Wat is dit? Wij maken ALLES op papier! Onder het mom van dat het management bang is dat er wordt gefraudeerd... Is dat fabeltje ook weer ontkracht.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef Ezell het volgende:
![]()
Wij maken trouwens bijna nooit tentamens op papier. Dat is een zeldzaam gevalletje.
Hoezo dat? Wij gebruiken bijna alleen schoolcomputers die speciaal zijn ingesteld of onze laptops. Minimaal de helft van de tentamens zijn trouwens opdrachten die thuis worden gemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat is dit? Wij maken ALLES op papier! Onder het mom van dat het management bang is dat er wordt gefraudeerd... Is dat fabeltje ook weer ontkracht.
Ja, geen idee. Het meest kromme is nog dat je geen laptop mag gebruiken, maar je mag er wel een dubbel beschreven A4'tje erbij houden. Dus wij verkleinen 16 pagina's uit het dictaat zodat het past en dat zou dan niet frauderen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wij gebruiken bijna alleen schoolcomputers die speciaal zijn ingesteld of onze laptops. Minimaal de helft van de tentamens zijn trouwens opdrachten die thuis worden gemaakt.
had tilburg dan gekozenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef Ezell het volgende:
Tilburg was mijn tweede studiestad naar keuze... Dat krijg je als een opleiding maar in vier steden wordt aangeboden.
tilburg is het allemaal waardquote:Op maandag 4 juni 2012 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog niet genoeg in het ov. Weet je nog waar ik woon?
Waarom?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tilburg is het allemaal waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |