quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef DeRakker. het volgende:
Je ware aard komt naar boven.
Je kan je ware aard niet veranderen, alleen onderdrukken.
Zolderautisten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef kedge het volgende:
Gemakkelijke vrouwen![]()
Breezersletjes![]()
Onzekere mutsen![]()
Vrouwen die je meteen beginnen te bekken tijdens het uitgaan![]()
Vrouwen die je meesleuren voor een ONS
Owww.... Sja, dan gaan mensen al verwachten dat je beter weet. Of dat je gewoon zo bent en dan moet je je nergens wat van aantrekken.quote:
Plastic_zak 40553 (gemiddeld 134 per dag)quote:
whaha lagge xd xdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Plastic_zak 40553 (gemiddeld 134 per dag)
![]()
Freundloos autistje
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.quote:Laat de foto's maar zitten.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:58 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben van nature dus obsceen en een beetje promiscue
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.
Je bent prachtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
haha, alsof elke 31-jarige er uitgeleefd en uitgewoond uitziet. Ik zou je al bijna pics sturen om te laten zien dat dat voor mij iig niet geldt. Maar ik heb jouw 'bevestiging' niet nodig, thank you.
ik ben nou toch wel benieuwd. vind je jezelf knap? of lelijk? of dik?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten he...
Blijkbaar was het een gevoelige snaar als ik je post zo leesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Thugh lifequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:08 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.
helaas besef ik nu dat mijn klacht in feite is: iemand mee naar huis nemen als je eigenlijk geen zin hebt, en de gevolgen moeten dragen van een actie waar je niet eens plezier aan hebt beleefd.
Ik dacht dat je een jaar of 16-17 jaar was met dit gedrag.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:05 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel mooi, ja. Ben slank en heb lang haar (dus geen pittig kort kapsel, heheh), dus ik deed het ook niet voor bevestiging. Ik snap het dus echt niet...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:07 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
ik ben nou toch wel benieuwd. vind je jezelf knap? of lelijk? of dik?
Ik wel.. je bent van nature een eckte slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:10 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel mooi, ja. Ben slank en heb lang haar (dus geen pittig kort kapsel, heheh), dus ik deed het ook niet voor bevestiging. Ik snap het dus echt niet...
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon nietquote:Ik dacht dat je een jaar of 16-17 jaar was met dit gedrag.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
Hij wilde al een tijdje met mij mee, en vannacht heb ik toegegeven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef r8v2 het volgende:
Als die ander zo dom is om met je mee te gaan, waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |