Iets dat ik niet ken, geen idee meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Welk lied zong die blonde uit Almere eigenlijk?
was dat zingen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
"nee, hier kunt wilt u niet op stemmen"
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Benny, weet jij wat dat blonde meisje zong, iets van Miley Cyrus zeker?quote:
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, weet jij wat dat blonde meisje zong, iets van Miley Cyrus zeker?
quote:
Sinds 88 is het echt alleen maar kut ja.quote:
Ja maar ze kunnen toch niet ineens een smartlap gaan doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef MissJ het volgende:
dit gaat echt nergens over hoor.
Dat EK nummer van André Hazes was pas echt tof! Iets beters is er nooit gekomen.
dit EK wordt zelf geen hit vrees ikquote:
Dan is het wel een passend jank-lied.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit EK wordt zelf geen hit vrees ik
Ik vrees ook dat het snel voorbij isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit EK wordt zelf geen hit vrees ik
Oh maar ze hoeven ook geen smartlap te doen hoor, ze moeten gewoon helemaal geen EK lied doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch niet ineens een smartlap gaan doen?Dit is hun style, dus zingen ze ook iets in die style...
Zeker, dat is wel een pluspunt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
De uitslag gaat in ieder geval wel altijd lekker vlot bij HgT.
mocht NL snel eruit vliegenquote:
quote:
wordt net wat mnder aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Dit getwitter is wel minder irritant dan de redroom bij the Voice.
als je niet wint wordt je gefusileerdquote:
Je bent weer lekker aan het relativerenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
op wie?quote:
Goh Winston Gerstanowiets zit hier niet ijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
homoooooooooooooooquote:
Die gek twittert zelf niet eens, dat is pas kansloosquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh Winston Gerstanowiets zit hier niet ij
uhm okquote:
Ik wilde zometeen nog even gaan gamen, maar met alle wijn op is dat misschien ook niet zo een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik word een beetje appelig.
Drank icm een zware week is niet zo'n goed idee
gordonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Gordon ook een leuke vent
Prima! Ik ookquote:
Als ik zou stemmen zou ik ook op Dan stemmenquote:
terechtquote:
Top 3.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
ik snap het niet... "niet door", kun je nu nog doorgaan dan? Dit was toch de finale?
Ja lol! Waarom heeft ie dat eigenlijk? Tribute aan die botsmarokkaan van laatst ?quote:
dat is het 1e wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
ik snap het niet... "niet door", kun je nu nog doorgaan dan? Dit was toch de finale?
pa-dum-tssquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ergerde me toch al groen en geel aan hun...
quote:
Looney Tunesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
wie was niet door? heb het gemistdie laatste
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ergerde me toch al groen en geel aan hun...
veel familie met een telefoonquote:
quote:
Ik schakelde later in dus ik heb gemist wie hem dit heeft aangedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja lol! Waarom heeft ie dat eigenlijk? Tribute aan die botsmarokkaan van laatst ?
Nou er was zo'n minimarokkaantje waarvan Gordon zei dat ie zo'n tof kapsel had en vroeg wie dat gedaan had. Bleek dat het door een ongeluk was dat ie dat hadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schakelde later in dus ik heb gemist wie hem dit heeft aangedaan
pics?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
Ik sta nu juichend op de tafel te dansen... mooie dingen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Godsamme, door dat stomme kind doro natuurlijk.
O ja, dat was van de eerste uitzending. "Wie heeft jouw kapsel gedaan".quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou er was zo'n minimarokkaantje waarvan Gordon zei dat ie zo'n tof kapsel had en vroeg wie dat gedaan had. Bleek dat het door een ongeluk was dat ie dat had![]()
![]()
![]()
En waarom Dan het heeft, joost mag het weten
jaaaa die!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, dat was van de eerste uitzending. "Wie heeft jouw kapsel gedaan".
"Een auto-ongeluk".
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
De touwtjesspringers zullen nu wel winnen dan.
preciesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sorry maar dat No Escape gedoe hebben gewoon voorsprong. 30 man + familie die smsen.
DDF een heel landquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sorry maar dat No Escape gedoe hebben gewoon voorsprong. 30 man + familie die smsen.
Dat jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
De Belgen hebben gewonnen![]()
Dat worden kamervragen maandag
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
De Belgen hebben gewonnen![]()
Dat worden kamervragen maandag
Én wij over een maand of zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
helemaal niks in nederland
belgie viert feest
Ik had liever gezien dat The Devils hadden gewonnen. Maar als je het zo stelt: ja dan beter dan die dansmariekes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever dan zo'n dans meute uit ? heerlen was het
ik weet het niet hoorquote:
O is dat die limburgse groep? Blijkbaar ben ik op wintersport geweest met een van die meisjes, zei m'n zusje van de weekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Frag_adder het volgende:
en nu mogen ze 1 voor 1 alle limburgse meisjes kussen
Jij ook weltrustenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Lieve Laura, doe gewoon mee aan het volgende seizoen van The Voice, dat ga je winnen met twee vingers in je neus
wie?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Lieve Laura, doe gewoon mee aan het volgende seizoen van The Voice, dat ga je winnen met twee vingers in je neus
Ik vond ze wel goed, maar ik vond The Ruggeds en the Devils net zo goed eigenlijk. Vooral the Ruggeds.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Hukkie het volgende:
Zwaar, maar dan ook zwaar terechte winnaars. Top
De touwtjesspringers uit Belgiëquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
Wie heeft er gewonnen? Ik kon het niet kijken
DDF Crew.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
Wie heeft er gewonnen? Ik kon het niet kijken
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Henkquote:
omdat ze nederlanders zijnquote:
omdat er geen bgt isquote:
Dat zien we straks wel ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Kijken of ik nog nuchter genoeg ben om te gamen, anders ga ik naar bed.
geen spanje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook daar maak ik me niet echt druk om hoor
Hij meent niet veel van wat hij zegt denk ik zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die Wilfred Genee zo'n nikszeggende zeverpruim
Anders neem je het even serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:45 schreef 4ph3x het volgende:
het erg vinden dat belgen HGT winnenstelletje infantiele flapdrollen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dames & heren het was gezellig, het was leuk tot de volgende keer!!!
België is toch een provincie van Nederlandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:45 schreef 4ph3x het volgende:
het erg vinden dat belgen HGT winnenstelletje infantiele flapdrollen
Zeker leden werven voor de Laura-fanclub?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:46 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zal dit wel gaan missen, maar eigenlijk heb ik andere dingen te doen op vrijdag
OK ga maar slapen danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wel, moet je wel in het Diablo topic kijken
vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker leden werven voor de Laura-fanclub?
Betere vrijdagavond-besteding kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wat een goed idee, ik ga een fanclub opzetten
Dat verlies je 100%quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga het eerst nog even proberen (gamen bedoel ik).
X-factor is leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil xfactor terug
kan ik stacey weer bashen
Ja maar ik ben geen fan ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betere vrijdagavond-besteding kan ik me niet voorstellen
Dan mis je je oprotpremie .... Niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt verliezen kan ik niet, hooguit 10x doodgaan.
Doodgaan is een stuk minder erg dan verliezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt verliezen kan ik niet, hooguit 10x doodgaan.
Staceyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil xfactor terug
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil xfactor terug
afkicken Bennyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
Dit is het moment..... dat je beseft...... dat je........
minstens 8 weken zonder TALs zit op vrijdag![]()
![]()
Ehm... geen idee wanneer alles begint. Na de sportzomer hebben we sowieso Beat the Best, The Voice, The Voice Kids en waarschijnlijk daarna(volgend jaar) weer HGTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is het volgende talentenprogramma dat op tv komt?
jaaaa, klapt u maarquote:
Dat gedeelte met Peter en AMILF Charlize was erg leukquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
Dit is het moment..... dat je beseft...... dat je........
minstens 8 weken zonder TALs zit op vrijdag![]()
![]()
HAHHAHAHAquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu de herhaling van Boulevard, en Dan staat op een krukje
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:42 schreef DjinN het volgende:
WAHAHA Omg hij staat gewoon echt op een krukjePisces ik ging er gewoon vanuit dat jij een grapje maakte
![]()
Ja, ik stond in de keuken en dacht dat het een of ander accent wasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gedeelte met Peter en AMILF Charlize was erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |