quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vind die Infiniti dan toch echt beduidend minder dan je andere OP'squote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Anne het volgende:
Mijn 110e PTA SC die ik open onder de naam Anne.
kutnewbiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Anne het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef Duvel het volgende:
Niet eens een mooie auto...
Waar vind je die stats ook weer?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Anne het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
damm it, elke keer als ik hier post, dan is iedereen pleite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
ik verwachtte nu echt een Fiat met opgeblazen 12 cilinderquote:
Audi R8 ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef blup het volgende:
Lamborghini schijnt die techniek ook te hebben.
het is al weer duidelijk dat je uit het noorden komt, wat een zeikerd ben jijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net ff een ritje gemaakt om m'n nieuwe cd's te testen, rij ik lekker 80 op de autoweg zit er zo'n eikel met z'n trekker combinatie op m'n bumper
kom ik terug na nog paar rondjes in m'n oude wijk gereden te hebben en rij ik door de stad en staan ze daar hoor, mercedes camerawagen bij zo'n parkeerplaats met een kaart te flitsen
bij een bocht waar je sws niet veel harder dan 50 doorheen kan
ipv dat ze hufterige vrachtwagenchauffeurs aan de kant zetten dan ze langs de kant op een debiele plek koffiedrinken en flitsen
ja en je moet om half 8 nog in je toddenhoop kunnen te liggen rotten zonder bouwvakkers en bijbehorende herriequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je moet op dit tijdstip toch wel een rustig ritje kunnen maken zonder opgejaagd te worden door zo'n fucking grote vrachtwagen
Jehquote:
That depends. Jazz ben ik ook niet echt een fan van.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef Duvel het volgende:
Ah ok, dus blues/jazz gitaarhelden mogen wel?
2 minuten vol gehouden, maar dat was meer omdat ik een shaggie aan het draaien was, en geen hand over had om het weg te klikkenquote:
myaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Paladijn zal wel een beetje van dezelfde shit zijn (toen in ieder geval?) ?.
ik zeg dan altijd "unleash the hounds"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef Alfisti het volgende:
Ik had vanmorgen Jehova's getuigen aan de deur Alex, ik heb ze naar jou doorgestuurd.
Ja, ik las het. De laatste keer dat ze hier waren had ik ze over de pis. Ik wees ze op het bordje 'geen verkopers', maar ze waren het niet helemaal met me eens dat ze een religie probeerden te verkopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef Alfisti het volgende:
Ik had vanmorgen Jehova's getuigen aan de deur Alex, ik heb ze naar jou doorgestuurd.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik las het. De laatste keer dat ze hier waren had ik ze over de pis. Ik wees ze op het bordje 'geen verkopers', maar ze waren het niet helemaal met me eens dat ze een religie probeerden te verkopen.
Had ik ook gedaan, maar ik ben nooit thuis als ze langs komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef Alfisti het volgende:
printed, voor op de zaakquote:
Daar heeft XM ook nog een cd van...quote:
Nou eh, rechstreeks door de gehaktmolen die takkeherriequote:
Jeh, 4-0 @ rust.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 08:56 schreef cabrioger het volgende:
Goeiemorgen nog trouwens.Ik ga ontbijt maken.Tot straks.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juni 2012 08:56 schreef cabrioger het volgende:
Goeiemorgen nog trouwens.Ik ga ontbijt maken.Tot straks.
oh gaan we liedjes zingen?quote:
dat wordt een dag elkaar en de kinderen verwennenquote:Op zondag 3 juni 2012 09:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat niet gelukkig. Ander soort gefeliciteerd! Iets met zoveel jaar getrouwd
.
Dat doet 'ie elke dagquote:Op zondag 3 juni 2012 09:05 schreef lipje het volgende:
[..]
dat wordt een dag elkaar en de kinderen verwennen
Wie kent haar nietquote:Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Feli Ger!
Fristi! Bo! Deze kennen jullie! Een vrouw met smaak!
Quickfixedquote:
Zo datr is wel een hele mooie kromme met dat koppel!quote:
http://www.ehow.com/how_1(...)ownloads-chrome.htmlquote:Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom kun je met chrome maar een paar bestanden tegelijk downloaden
Goed bezig, lulloquote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef Alfisti het volgende:
Hoe herken je de echte koffie liefhebber? Aan de koffiegeur van zijn laptop-toestenbord!
* Alfisti heeft net maar een nieuw toetsenbord op Ebay besteld![]()
Hou eens op met dat gezwaai man, je lijkt wel een powerranger op een veel te schone brommerquote:
wat, ik zeg even beknopt goedendagquote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gezwaai man, je lijkt wel een powerranger op een veel te schone brommer
Drink je ook echte italiaanse espresso?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef Alfisti het volgende:
Hoe herken je de echte koffie liefhebber? Aan de koffiegeur van zijn laptop-toestenbord!
* Alfisti heeft net maar een nieuw toetsenbord op Ebay besteld![]()
Daar gaat z'n buik van rammelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Drink je ook echte italiaanse espresso?
Net als hun auto'squote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Italianen schijnen erg veel zwarte vloeistof te gebruiken. Dan blijf je zuipen.
Ook goedemorgenquote:
Ik heb op mijn traject niet zo'n last van files, momenteel wel wat wegwerkzaamheden maar het gaat nog vlotjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen gewoon op de brommer; regendagen geven meer files, sowieso is het op maandag altijd ploerisdruk, en dus motor een vereiste![]()
Pak extra geimpregneerd vanavond; fijn klussiemorgen eens kijken of het werkt
de helft van de A12 is werkzaamheden, verleggingen en amdere ellende, dus bij mij scheelt het in de ochtend minimaal een kwartier, en 's middags een half uur, misschien nog wel meerquote:Op maandag 4 juni 2012 08:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb op mijn traject niet zo'n last van files, momenteel wel wat wegwerkzaamheden maar het gaat nog vlotjes.k
Verschil auto-motor is hooguit een paar minuten
Voortaan alleen suiker in plaats van suiker en melk?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:44 schreef Anne het volgende:
Ik zie net dat mijn werkzaamheden gaan veranderen per 1 juni (al hoor ik net dat het is uitgesteld naar september) door middel van een powerpointpresentatie in mijn mail ().
Zoietsquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voortaan alleen suiker in plaats van suiker en melk?
Kun je je functie niet goed aan dan dat ze je werk simpeler/relaxter maken?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets. Het gaat wel simpeler/relaxter worden voor mij, als ze het plan volgen.
Daarom werk ik niet in de rampstadquote:Op maandag 4 juni 2012 09:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de helft van de A12 is werkzaamheden, verleggingen en amdere ellende, dus bij mij scheelt het in de ochtend minimaal een kwartier, en 's middags een half uur, misschien nog wel meer
Jawel heur, volgens mij doe ik het wel aardigquote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je je functie niet goed aan dan dat ze je werk simpeler/relaxter maken?
Om in een bomvolle trein/bus/metro/tram van een plek te gaan waar je niet bent naar een plaats waar je niet hoef te zijn?quote:
Dus is het niet goedquote:Op maandag 4 juni 2012 16:09 schreef Duvel het volgende:
Beide.
En ik heb vanmorgen, door uit te slapen, weer een wisselstoring weten te ontlopen.
+1.quote:
hij heeft werk ontlopen. Das heel goedquote:
Dierenmishandeling is het iig niet ...quote:
Nee dat niet.... maar die gast heeft wel een rare kronkel in z'n hoofd als je het mij vraagt.quote:
Hij en tinkebell zijn de perfecte combinatie.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee dat niet.... maar die gast heeft wel een rare kronkel in z'n hoofd als je het mij vraagt.
Klopt. Eerst hadden ze al m'n contract verlengt met 72 maanden, terwijl dat 24 maanden moest zijn. Dat was dan gelukkig wel zonder gezeur recht gezet, maar je moet er wel zelf op letten....quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Telefoonmaatschappijen doen echt alles om bestaande klanten weg te jagen heb ik het idee soms.
Sowieso, als je wilt verlengen ben je vaak duurder uit dan wanneer je een nieuw abonnement neemt. Echt belachelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef M5 het volgende:
Wil ik m'n telefoon abbo verlengen en een andere telefoon uitzoeken.. "Nee meneer die hebben we niet op voorraad. Belt u volgende week maar eens terug." En op de vraag of ik er één kan reserveren: "Nee dat gaat niet." Right.. daar ben je dan 10 jaar klant voor?
Mja, dat wilde ik dus vandaag zien, maar de Galaxy S III was (nog) niet op voorraad.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sowieso, als je wilt verlengen ben je vaak duurder uit dan wanneer je een nieuw abonnement neemt. Echt belachelijk.
Ik was online aan het bestellen, maar dat werkt (uiteraard) niet goed bij Vodafone. Dus ik bel naar hun webwinkel, en daar hadden ze het niet op voorraad.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Waarom koop je eigenlijk een nieuwe telefoon via een belwinkel M5? Ze zijn toch goedkoper online te krijgen? Zolang de winkel een verkooppunt in de buurt heeft zou dat geen probleem mogen zijn qua garantie e.d.
Vind je het gek ?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Oh. Danny is ook weer op dreef zo te zien
Volgens mij was dat een stom gerucht wat ze zelf de wereld in heeft geholpen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef 2cv het volgende:
Zou het ? Tinkebell heeft zelf haar kat van het tijdelijke naar het eeuwige over laten gaan. Die man niet. Dat lijkt mij een fundamenteel verschil.
Het gaat soms stuk. Laatst een keer door overwerk een storing gemist, ook viel een storing een keer samen met een bedrijfsborrel. Na afloop van de borrel hadden ze een pendeldienst opgezet zodat ik alsnog (en net voor de hele boel in elkaar klapte) thuis was. Valt allemaal wel mee.quote:
Het trekt wel veel aandacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Mwa Anne, het aankaarten en een punt maken kun je ook zonder een attentionwhore te zijn.
is sinds vorige maand op de markt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:29 schreef Paladijn het volgende:
Valt wel mee toch? http://tweakers.net/price(...)-s-iii-16gb-wit.html biedt genoeg opties.
Duur toestel trouwens
Huh? +geen?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
is sinds vorige maand op de markt.Wil geen Iphone, dus blijft deze over als beste imo. Icm met verlenging of nieuw abbo is dat voordeliger dan een los toestel met sim only. Aangezien ik telfort of t-mobile wil is vodafone dan het voordeligste.
Te weinig koffie gehad?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
is sinds vorige maand op de markt.Wil geen Iphone, dus blijft deze over als beste imo. Icm met verlenging of nieuw abbo is dat voordeliger dan een los toestel met sim only. Aangezien ik telfort of t-mobile wil is vodafone dan het voordeligste.
ze heeft veel aandacht gekregen en mensen aan het denken gezet. goed voor haar bekendheid en kunst die tot nadenken aanzet is goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een stom gerucht wat ze zelf de wereld in heeft geholpen.
Ze probeert wel dingen aan te kaarten en een punt te maken, maar jammer dat ze dat in de vorm van dierenmishandeling doet. Dan verlaagt ze zich tot hetzelfde niveau.
[ afbeelding ]
Koffie? Hmm ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te weinig koffie gehad?De SG III is pas een paar dagen beschikbaar...
De HTC one-X is ook een prima toestel (heeft mijn vriendin ondertussen een maandje) die 100 euro goedkoper is. iPhones zijn eigenlijk te duur een aantal maanden na launch omdat ze amper in prijs dalen. Nog los van de abonnementen die erbij horen.
Ik vind Vodaphone eigenlijk te duur, KPN/hi (met hun rent-a-phone) ook. Alleen T-Mobile en tele2 hadden wel leuke pakketten voor een relatief laag internet/bel verbruik. Die tweakers pricewatch geeft op zich wel een leuke indicatie van prijzen, maar daar zitten bijvoorbeeld x maanden halve prijs e.d. niet in meegerekend.
je eerste zinnige woordenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh wauw een vakje waar een telefoon in pastdat heeft mijn oldtimer zelfs.
Dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh wauw een vakje waar een telefoon in pastdat heeft mijn oldtimer zelfs.
* Alfisti dacht dat jij altijd in je blote reet in de Jeep zatquote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ook altijd een apart vakje voor mijn telefoon bij me. Universeel in elke auto zelfs. Het heet een broekzak.
Alleen ontbloot bovenlijf en lang haar. Eventueel een shotgun binnen handbereik.quote:
Nou, met je ogen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe moeten wij dat nu zien zonder pics?
Hee, je bent oranje!quote:
Voor de schermen?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef Anne het volgende:
Je had wel de primeur zie ik, ZmS. Dacht dat het al voor de schermen stond.
Heb je ook een uitkering?quote:
Ik ben dit EK voor België.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oranjefan is een seal of approval na je inburgeringscursus.
Dat telt wel mee ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid, dus het ligt er aan hoe uitkering definieert.
opaquote:
van meer alcohol ga je ook beter typo-enquote:
Dat kan altijd nogquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
van meer alcohol ga je ook beter typo-en
Laat ik nou net een Fries zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oranjefan is een seal of approval na je inburgeringscursus.
nee hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef 2cv het volgende:
Het hangt inderdaad af van hoe de kleuren gegenereerd worden.
Riep je me?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen ontbloot bovenlijf en lang haar. Eventueel een shotgun binnen handbereik.
Groen is geen primaire kleur.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Waar maar één primaire kleur op valt, zie je als die primaire kleur, resp. blauw, rood en groen.
Alleen hebben ze cookies daar gewoon vertaald: kakor.quote:Den 1 juli 2011 förändrades lagen om elektronisk kommunikation (2003:389). Det innebär att du som besöker en webbplats aktivt kan behöva samtycka till att webbplatsen använder så kallade kakor (eng. cookies).
På regeringen.se används kakor för att webbplatsen ska vara så tillgänglig och användbar som möjligt. Vissa kakor är nödvändiga för att regeringen.se ska fungera och de har redan sparats temporärt på din dator och försvinner när du stänger din webbläsare. Du kan tacka nej till övriga kakor men då riskerar delar av webbplatsen att fungera något sämre.
Je bedoelt de aanschafwaarde, of...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Dingest het volgende:
1200 euro voor de 121![]()
Ben geneigd dat ding nu maar een jaar in een garage te stallen zodat dat een beetje te verantwoorden is...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef 2cv het volgende:
Je Nederlands is niet meer wat het geweest is.
En meer had je niet hoeven zeggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:10 schreef 2cv het volgende:
Jahoor, heb ik het weer gedaan
Autorijden kost geld. Wil je minder geld uitgeven er aan dan moet je of een andere auto kopen of zelf sleutelen.
Maar ik geef zonder meer toe dat het balen is dat het een hoop poen kost.
Relnichtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Gezellig hier vanavond! Hier had ik net zin in.
Neem een paar euro mee, loop/rij/fiets naar de snackbar, klaar.quote:
Idd, als je het laat maken betaal je het allemaal maar gewoon, je kunt het beter zelf doen dat is goedkoper.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Neem een paar euro mee, loop/rij/fiets naar de snackbar, klaar.
Of je stopt hem zelf in het vet
Vanavond ben ik er niet dus ik moet je teleurstellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Gezellig hier vanavond! Hier had ik net zin in.
We hebben geen frituurpan en ook geen snackbar in de buurt (tenminste, dan moet ik idd 10 minuten gaan rijden; lama zitten).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Neem een paar euro mee, loop/rij/fiets naar de snackbar, klaar.
Of je stopt hem zelf in het vet
Spannendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
Met een zonnebril achter de PC zitten is ook iets nieuws![]()
Druppels in ogen gehad die pupil 24 uur wijder maakt![]()
Maar het laseren kan ik elk geval
Ja hoor, ik hoop van harte dat ik de lasik versie krijg. Ze hadden het meer over de lasek versie en die spreekt mij niet zo aan. Dan lossen ze een deel van je hoornvlies op en dat blijkt achteraf een paar dagen nogal kut te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Spannend! Laat je even eerlijk weten wat je er van vond
?
Bewuste keuze, geen friteuse?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben geen frituurpan en ook geen snackbar in de buurt (tenminste, dan moet ik idd 10 minuten gaan rijden; lama zitten).
Maar we hebben broodjes hamburger speciaal gegeten![]()
.
En wat is de lasik versie dan? En waar ligt het aan of je het een niet of wel mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hoop van harte dat ik de lasik versie krijg. Ze hadden het meer over de lasek versie en die spreekt mij niet zo aan. Dan lossen ze een deel van je hoornvlies op en dat blijkt achteraf een paar dagen nogal kut te zijn.
Maar dat mag de arts zelf over een paar dagen beslissen. Ik was net een grensgevalletje of de lasik versie mogelijk was namelijk.
Lasik maken ze je hoornvlies los met een laser en leggen die dan open als een flapje. Na de behandeling flappen ze dat ding weer terug en heb je in theorie na 1 dag geen last meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat is de lasik versie dan? En waar ligt het aan of je het een niet of wel mag?
Ik heb ook jarenlang bewust geen friteuse gehad, met de oven en een koekenpan kan je idd een heel eind komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
Ja, voor mij wel een bewuste keuze, voor SD weet ik niet. Ik vind het maar vieze dingen en mis het niet. Met de oven kom je ook een aardig eindje (mora borrelhapjes
).
Ik heb ook geen frituurpan. Oven is idd prima, en de rest haal ik bij de snackbar. Maar daar ben ik al een half jaar niet meer geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
Ja, voor mij wel een bewuste keuze, voor SD weet ik niet. Ik vind het maar vieze dingen en mis het niet. Met de oven kom je ook een aardig eindje (mora borrelhapjes
).
Ah ja, die behandeling 'ken' ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lasik maken ze je hoornvlies los met een laser en leggen die dan open als een flapje. Na de behandeling flappen ze dat ding weer terug en heb je in theorie na 1 dag geen last meer.
Bij lasek zijn er mensen die 3 dagen op bed liggen met hun ogen dicht
Edit: En het ligt aan de dikte van je hoornvlies. Bij mij zit die dikte net op de grens blijkbaar. Dus alle 2 de opties staan nog open. Hoop dat die arts er ook zo over denkt![]()
morgen mag je de was doen en een bal gehakt etenquote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
morgen mag je de was doen en een bal gehakt eten
fijn je nog even te zien. Dalijk kan dat niet meer (voor een dagje ofzo)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lasik maken ze je hoornvlies los met een laser en leggen die dan open als een flapje. Na de behandeling flappen ze dat ding weer terug en heb je in theorie na 1 dag geen last meer.
Bij lasek zijn er mensen die 3 dagen op bed liggen met hun ogen dicht
Edit: En het ligt aan de dikte van je hoornvlies. Bij mij zit die dikte net op de grens blijkbaar. Dus alle 2 de opties staan nog open. Hoop dat die arts er ook zo over denkt![]()
Nou en ? Pak een spuitpistool en de juiste lakjes en spuit je auto over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiedag.
Kom er net achter dat de lak van m'n auto helemaal weg/opgevreten is. Er zat sinds gisteren vogelpoep op het dak, en is er vandaag afgespoeld door de regen. Nu heb ik enorme grijze vlekken op mijn dak zitten die erg ruw zijn. Hier baal ik echt van. En ook nog op meerdere plekken op het dak
. Klote beesten
het had jouw vriending kunnen zijnquote:
Oh, dat had ik wel tof gevonden want dan had ik tenminste een vriendin !quote:
Wat weet jij daar nu van?quote:
net zo lekker lompquote:
Noem je mij nu lomp?quote:
als je het antwoord al weet, waarom dan nog de vraag stellen ?quote:
Oeps, je hebt gelijk. Lomp van me.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
als je het antwoord al weet, waarom dan nog de vraag stellen ?
moet jij niet tegen een deur lopen?quote:
daar zou jij een hartkwaal van oplopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef 2cv het volgende:
Nee, dat was mijn vriending. Wel opletten he ?
Och, dan houden de cardiologen ook werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |