Je bent niet de enige, al zou ik de finale wel kijken denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef STING het volgende:
Toch wel apart, zonder dit topic zou ik dit programma niet eens kijken denk ik
Inderdaad, Hans Klok x tigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een goede act voor Vegas inderdaad.
same herequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef STING het volgende:
Toch wel apart, zonder dit topic zou ik dit programma niet eens kijken denk ik
ik ook maar dit topic maakt het rogramma leuker! Dquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, al zou ik de finale wel kijken denk ik.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ook maar dit topic maakt het rogramma leuker! D
quote:
DDF?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Duidelijk wie er gaat winnen denk ik.
Downgraden ze het voor die ene keer in Vegasquote:
gordon vond het geilquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik denk wat duurt die reclame lang, had ons mam stiekem SBS opgezet, tjongejonge goedemorgen Lut
Whehequote:
jaquote:
even Patricia Paayen met haar verledenquote:
quote:
Ik ook niet, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef kwiwi het volgende:
ik zou echt niet op zulke hakken kunnen dansen
If I were a boyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
dat beyonce gedoe word wel een beetje saai trouwens..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
verder niet bijzonder, of er moet nog iets komen...
die ene bezweek al onder de druk van de auditiesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef Frag_adder het volgende:
ik lach me toch weer kapot, ik trek mijn eerdere uitspraak terug
waren het er geen 4?
NEej er was er toch eentje weggegaan toen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef Frag_adder het volgende:
waren het er geen 4?
ja, ze kregen bonjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef Frag_adder het volgende:
waren het er geen 4?
Oftewel, so you think Holland's got talent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef Stefan het volgende:
Zap voor het eerst langs HGT maar lijkt de finale van Zo Joe think joe kan dens wel
zo lang het niet vulgair is kan het in Vegasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat drie gays het gaan halen in Vegas eigenlijk.
AMAZINGquote:
Hij is ook de enige die echt iets van dansen afweet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef STING het volgende:
Dan is de enige die eerlijk en professioneel antwoord geeft
Beter dan welk seizoen ooitquote:
Ik vind dat er een beetje weinig diversiteit is dit seizoen.quote:
ik ook, te veel gedansquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje weinig diversiteit is dit seizoen.
Was vorig seizoen wat meer gevarieerd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
aaah daar komen de Belgen!
België![]()
Louis Talpe
Teveel gedans en minder varieté.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje weinig diversiteit is dit seizoen.
Was vorig seizoen wat meer gevarieerd.
quote:
dat was dan weer jammer, maar verder geweldigquote:
of tweede, en mijn buurmeisje Laura nummer 1quote:
devilsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
of tweede, en mijn buurmeisje Laura nummer 1
nee want ze traden als laatste op dus te weinig stemtijd, zo won bij seizoen 2 ook dde verkeerde!quote:
Ach ja, Belgie is toch een afvallige provinciequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
eigenlijk klopt er iets niet, want straks winnen belgen wellicht "holland's got talent"
Is Laura je buurmeisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
of tweede, en mijn buurmeisje Laura nummer 1
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee want ze traden als laatste op dus te weinig stemtijd, zo won bij seizoen 2 ook dde verkeerde!
Ik niet...zou jammer zijn als er weer een zangeresje zou winnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens Gordon is dit de winnaar.
Eigenlijk vind ik dit ook het beste, maar ik ben gewoon een beetje vlievt op Laura
Niet helemaal, maar Almere is een dorpquote:
Ga nou eens op het spoor liggen. Aub.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens Gordon is dit de winnaar.
Eigenlijk vind ik dit ook het beste, maar ik ben gewoon een beetje vlievt op Laura
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga maar eens wijn pakken, zie ik jullie zo bij de uitslag
Met dat kindje? Ruggeds?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk die touwspringers, of die met dat 'geheime wapen'
Ik doe meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga maar eens wijn pakken, zie ik jullie zo bij de uitslag
Dat is waar, hooguit mogen ze nog een keer terugkomen bij HgTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef Bayswater het volgende:
We zullen er in ieder geval nooit meer van horen, wie het ook wint.
volgend jaar nog heel even, in HGT 2013quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef Bayswater het volgende:
Maar we hebben er wel een paar weken plezier van gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef Bayswater het volgende:
Ze hebben de originele plaatjes zeiden ze netquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Die voetbalplaatjes zijn echt stom, ik had er eentje van SeedorfDoet hij weer mee dan?
Ik dacht dat die al bejaard was manquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Die voetbalplaatjes zijn echt stom, ik had er eentje van SeedorfDoet hij weer mee dan?
kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al bejaard was man
En ik zeg steeds dat ik ze niet spaar, gewoon om die kutkinderen bij de uitgang te irriteren
Ik heb er een paar die zijn half afgeknipt, heel amateuristisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben de originele plaatjes zeiden ze net
uit 1992
Mij ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Het boeit me dus echt geen ene ding wie er wint![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik zeg steeds dat ik ze niet spaar, gewoon om die kutkinderen bij de uitgang te irriteren
Doe eens gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Het boeit me dus echt geen ene ding wie er wint![]()
Ik sis altijd hard: Kssst!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met jouquote:
Hij gaat gewoon voetballen kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met jou![]()
Misschien kan je wel meedoen met Fok!Idols
quote:
Dat doe ik de rest niet aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met jou![]()
Misschien kan je wel meedoen met Fok!Idols
je vindt zeker laura leuk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens mij krijg je bij de tussenstand altijd te zien dat jouw favoriet nummer 2 staat, om je aan te sporen nog een paar keer te stemmen
oh ben benieuwdquote:
Por que ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Skrillex moet echt met een macbook geramd worden
Welke dansgroep?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Die dansgroep van net was wel lagge ik kijk voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |