Hier faal je anders behoorlijk mee, met je IQquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
Misschien toch eens wat minder gaan zuipen dan maar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
staat er al opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Had dan even met paint THUG LIFE op d'r vingers gezet, was beter geweest.
Wanneer gaan wij uit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Zo herkenbaar, als ik dronken ben ben ik tevens heel erg makkelijk om het maar zo te noemen. Gelukkig zijn er nog nooit hele erge dingen gebeurd op de aanranding van 2 homo's na, maar prettig is het niet.
Dat zal diegene dan zelf ook wel hebben geweten. Overigens, als hij netjes was geweest had hij niets gedaan maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:08 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Yupp, dat kwam ook meteen bij mij op. It's the truth, helaasch.
helaas besef ik nu dat mijn klacht in feite is: iemand mee naar huis nemen als je eigenlijk geen zin hebt, en de gevolgen moeten dragen van een actie waar je niet eens plezier aan hebt beleefd.
Hoezo? Ik vind van niet: het geeft aan dat ik geen dom breezersletje ben. Mijn klacht gaat er dan ook met name over dat ik niet begrijp WAAROM ik zo doe als ik gezopen heb. En er spijt van heb.quote:Hier faal je anders behoorlijk mee, met je IQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar een kroeg in Zwolle. Dus bij deze. Was ook van plan om aan de alcohol te gaan, maar dit keer houd ik het wel bij 1.quote:
Oh, ze wil met me naar huis. Nee dat doe ik niet, want ik ben netjes. Uhuhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal diegene dan zelf ook wel hebben geweten. Overigens, als hij netjes was geweest had hij niets gedaan maar dat terzijde.
Kom gezellig met me drinken, ik ben wel geen homo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Zo herkenbaar, als ik dronken ben ben ik tevens heel erg makkelijk om het maar zo te noemen. Gelukkig zijn er nog nooit hele erge dingen gebeurd op de aanranding van 2 homo's na, maar prettig is het niet.
Een enkeling zou zeggen 'doe dat maar niet want je bent dronken'. Maar die zijn in heel Nederland op 1 hand te tellen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Oh, ze wil met me naar huis. Nee dat doe ik niet, want ik ben netjes. Uhuh.
Zwolle.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar een kroeg in Zwolle. Dus bij deze. Was ook van plan om aan de alcohol te gaan, maar dit keer houd ik het wel bij 1.
Dan houden we het er wel bij 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef Argo het volgende:
Ts ik help je wel met afkicken!
[..]
Kom gezellig met me drinken, ik ben wel geen homo!
Bij jou in je Plastic zak zeker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwolle.iets te ver hoor. Kom een keer naar Rotterdam dan, ik regel een slaapplaats voor je. :$
Wat jij wil kipje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Bij jou in je Plastic zak zeker?
Waar woon jij in Rotterdam?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwolle.iets te ver hoor. Kom een keer naar Rotterdam dan, ik regel een slaapplaats voor je. :$
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dan houden we het er wel bij 1
Tja joh, waarom zit je er eigenlijk zo mee? Was het niet lekker? Of wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind van niet: het geeft aan dat ik geen dom breezersletje ben. Mijn klacht gaat er dan ook met name over dat ik niet begrijp WAAROM ik zo doe als ik gezopen heb. En er spijt van heb.
Ik weet niet welk spul jij gebruikt, maar dat wil ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!
Top. Ben alleen wel meer van de schouder massages..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima dan masseer ik je voeten, en dan mag je helpen! Ik heb een inspiratie probleem dus dan gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, in de hoop dat ik inspiratie krijg. Je mag in mijn bed slapen want ik ben dan de hele nacht aan het schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |