quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef DeRakker. het volgende:
Je ware aard komt naar boven.
Je kan je ware aard niet veranderen, alleen onderdrukken.
Zolderautisten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef kedge het volgende:
Gemakkelijke vrouwen![]()
Breezersletjes![]()
Onzekere mutsen![]()
Vrouwen die je meteen beginnen te bekken tijdens het uitgaan![]()
Vrouwen die je meesleuren voor een ONS
Owww.... Sja, dan gaan mensen al verwachten dat je beter weet. Of dat je gewoon zo bent en dan moet je je nergens wat van aantrekken.quote:
Plastic_zak 40553 (gemiddeld 134 per dag)quote:
whaha lagge xd xdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Plastic_zak 40553 (gemiddeld 134 per dag)
![]()
Freundloos autistje
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.quote:Laat de foto's maar zitten.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:58 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben van nature dus obsceen en een beetje promiscue
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.
Je bent prachtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.
ik ben nou toch wel benieuwd. vind je jezelf knap? of lelijk? of dik?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten he...
Blijkbaar was het een gevoelige snaar als ik je post zo leesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Thugh lifequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:08 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.
helaas besef ik nu dat mijn klacht in feite is: iemand mee naar huis nemen als je eigenlijk geen zin hebt, en de gevolgen moeten dragen van een actie waar je niet eens plezier aan hebt beleefd.
Ik dacht dat je een jaar of 16-17 jaar was met dit gedrag.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel mooi, ja. Ben slank en heb lang haar (dus geen pittig kort kapsel, heheh), dus ik deed het ook niet voor bevestiging. Ik snap het dus echt niet...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:07 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
ik ben nou toch wel benieuwd. vind je jezelf knap? of lelijk? of dik?
Ik wel.. je bent van nature een eckte slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:10 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel mooi, ja. Ben slank en heb lang haar (dus geen pittig kort kapsel, heheh), dus ik deed het ook niet voor bevestiging. Ik snap het dus echt niet...
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon nietquote:Ik dacht dat je een jaar of 16-17 jaar was met dit gedrag.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
Hij wilde al een tijdje met mij mee, en vannacht heb ik toegegeven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef r8v2 het volgende:
Als die ander zo dom is om met je mee te gaan, waarom niet.
Hier faal je anders behoorlijk mee, met je IQquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
Misschien toch eens wat minder gaan zuipen dan maar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
staat er al opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Had dan even met paint THUG LIFE op d'r vingers gezet, was beter geweest.
Wanneer gaan wij uit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Zo herkenbaar, als ik dronken ben ben ik tevens heel erg makkelijk om het maar zo te noemen. Gelukkig zijn er nog nooit hele erge dingen gebeurd op de aanranding van 2 homo's na, maar prettig is het niet.
Dat zal diegene dan zelf ook wel hebben geweten. Overigens, als hij netjes was geweest had hij niets gedaan maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:08 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.
helaas besef ik nu dat mijn klacht in feite is: iemand mee naar huis nemen als je eigenlijk geen zin hebt, en de gevolgen moeten dragen van een actie waar je niet eens plezier aan hebt beleefd.
Hoezo? Ik vind van niet: het geeft aan dat ik geen dom breezersletje ben. Mijn klacht gaat er dan ook met name over dat ik niet begrijp WAAROM ik zo doe als ik gezopen heb. En er spijt van heb.quote:Hier faal je anders behoorlijk mee, met je IQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar een kroeg in Zwolle. Dus bij deze. Was ook van plan om aan de alcohol te gaan, maar dit keer houd ik het wel bij 1.quote:
Oh, ze wil met me naar huis. Nee dat doe ik niet, want ik ben netjes. Uhuhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal diegene dan zelf ook wel hebben geweten. Overigens, als hij netjes was geweest had hij niets gedaan maar dat terzijde.
Kom gezellig met me drinken, ik ben wel geen homo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Zo herkenbaar, als ik dronken ben ben ik tevens heel erg makkelijk om het maar zo te noemen. Gelukkig zijn er nog nooit hele erge dingen gebeurd op de aanranding van 2 homo's na, maar prettig is het niet.
Een enkeling zou zeggen 'doe dat maar niet want je bent dronken'. Maar die zijn in heel Nederland op 1 hand te tellen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Oh, ze wil met me naar huis. Nee dat doe ik niet, want ik ben netjes. Uhuh.
Zwolle.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar een kroeg in Zwolle. Dus bij deze. Was ook van plan om aan de alcohol te gaan, maar dit keer houd ik het wel bij 1.
Dan houden we het er wel bij 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Argo het volgende:
Ts ik help je wel met afkicken!
[..]
Kom gezellig met me drinken, ik ben wel geen homo!
Bij jou in je Plastic zak zeker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwolle.iets te ver hoor. Kom een keer naar Rotterdam dan, ik regel een slaapplaats voor je. :$
Wat jij wil kipje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Bij jou in je Plastic zak zeker?
Waar woon jij in Rotterdam?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwolle.iets te ver hoor. Kom een keer naar Rotterdam dan, ik regel een slaapplaats voor je. :$
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dan houden we het er wel bij 1
Tja joh, waarom zit je er eigenlijk zo mee? Was het niet lekker? Of wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind van niet: het geeft aan dat ik geen dom breezersletje ben. Mijn klacht gaat er dan ook met name over dat ik niet begrijp WAAROM ik zo doe als ik gezopen heb. En er spijt van heb.
Ik weet niet welk spul jij gebruikt, maar dat wil ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!
Dat zijn alle vrouwen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..
Prima, dat kan ook. Daar ben ik al gevorderd in, rug kan ik ook wel goed. Maar mijn voetmassage is matig, maar ik train hem wel op een ander slachtoffer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..
Hoeft toch niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Prima maar ik doe niet aan vieze spellen
Deal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima, dat kan ook. Daar ben ik al gevorderd in, rug kan ik ook wel goed. Maar mijn voetmassage is matig, maar ik train hem wel op een ander slachtoffer.
Heb je ook zin in pizza? Ik ga er wel een halen of een supermarkt pizza, zelf maken is geen optie.quote:
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ikquote:[..]
Tja joh, waarom zit je er eigenlijk zo mee? Was het niet lekker? Of wat?
Nee, integendeel. Maar dat wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Wat ken jij het soort goed zeg. Schouderklopje.
Braaf.quote:
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je ook zin in pizza? Ik ga er wel een halen of een supermarkt pizza, zelf maken is geen optie.
Maak het goed met hem dan. Geen seks nee, doe dat naar paar dates pas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ik
quote:
Ik vind sletten maar sletterigquote:
slaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Braaf.
[..]
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.
Ah, shoot. Volgende keer gewoon beter opletten met de alcohol. Je moet ermee leren omgaan, want als je er echt spijt van hebt is dat wel zondequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ik
Ik voelde me ook altijd zo goed na een goede sletquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind sletten maar sletterig. Wel vermakelijk indd, en voel me dan altijd zo goed
.
BAM, twee in één. Perfectquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik voelde me ook altijd zo goed na een goede slet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet op de SOA's zitten he...
Het ging om eten. Verder drink ik normaal alleen maar thee en waterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sla![]()
Drink dan een glas water..zelfde effect
Prima dan maken we het ons gemakkelijk! Hoe laat kan ik je entree verwachten?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Braaf.
[..]
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.
Sla = water... nutteloos voedsel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Het ging om eten. Verder drink ik normaal alleen maar thee en water. En af en toe alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |