kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Ezell het volgende:
Niet op deze manier. Hallo, het is andermans huis. Daar nodig je toch niet zomaar vrienden uit zonder overleg?
Ik vraag me af hè. Wat nou als je in een flat woont die te hoog is voor een ooievaar, wat doet ie dan?quote:
in de brievenbus duwenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè. Wat nou als je in een flat woont die te hoog is voor een ooievaar, wat doet ie dan?
Door het raam mikken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè. Wat nou als je in een flat woont die te hoog is voor een ooievaar, wat doet ie dan?
Laatste keer dat ik dat deed brak ik bijna mijn nek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
O ja, ik ga met Kaasrol van een heuvel af rollen.
quote:
Wat een sadistische kutbeesten.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed brak ik bijna mijn nek.
Jij dan met je dode baby's in Luxemburg.quote:
Ghehe, dat was ik al haast vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik heb alleen ervaring met zandheuveltjes op het strand.
[..]
Jij dan met je dode baby's in Luxemburg.
Haha ik om 1 uur. En Engels, dus ik ben met een half uurtje weer weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maandag 8:30 tentamen trouwens
goftegodnondegofferju
belastingrechtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha ik om 1 uur. En Engels, dus ik ben met een half uurtje weer weg.
Mijn medelijden voor je.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
belastingrecht
heb medelijden met me
alsjeblieft
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:28 schreef Ezell het volgende:
Weten jullie nog dat Dastan zei dat hij onze verjaardagen zou onthouden? Nou, die van mij is het vergeten hoor.
Ik had het ergens op mijn telefoon gegooid, zocht het even terug.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had het ergens op mijn telefoon gegooid, zocht het even terug.
Nou zeg.quote:
TCquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan het ook niet zo makkelijk terugvinden. Was in die achterlijk tc.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
TC
De helft van EXA missen omdat die het niet deed op mijn ipod
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie, wanneer heb jij nou een webcam. Ik mis live beeld.
het spijt mequote:
quote:
Nope, zere neus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haha
komt voor elkaar als ik een webcam heb
zit in de familiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
Nou, je moet gewoon niet zo vergeetachtig zijn.
Dat klonk altijd zo simpel op de middelbare school.quote:
Discipline, u zult dat moeten kweken.quote:
Is ook simpel. Je hebt er alleen geen zin in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat klonk altijd zo simpel op de middelbare school.
Maar dat was het niet.
Oh zo simpel was het niet. In 4 havo was ik vergeten dat ik uberhaupt een agenda had. Lag die ergens in een la ofzo, van de zomer teruggevonden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Discipline, u zult dat moeten kweken.
[..]
Is ook simpel. Je hebt er alleen geen zin in.
Jawel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dat moet ik inderdaad kweken
maar ik ben niet de enige geloof ik
Ik schreef alles altijd netjes in mijn agenda. Maar dat was ook het enige wat ik ermee deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh zo simpel was het niet. In 4 havo was ik vergeten dat ik uberhaupt een agenda had. Lag die ergens in een la ofzo, van de zomer teruggevonden.
en een trol als echtgenotequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dwerg tevens kutmongool met een ego dat zo groot is dat je er een garagebox voor moet afhuren
Nooo, waarom nietttt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdegodverdegoverrrrr.![]()
KB, weet je nog waar ik het laatst met jou had via DM's? Dat is niet doorgegaan en nu zitten wij diep in de problemen. Deadline is woensdag.
Dat 'ding' (ja, nu is het een dingquote:
Wat is dit? Wij maken ALLES op papier! Onder het mom van dat het management bang is dat er wordt gefraudeerd... Is dat fabeltje ook weer ontkracht.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef Ezell het volgende:
![]()
Wij maken trouwens bijna nooit tentamens op papier. Dat is een zeldzaam gevalletje.
Hoezo dat? Wij gebruiken bijna alleen schoolcomputers die speciaal zijn ingesteld of onze laptops. Minimaal de helft van de tentamens zijn trouwens opdrachten die thuis worden gemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat is dit? Wij maken ALLES op papier! Onder het mom van dat het management bang is dat er wordt gefraudeerd... Is dat fabeltje ook weer ontkracht.
Ja, geen idee. Het meest kromme is nog dat je geen laptop mag gebruiken, maar je mag er wel een dubbel beschreven A4'tje erbij houden. Dus wij verkleinen 16 pagina's uit het dictaat zodat het past en dat zou dan niet frauderen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wij gebruiken bijna alleen schoolcomputers die speciaal zijn ingesteld of onze laptops. Minimaal de helft van de tentamens zijn trouwens opdrachten die thuis worden gemaakt.
had tilburg dan gekozenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef Ezell het volgende:
Tilburg was mijn tweede studiestad naar keuze... Dat krijg je als een opleiding maar in vier steden wordt aangeboden.
tilburg is het allemaal waardquote:Op maandag 4 juni 2012 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog niet genoeg in het ov. Weet je nog waar ik woon?
Waarom?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tilburg is het allemaal waard
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
utrecht is het allemaal waard
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
omdat kruimeltje en ezelltje
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Ezell het volgende:
Nee, riemen zijn voor bij jurkjes en rokjes.
quote:
ah gatverredamme. dat dus.quote:
Op de begrafenis van dastan.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
Godzijdank voor reïncarnatie. Dastan zal terugkeren als Justin Bieber in augurkvorm.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:
quote:
quote:
SPOILER: heerlijke photshop van kaasrols voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ezell op 07-06-2012 00:16:37 ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat was dus niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nee, dat stinkt. En er zit kaas in de weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw teennagels moeten ook mooi zijn gelakt.
gastquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, dat stinkt. En er zit kaas in de weg.
heerquote:
kaas op voeten gaat dan weer te verquote:
Één en al kaas. hmmmm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kaas op voeten gaat dan weer te ver
Geen genot?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kaas op voeten gaat dan weer te ver
Dan zit je er toch echt naast hoor. Ik verzuip in het genot.quote:
verzuipen is in principe ook niet positiefquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zit je er toch echt naast hoor. Ik verzuip in het genot.
Klopt, maar het is wel snel. En zowat het enige wat er in huis is.quote:
Geen genotquote:
Jij. Vandaag. Sterf.quote:
En dit is gemeen. Ik moet deze week maar een keer naar school en toch sta ik vijf dagen voor 9 uur op.quote:
Afgelopen maandag waren de rollen omgedraaid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit is gemeen. Ik moet deze week maar een keer naar school en toch sta ik vijf dagen voor 9 uur op.
Alleen met uitslapen. Ik moest ook gewoon aan mijn tentamens en al die shizzle.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgelopen maandag waren de rollen omgedraaid.
Hoort erbij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen met uitslapen. Ik moest ook gewoon aan mijn tentamens en al die shizzle.
Te ver.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je komt maar naar brabant als je het wil horen
Ik moet ook nog wat doen voor school.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
Tevens mensen die vannacht de luxe van slapen hebben
Moet ik toch maar eens naar de dokter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
brabant is altijd dichtbij, het zit namelijk in je hart
verstandige mensen in de familie dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
Familie. Maar ik ben ook een keer in de Efteling geweest.
U riep?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
verstandige mensen in de familie dus
leeell weer eens gebanned?quote:
waarom dit keer?quote:
ik dacht dat hij zelf weg was?quote:
Nee, dat is dastan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |