Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaanquote:
Geester weet hoe het moet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen te imponeren hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit zietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vast![]()
Even voor de avond aandacht krijgen dat lukt me wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen mij te imponeren hoor
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im sayingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit ziet
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im saying
Ik bedoelde Geester natuurlijkquote:
Mallerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Neh dat hoeft niet, zonde van t werkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?
Je lijkt me wel een chick met een mening weetje .. I like that.. I like that indeed..
Ik weet ook niet of jouw persoonlijkheid bij die van hem past ofzo..
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpilquote:
Ik ben natuurlijk niet serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpil
Misschien heeft ie gewoon niet door dat 2 sec langer kijken voor ons betekent dat er interesse is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh dat hoeft niet, zonde van t werk
Dat ben ik gelukkig wel.![]()
I dunno either.. we merken het wel. Voor dusver gewoon lekker af en toe dansen en af en toe net te lang kijken
Google maar evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meid
Zal het een domme duitser zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heeft ie gewoon niet door dat 2 sec langer kijken voor ons betekent dat er interesse is.
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
[..]
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meid
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteld
Ja ik las het, is wel nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteld
Jah maar ik hoor vaak dat daar ontstekingen van komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteld
Op je 20e al?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik las het, is wel niceik laat me steriliseren binnekort
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteld
De wie wat waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgang
waarom nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat uberhaupt dan wel doen
ow dat heb ik nog maar weinig gehoord. Heb vaker gehoord dat vrouwen alsnog zwanger raakten ondanks de prikpil. Dus daarom niet daarvoor gekozen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jah maar ik hoor vaak dat daar ontstekingen van komen
Hahahahh, dat krijg je echt niet zomaar gedaan op je 20e.quote:
Ze zullen het waarsch. afraden, maar echt verbieden kunnen ze denk ik toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat uberhaupt dan wel doen
Vinden ze vaak te ingrijpend op jonge leeftijd. Iets met 'je kan van mening veranderen'. en risico's bij terugdraaien ervan enzo.. En bij de behandeling zlef natuurlijk ook.quote:
Jawel hoor. Het is geen medische noodzaak dus de arts kan dat gewoon weigeren, en de meesten zullen dat doen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze zullen het waarsch. afraden, maar echt verbieden kunnen ze denk ik toch niet?
t is mijn lichaam dus ik bepaal dat mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vinden ze vaak te ingrijpend op jonge leeftijd. Iets met 'je kan van mening veranderen'. en risico's bij terugdraaien ervan enzo.. En bij de behandeling zlef natuurlijk ook.
Ik ben 29,ik zit er vol in jongen! Opvliegers, stemmingswisselingen en shit. Echt naar. Ik zou je nu vast laten steriliseren!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Geester het volgende:
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgang
Dan raad ik je aan om de grens over te gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
t is mijn lichaam dus ik bepaal dat mooien ja ik ben bloedserieus
Betekend nog niet dat je een arts kan vinden die het wil verrichten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
Dat heb ik dan weer nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow dat heb ik nog maar weinig gehoord. Heb vaker gehoord dat vrouwen alsnog zwanger raakten ondanks de prikpil. Dus daarom niet daarvoor gekozen.
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is geen medische noodzaak dus de arts kan dat gewoon weigeren, en de meesten zullen dat doen ook.
Mirena.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gehoord![]()
Maar ieder zo zn eigen ding.
Ik was eigenlijk van plan om binnekort naar zo'n spreekuur te gaan. Ik wil er graag achter komen wat de minste hormonen bevat..
Een arts mag je gewoon weigeren. Als jij je been af wilt laten zetten 'omdat het jouw lichaam is' zal dat ook niet gedaan worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Daar heb je het al.. van 40quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Ja, iemand van 40. Iemand van 20 sturen ze lachend weer naar huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Dat artsen het niet zullen doen (of maar weinig) omdat je te jong bent. Iets met wispelturig en te grote kans dat je het wilt terugdraaien.. en dat er risicio's aanzitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Tja..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.
Nee date, hij legt het net uit!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
Nu zien jullie t allemaal.. Ik faal, altijd en overal in elke situatie
Je was te snelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..(quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was te snel![]()
of misschien is ze al bezet.. of .. genoeg redenen.
Wat een huilebalk ben je toch ook. Je hebt het maar zwaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Geester het volgende:
[..]
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..
ACHJA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Je had mn wingman moeten zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een huilebalk ben je toch ook. Je hebt het maar zwaar.
Zielepootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien wat minder op de clam focussen jongen!Wees eens oprecht geïnteresseerd enzo...
Uberhaupt het woord 'clam' niet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verder .. Eens![]()
Wingman? Jersey shore?quote:
Ik wou zeggen "ach, op naar de volgendequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Geester het volgende:
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..()
ACHJA
Maar nu word ik bangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
Cue als t niks wordt met die jongen .. ik kan ook goed dansen
Dat blijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, it's every man for himself out there!
There? here!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, it's every man for himself out there!
Is t een gif? ( werken hier niet )quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Beter negeer je die onzin ipv er op te reageren.
TR gemacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Beter negeer je die onzin ipv er op te reageren.
Niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik ben niet zo'n goede danser
Pff je laat me blozenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je weer een illusie armerVoor de smooth moves moet je toch echt bij Geester zijn.
Ach jij hebt toch al een half paard/half mens.. Dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je weer een illusie armerVoor de smooth moves moet je toch echt bij Geester zijn.
Ik probeer mijn ritmegevoel te verbeteren door dressuur te doen. En ja, de hoofdprijs in dit topic is dus al vergevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch al een half paard/half mens.. Dus maakt niet uit
De hoofdprijs?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer mijn ritmegevoel te verbeteren door dressuur te doen. En ja, de hoofdprijs in dit topic is dus al vergeven
Niks mis met een beetje zelfkennisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken geven mij altijd de kriebels
Ik neem niet eens de moeite om deze in te koppenquote:
Niks lekkerders dan een vrouw die met naaldhakken ff dr op gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
In je buik hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
Iets lager!quote:
Dit wordt een duel, dat begrijp je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor onze ego's in een klein stadje als dit, cowboy.
[ afbeelding ]
Ik wil geen kant kiezen, maar zorg dat je hem in je rug hebt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dit wordt een duel, dat begrijp je?
See you at sundown!
Wel een gentlemans dual.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit wordt een duel, dat begrijp je?
See you at sundown!
Zeker dat jij mijn deputy wordt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wil geen kant kiezen, maar zorg dat je hem in je rug hebt!
De stad voor jezelf en mij als deputy!quote:
Wat Mystikvum zegt en verder, wat heb je aan een lege stad.quote:
Ik niet over mensen de baas spelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Wat Mystikvum zegt en verder, wat heb je aan een lege stad.Over wie moet je dan de baas spelen?
Nitpicking!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik niet over mensen de baas spelen![]()
Maar zou wel de gezelligheid missen![]()
Heb ook niet gezegd dat ik een lege stad wil, alleen dat de uitspraak niet klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nitpicking!![]()
En de baas spelen doe ik wel als deputy dan!Kan jij gezellig in de saloon hangen.
Neeheee!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Maar uhm myst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te veel vrouwen, gezeik en gezeurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
Kijk jij nooit naar Little House on the Prairie?
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neeheee!We hebben natuurlijk wel een burgemeester nodig en een saloon eigenaar en een dronken indiaan en een schooljuf en... Kijk jij nooit naar Little House on the Prairie?
Ik geloof niet, op naar de verdoemenisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goed
quote:
En mensen om Christelijk uit de hoogte tegen te doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goed
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik. Wel een hele mooie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
Die onderste foto is van een 'gewone kerk' hoor!
Het heeft wel wat ja!quote:
Ik vind dat LaVey wel interessante dingen heeft gezegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het sowieso jammer dat je iets aan moet/ wil hangen... Neem je een compleet rationele stemming in dat men maar lekker zelf moet weten wat men wil in het leven, ga je er wel weer een partij bijgeloof en rituelen aan hangen.
tquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vind dat LaVey wel interessante dingen heeft gezegt.
Geen idee, wat vindt jij!quote:Ik ben het grotendeels wel met hem eens.
Maakt dat mij een satanist?
vindTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
t
Maar wel mee eens ja!
[..]
Geen idee, wat vindt jij!
Jij bent mohmi niedt. Jij hebt geen enkel recht om over mijn spelling te zeiken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
t
Maar wel mee eens ja!
[..]
Geen idee, wat vindt jij!
Scherp!quote:
MohMi... Ok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
Jij bent mohmi niedt. Jij hebt geen enkel recht om over mijn spelling te zeiken.
ne ne ssst!quote:
JAA DAT ZEG JE NU JA!! t was een grove fout van jou!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ne ne ssst!![]()
Heeft hij ook een keer wat om blij over te zijn!
Klopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
JAA DAT ZEG JE NU JA!! t was een grove fout van jou!!!!
Ik gebruik het woord eigenlijk toch nooit. Wel vind ik de discussie een beetje stom altijd. Vooral het 'Ja maar mijn familielid' argument.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
Discussies op tweakers over het woord "kankeren".
Verboden!Ik moet me echt inhouden. Mijn handen jeuken.
over schelden met kanker ok, maar dat is wel ff wat anders dan het woord kankeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ik gebruik het woord eigenlijk toch nooit. Wel vind ik de discussie een beetje stom altijd. Vooral het 'Ja maar mijn familielid' argument.
quote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moest gelijk aan iemand denken hier:
[ afbeelding ]
Raaape!quote:
Ach. Het schijnt ook z'n voordelen te hebben.quote:
Ik snap wel dat het een soort richtlijn is, een manier van leven en dat je altijd op je geloof kan 'vertrouwen', maar ik vind het niks voor mij. Mensen hebben een gesloten kader waarin ze denken, ze mogen/kunnen niet out of the box denken en daar erger ik me aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach. Het schijnt ook z'n voordelen te hebben.
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
al die haat jegens geloof.
Je weet dat ik gelovig ben he?
Maar dat is dan ook een garpje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef ovoxo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Dit is het raarste 'geloof' ooit
Onze god is chloroform, en je snapt wel hoe we die vereren.quote:
Je bent hard getrolled door dat meisje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kende een meisje die er heilig in geloofde..
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze god is chloroform, en je snapt wel hoe we die vereren.
[..]
Je bent hard getrolled door dat meisje.
Maar had ze ook een piratenpak aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:09 schreef ovoxo het volgende:
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.
Ooit een vergiet op d'r hoofd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar had ze ook een piratenpak aan?
Wat lief naief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.
Voor wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef WasMachinator het volgende:
Zo net een kinderbedje gekocht bij ikea, mooi cadeautje dachten we zo
Om de wereld te redden van Diablo!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij speelt een spel waarbij je naar de hel gaat
Ik aan shiftoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
Vandaag trouwens mn 1e dag als vaste werknemer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Haha arme jongen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nee, eerder een kut cadeau
Voor zijn verjaardag
...wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk.
Geeft ont niet een negatieve lading aan bijt?
Ik ben trots op mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al gewerkt ditdatluie donder die Mohmi
Jij bent al vrijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al gewerkt ditdatluie donder die Mohmi
Namens iedereen bedankt dat je voor twee denkt, wordt heel erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, en MohMi doet het niet, dus nu moet ik het voor ons allebij doen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Namens iedereen bedankt dat je voor twee denkt, wordt heel erg gewaardeerd.
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:23 schreef MohMi het volgende:
jij hebt vandaag ook echt iets bijgedragen aan de maatschappij.
Ik heb werkelijk geen idee xD Ik ga denk ik maar even douchen ofzo, mijn brein is volgens mij nog ondergedompeld in bier en over 4u moet ik autorijdenquote:
Mijn eerste gedachte was dat dat een rollator wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef WasMachinator het volgende:
Past allemaal precies![]()
[ afbeelding ]
When I was your age!..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
Het is maar goed dat het maar twee weken zo is, anders trek ik het niet meer op mijn leeftijd
Als we een rollator hadden gevonden in plaats van een steekwagen hadden we die gebruiktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat dat een rollator was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Vorig jaar voor de 2e keer achterlkaar Sziget gedaan, ik moet zeggen een festival van een week leef je heel anders als een kort festival. Maar slopen doet het je sowieso..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
When I was your age!..
Er zijn ook altijd mensen die zeggen na een festival: Ik wou dat het langer duurde. Had ik vroeger ook hoor, maar ik moet er niet aan denken om een week te festivallen! Ga ik dood!
hoe zit het met ontbijt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:14 schreef MohMi het volgende:
Zo, ik voel me weer levend, biertje zou er al wel weer in gaan. Toch maar even wachten tot ná de rijles though xD
Liters koffie is al the ontbijt I need meestal. Ligt nu wel een broodje in de oven, eens zien of ik honger heb.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Liters koffie is al the ontbijt I need meestal. Ligt nu wel een broodje in de oven, eens zien of ik honger heb.
Jij ook fijn weekend!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
En nu een biertje gvd!!
Fijn weekend, lieve Fokkertjes!![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:13 schreef Partyboy1991 het volgende:
De tering, wat een fucking idioot was dat wijf zeg in Rotterdam
quote:
Geen sex gehad dus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:13 schreef Partyboy1991 het volgende:
De tering, wat een fucking idioot was dat wijf zeg in Rotterdam
Ik ben zo slecht met maat houden! Zelfs na 8 jaar dansles!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:47 schreef WasMachinator het volgende:
Vorig jaar voor de 2e keer achterlkaar Sziget gedaan, ik moet zeggen een festival van een week leef je heel anders als een kort festival. Maar slopen doet het je sowieso..
Neen mijn beste MohMiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb jij weer van de Malibu gesnoept, muhahaha?
Die zal denken; 'Dat meisje met die mooie haren en die enorme homo kat is vergeten haar brood op et halen.'quote:Op zondag 3 juni 2012 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Kakkkkkkkkkkkk. Gisteren brood besteld maar vergeten op te halen, wat zal de bakker wel niet van me denken
Okequote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die zal denken; 'Dat meisje met die mooie haren en die enorme homo kat is vergeten haar brood op et halen.'
Gok ik.
nicequote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef MohMi het volgende:
Vanavond Tenacious DDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en anders kun je nog altijd in zijn armen vallenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Heb alleen last van mn enkel dus hoop dat de hakken me niet gaan killen. Anders nog wel sneakers bij me, maar dat danst wel anders..
ach kan er mee door, mijn zus kan veel erger zijn qua schoenen gok ikquote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Haha denk niet dat dat charmant zal staan
Mijn hakken zijn nieuw... 120 euro.. voor een stel pumps
Ik had gisteren schoenen van 250 aan die zijn ondergekotst door een chick die daarna moest huilenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Haha denk niet dat dat charmant zal staan
Mijn hakken zijn nieuw... 120 euro.. voor een stel pumps
wil je t verhaal horen ?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Het is idd niet superduur, maar voor mij niet normaal nog.
Ondergekotst
Bij haar wel ja.. nja t ging zo we gingen dansen ze was beetje aangeschoten en ik ook hoor en toen ging ze meer drinken en toen zoenen beet ze best hard (quote:
Als t overdag is wel.. is het savonds dan wordt het een droppingquote:Op maandag 4 juni 2012 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Op mijn werk binnengekomen en een uitnodiging vinden voor het 12½-jarig jubileum van mijn baas, wat hij in stijl van zijn voorgaande carrière wil 'vieren'. Hiervoor was hij officier in het leger
Dat wordt dus een beetje in de modder kruipen, vermoed ik zo
Nee, het is overdag. Was het maar een droppingquote:Op maandag 4 juni 2012 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t overdag is wel.. is het savonds dan wordt het een dropping
Helaasquote:Op maandag 4 juni 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, het is overdag. Was het maar een dropping
Can you feel the love tonight!quote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef Cue_ het volgende:
Net terug van dansen
Was weer erg gezellig, met verschillende mannen gedanst en gewoon gezellig gehad
De duitser was er ook weer. ook beetje mee gedanst en gepraat. Zijn tot het einde gebleven en daarna vroeg hij of hij met me mee mocht fietsen naar huis. Toen nog een uur buiten gepraat.
Heel goed! Heb hem nog maar 1 woordje duits horen zeggen. Verder af en toe met vrienden in het Engels, en dat is ook geen probleemquote:Op maandag 4 juni 2012 09:37 schreef SicSicSics het volgende:
Can you feel the love tonight!![]()
Nice Cue_ aber wie ist sein Hollandisch?
Paintball! Vet gek!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Dat wordt dus een beetje in de modder kruipen, vermoed ik zo
Überhaupt?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Heel goed! Heb hem nog maar 1 woordje duits horen zeggen. Verder af en toe met vrienden in het Engels, en dat is ook geen probleem
quote:
Mijn baas kennende wordt het geen paintballquote:
Zweckentfremdungquote:Op maandag 4 juni 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
1 of ander woord waarop hij niet kon komen in het Nederlands. Maar ik ook nietWant volgens mij hadden we daar geen echt woord voor
Murmeltier ( ofzo )quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zweckentfremdung
Mooiste Duitse woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |