Maar we hebben er wel een paar weken plezier van gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef Bayswater het volgende:
We zullen er in ieder geval nooit meer van horen, wie het ook wint.
Ze hebben de originele plaatjes zeiden ze netquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Die voetbalplaatjes zijn echt stom, ik had er eentje van SeedorfDoet hij weer mee dan?
Ik dacht dat die al bejaard was manquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Die voetbalplaatjes zijn echt stom, ik had er eentje van SeedorfDoet hij weer mee dan?
kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al bejaard was man
En ik zeg steeds dat ik ze niet spaar, gewoon om die kutkinderen bij de uitgang te irriteren
Ik heb er een paar die zijn half afgeknipt, heel amateuristisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben de originele plaatjes zeiden ze net
uit 1992
Mij ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Het boeit me dus echt geen ene ding wie er wint![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik zeg steeds dat ik ze niet spaar, gewoon om die kutkinderen bij de uitgang te irriteren
Doe eens gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Het boeit me dus echt geen ene ding wie er wint![]()
Ik sis altijd hard: Kssst!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met jouquote:
Hij gaat gewoon voetballen kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met jou![]()
Misschien kan je wel meedoen met Fok!Idols
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |