quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
Godzijdank voor reïncarnatie. Dastan zal terugkeren als Justin Bieber in augurkvorm.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:
quote:
quote:
SPOILER: heerlijke photshop van kaasrols voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ezell op 07-06-2012 00:16:37 ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat was dus niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nee, dat stinkt. En er zit kaas in de weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw teennagels moeten ook mooi zijn gelakt.
gastquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, dat stinkt. En er zit kaas in de weg.
heerquote:
kaas op voeten gaat dan weer te verquote:
Één en al kaas. hmmmm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kaas op voeten gaat dan weer te ver
Geen genot?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kaas op voeten gaat dan weer te ver
Dan zit je er toch echt naast hoor. Ik verzuip in het genot.quote:
verzuipen is in principe ook niet positiefquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zit je er toch echt naast hoor. Ik verzuip in het genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |