Pipster +1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef pipster het volgende:
Koud he, Popie Jopie, De gewone man, Als ik maar niet meer op mijn poef hoef hoef poef.
cafca + 1quote:Toni Peroni, geboren als Tony Claessens (Utrecht, 30 november 1959) is een Nederlandse drummer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-perp
quote:Wake up! Wake up! Up you wake!
quote:Ik sta op, nog niet wakker.....
quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:Er zijn nou zo'n vijf man
Op dit Amerikaans feest
Dus neem het ervan
Een krat bier, een zakje pinda's
En drie flessen Coca-Cola
Was dat vraagteken echt nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Happy Birthday van Stevie Wonder?
Dat lijkt me juist uiterst onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef Ulx het volgende:
Ze hebben allemaal Happy Birthday gezongen/gespeeld?
ranja had net zijn voet tussen de deurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pff, het zijn/waren Jehova's getuigen?
Één antwoord per keer, als je het niet erg vindtquote:
Het was dan ook mijn eerste keus.quote:
Wie?quote:is an Amsterdam-based band formed in 1988 by guitarist/synth programmer Dirk de Vries, guitarist Aldo Sprenger, bassist/synth programmer Mark Drillich, and drummer Rob Smits, whose daughter is one of the co-founders of the fashion label Cherry Red. The band's music can best be described as avant-garde containing elements of noise, electronica, and industrial. Furthermore, nearly all of
's music was instrumental with the only vocals being an eclectic blend of sampling.
quote:were a Dutch rock band formed in 1985, characterized as instrumental noise rock, who released six studio albums, one live album, and had two compilation appearances between 1986 and 1997. One of the band's studio albums was released on the Megadisc label. They split up in 1997.
Ulx +1quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef Ulx het volgende:
Ooit laten horen aan een kennis. Die bleek Depeche Mode fan te zijn en dacht een soloproject van Martin Gore te gaan horen.![]()
Nope, minder bekend. Deze heren stonden meen ik ook in het voorprogramma van Depeche Mode in Nederland een paar jaar geleden. Op vorige albums zong oa Mark Lanegan.quote:
zekersquote:Op zondag 3 juni 2012 15:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Soulsavers? Die stonden met ML in het voorprogramma een paar jaar geleden...
NBDBD +1quote:
Over welke cd van wie gaat dit?quote:Huissleutels, een waveboard, een gourmetstel, de CDvan
en de wegenkaart verwerven een plaats in de collectie van het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem. In april vroeg het museum het publiek om voorwerpen van nu te nomineren voor de museumcollectie van later.
Een museumjury maakte een selectie van 50 voorwerpen en het publiek bracht zijn stem uit. Vannacht werden de stemmen geteld. Huissleutels, waveboard, gourmetstel, spaarlamp, wasknijper, spellinggids van de Nederlandse taal, Foto, koffiezetapparaat, de CDvan
en de wegenkaart verwerven een plaats in de collectie van het Nederlands Openluchtmuseum. In totaal is er bijna vierduizend keer gestemd.
Behoort tot 'de tien van 2012': http://www.openluchtmuseum.nl/index.php?pid=32&article=413quote:
Wat van wie ?quote:I’d like to stay in love with you
All summer and after fall
I’ll keep you warm through the winter
Because I’ve noticed one thing
This ain’t no summer fling
I’d like to ride my bicycle with you
On the handlebars
You’d laugh and run away
And I’d chase you through the meadow
Without you I’d die
Let’s never say good-bye
Weet je haar eerste voornaam ook ? Dan cancel ik gewoon weer die tweede vraag.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ik wist nog wel dat het Cornelia Swart was...
Nee, heeft ze nog een voornaam dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef Blogman het volgende:
[..]
Weet je haar eerste voornaam ook ? Dan cancel ik gewoon weer die tweede vraag.
Alhoewel: ik vroeg 1 voornaam: TSE +1
Bonje.quote:Nee, heeft ze nog een voornaam dan?
Wat van wie ?quote:I’d like to stay in love with you
All summer and after fall
I’ll keep you warm through the winter
Because I’ve noticed one thing
This ain’t no summer fling
I’d like to ride my bicycle with you
On the handlebars
You’d laugh and run away
And I’d chase you through the meadow
Without you I’d die
Let’s never say good-bye
quote:![]()
You bring the spring, the summer, fall ooo and winter by the season
(
)
You make me feel as though I've been born again, born again
You danced for me in your bare feet
That mellow afternoon when we made love to each other
And I'm loving you, that's all I want to do ooo
Oh Lori van de Alessi Brothers? En ze heten Billy en Leskvik?quote:
Billy & Bobby !quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Oh Lori van de Alessi Brothers? En ze heten Billy en Leskvik?
quote:And the calf that you carve with a smile
And the turkey you festively slice
Do you know how animals die ?
quote:Saw a big Brahma Steer standing right over there
So I rustled up a fire cooked him medium rare
Bar-B-Q'ed his brisket, a roasted his rump
Fed my dog that ol' Brangus Steer's hump
It's Murder!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef Ulx het volgende:
Zal wel Morissey zijn.
Meat is Murder - Smiths
Mark +1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef Mark het volgende:
Murder on the dancefloor van Sophie Ellis Baxtor.
Kan helaas geen nieuwe stellen
Ga je gangquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef pipster het volgende:
Zat ook net aan een doorstartvraag te denken
Dit was trouwens Eat Steak van the Reverend Horton Heat. Speciaal voor Morrissey.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:25 schreef Ulx het volgende:
Speciaal voor die veganicht (goeie link trouwens, nbdbd!)
Wat van wie?
[..]
Welk nummer van wie?quote:My arms are missing you, my lips feel the same way too
I tried so hard to be true, like I promised I'd do
But this boy keeps coming around, he's trying to wear my resistance down
Inderdaad, je hebt geen flauw idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef pipster het volgende:
Van Morrison of James Morrison, geen flauw idee iig.
Maar even door dan... Wat van wie?quote:How many roads must a man walk down,
before you call him a man?
How many seas must a white dove sail,
before she sleeps in the sand?
And how many times must a cannon ball fly,
before they're forever banned?
Hops ook wwer opgelost, was vast het antwoord van Ulx nog, game on...quote:blowing in the wind van Bob Dylan
quote:I want a duck shaped like a triangle
You give a toaster to Bob
quote:never released any recordings, but was frequently referenced in interviews. The band started as a side-project between Nine Inch Nails frontman Trent Reznor and live-band members Danny Lohner and Charlie Clouser. Through the years the group expanded and evolved numerous times to include artists such as Maynard James Keenan, Atticus Ross, and Alan Moulder, effectively turning the project into a supergroup. After many years of rumors and expected release dates, Reznor announced the end of the project in 2004.
Die zijn juist leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef pipster het volgende:
Van die NIN misheard lyric heb ik niet zo'n last, maar nummers al Slayer met Het Johhny Depp en Pantera met fucking Hoffstyle zijn wel een beetje vernaggeld.
quote:My arms are missing you, my lips feel the same way too
I tried so hard to be true, like I promised I'd do
But this boy keeps coming around, he's trying to wear my resistance down
En dan ook nog alleen in de versie van Bowie & Jagger?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef pipster het volgende:
Nope zegt me niks, maar ja ik ben dan ook zo'n cultuurbarbaar die alleen Dancing in the Street kent.
Ja, maar als ik als citaat "Jimmy Mack, oooh, Jimmy Mack, when are you coming back" had neergezet was het wèl erg makkelijk geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Jimmy Mack ken ik natuurlijk, maar meer dan het refreintje kan ik zo 1-2-3 niet omhooghalen.
n00bie +1quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Timo Maas weer eens uit de kast gehaald?
Je overschat deze kliekquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, maar als ik als citaat "Jimmy Mack, oooh, Jimmy Mack, when are you coming back" had neergezet was het wèl erg makkelijk geweest.
Nah eerder Tight Fit en Atomic Kitten.quote:En dan ook nog alleen in de versie van Bowie & Jagger?
Die hebben zelfs nog een hit gehad met een Nederlands songfestivalnummer.quote:
Timur, maar close enoughquote:
quote:A recordacao vai estar com ele aonde for
a recordacao vai estar pra sempre aonde for
quote:The size of my toes makes me drink through my nose
@ 0:51quote:
Wie ?quote:(Burnaby (Canada), 9 september 1975) is een Canadees jazz-zanger en acteur. Hij woont tegenwoordig in Vancouver. Zijn eerste album behaalde de top 10 in Canada, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Australië.
Een optreden tijdens een bedrijfsfeest zorgde voordoorbraak. Tijdens dit feest gaf hij een cd aan Michael McSweeney, een kennis van de voormalige Minister President van Canada Brian Mulroney. McSweeney gaf de cd aan de minister, waarna
werd uitgenodigd als zanger op de bruiloft van zijn dochter in 2000. Daar zong hij het nummer Mack the Knife van Kurt Weill. De zanger werd daar voorgesteld aan David Foster, een bekend producer. Hij tekende een contract waardoor hij terecht kwam bij het label 143. Daar bracht hij in 2003 zijn eerste titelloze album
uit.
Op het album staan veel bekende nummers als The Way You Look Tonight en Moondance (Van Morrison). Op het nummer How Can You Mend a Broken Heart (origineel van de Bee Gees) zingt Barry Gibb de achtergrondzang.kwam snel in de Canadese albumlijst terecht. Het album bereikte de platina status en behaalde de nummer 1-positie in Australië. Zijn nummers Kissing'Fool (origineel George Michael) en How Can You Mend A Broken Heart haalden de top 30 in Amerika. Zijn derde single Sway behaalde in een remixversie van Junkie XL de top 20 in Australië.
In het kader van Misheared names: ik dacht dat ie Doublé heette..quote:
Da's een silent Bquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's een silent B
Wat van wie?
A wave came crashing like a fist to the jaw
Delivered him wings, "Hey, look at me now"
Arms wide open with the sea as his floor
Pearl Jam - Given To Flyquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's een silent B
Wat van wie?
A wave came crashing like a fist to the jaw
Delivered him wings, "Hey, look at me now"
Arms wide open with the sea as his floor
Ralfseltje +1quote:
Stock, Aitken & Waterman's label viel ook onder de indies. Dus kreeg je in de haren tachtig ineens Jason & Kylie tussen Fields of the Nephilim en Alien Sex Fiend in de engelse indielijst.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef ranja het volgende:
Volgens de blogger was New Order geen indie. Niet helemaal waar natuurlijk, Factory is wel degelijk een indielabel. Maar die had het meer over de muzieksoort volgens mij.
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:41 schreef Ulx het volgende:
Stock, Aitken & Waterman's label viel ook onder de indies. Dus kreeg je in de haren tachtig ineens Jason & Kylie tussen Fields of the Nephilim en Alien Sex Fiend in de engelse indielijst.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef pipster het volgende:
Nog even een gokje op Pixies - Monkey gone to heaven
geloof niet dat die er in stond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef ranja het volgende:
Denk dat de indiërs van nu de jaren 80/90 indie maar herrie vinden.
Ranja +1 want de 7e wat is dat toch altijd dat mensen geen volledig lijstje kunnen posten, al maak ik me er zelf ook schuldig aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef ranja het volgende:
New Order - Blue Monday stond ook in de lijst las ik gister in een blog. Of het top 10 is weet ik niet.
Die van The Smiths jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:39 schreef pipster het volgende:
Tja of There is a light that never goes out, voor the Smiths dan.
6 Underworld - Born Slippy?
Strokes is goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef Ulx het volgende:
BRMC? Strokes? The Hives? Zijn ook van die typische OOR bandjes voor op nummer 4.
quote:De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo is er meteindelijk een grungeband opgestaan, die lol in het spelen lijkt te hebben. En waarom ook niet. Want om te beginnen bestaan ze nog (dit in tegenstelling tot Soundgarden), hebben ze een zanger die niet dood is (zoals de exemplaren van Nirvana en Mother Love Bone), niet in de gevangenis (Stone Temple Pilots) of de ontwenningskliniek (Alice In Chains) zit. En met zijn frisse koppie alles in zich heeft om tot een heus tieneridool uit te groeien. Los daarvan kan hij zingen als een lijster (beetje verkouden, misschien), gunt hij zijn medemuzikanten een plekje in de spotlights en stijgt hij op de vleugels van een enthousiast publiek tot ongekend grote hoogten. Met een twinkel in zijn ogen, die lijkt te willen zeggen: huilen onderweg naar de bank kan altijd nog. Dat heeft Pearl Jam wel bewezen.
Nope.quote:
Bingo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef Ulx het volgende:
Of....of....of....zou het Tong80's favoriete zanger uit Den Haag zijn?
Kane?
Ohjajoh? Was jij d'r ook?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:27 schreef pipster het volgende:
Death Cab for Cutie, voor de toegift zijn we toen nog snel naar de Aran pub gehold voor de veldslag.
Welk lied van wie?quote:I greased the lens and framed the shot using
a friend as my stand-in
the script it called for rain but it was clear
that day so we faked it
the marker snapped and I yelled "quiet on
the set" and then called "action!"
and I kissed you in a stylewould
have admired (i thought it classic)
Kijkt dat schiet weer lekker op...quote:Postal Service - Clark Gable
quote:
quote:
We zijn er weer bij hoor!quote:
Ook gisteravond nog op tvquote:
Jup reken ik goed Ulx +1quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef Ulx het volgende:
New Order - World in Motion
Sham69 - Hurry up England
Andre Hazes - We houden van Oranje
Shakira - Waka Waka
Willy Derby - We gaan naar rome
Zoiets?
Geen idee, was nieuwsgierig en dus opgezocht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, de grootste muppet hit was Mah Na Mah Na. Het origineel is ook een hitje geweest in 1968-69 en heruitgebracht door het succes van de muppetsketch in 1977 en toen bereikte het de UK top 10.
Van wie was het origineel?
Nbdbd waarschijnlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |