Dat klonk altijd zo simpel op de middelbare school.quote:
Discipline, u zult dat moeten kweken.quote:
Is ook simpel. Je hebt er alleen geen zin in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat klonk altijd zo simpel op de middelbare school.
Maar dat was het niet.
Oh zo simpel was het niet. In 4 havo was ik vergeten dat ik uberhaupt een agenda had. Lag die ergens in een la ofzo, van de zomer teruggevonden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Discipline, u zult dat moeten kweken.
[..]
Is ook simpel. Je hebt er alleen geen zin in.
Jawel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dat moet ik inderdaad kweken
maar ik ben niet de enige geloof ik
Ik schreef alles altijd netjes in mijn agenda. Maar dat was ook het enige wat ik ermee deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh zo simpel was het niet. In 4 havo was ik vergeten dat ik uberhaupt een agenda had. Lag die ergens in een la ofzo, van de zomer teruggevonden.
en een trol als echtgenotequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dwerg tevens kutmongool met een ego dat zo groot is dat je er een garagebox voor moet afhuren
Nooo, waarom nietttt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdegodverdegoverrrrr.![]()
KB, weet je nog waar ik het laatst met jou had via DM's? Dat is niet doorgegaan en nu zitten wij diep in de problemen. Deadline is woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |