kan dus nooit een bekende van iemand ver komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |