Dat zijn alle vrouwen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..
Prima, dat kan ook. Daar ben ik al gevorderd in, rug kan ik ook wel goed. Maar mijn voetmassage is matig, maar ik train hem wel op een ander slachtoffer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..
Hoeft toch niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Prima maar ik doe niet aan vieze spellen
Deal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima, dat kan ook. Daar ben ik al gevorderd in, rug kan ik ook wel goed. Maar mijn voetmassage is matig, maar ik train hem wel op een ander slachtoffer.
Heb je ook zin in pizza? Ik ga er wel een halen of een supermarkt pizza, zelf maken is geen optie.quote:
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ikquote:[..]
Tja joh, waarom zit je er eigenlijk zo mee? Was het niet lekker? Of wat?
Nee, integendeel. Maar dat wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Wat ken jij het soort goed zeg. Schouderklopje.
Braaf.quote:
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je ook zin in pizza? Ik ga er wel een halen of een supermarkt pizza, zelf maken is geen optie.
Maak het goed met hem dan. Geen seks nee, doe dat naar paar dates pas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ik
quote:
Ik vind sletten maar sletterigquote:
slaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Braaf.
[..]
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.
Ah, shoot. Volgende keer gewoon beter opletten met de alcohol. Je moet ermee leren omgaan, want als je er echt spijt van hebt is dat wel zondequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Precies dit, ja. Het was niet echt fijn, en ik heb mezelf door deze actie nog ge*c^nt*blocked naar een jongen toe die ik wél echt zie zitten. Die was er niet bij, maar hij zal het toch wel te horen krijgen vrees ik
Ik voelde me ook altijd zo goed na een goede sletquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind sletten maar sletterig. Wel vermakelijk indd, en voel me dan altijd zo goed
.
BAM, twee in één. Perfectquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik voelde me ook altijd zo goed na een goede slet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet op de SOA's zitten he...
Het ging om eten. Verder drink ik normaal alleen maar thee en waterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sla![]()
Drink dan een glas water..zelfde effect
Prima dan maken we het ons gemakkelijk! Hoe laat kan ik je entree verwachten?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Braaf.
[..]
Mwah, is niet goed voor mijn dieet, een krop sla is ook al goed. Ben niet zo moeilijk hé.
Sla = water... nutteloos voedsel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Het ging om eten. Verder drink ik normaal alleen maar thee en water. En af en toe alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |