Een arts mag je gewoon weigeren. Als jij je been af wilt laten zetten 'omdat het jouw lichaam is' zal dat ook niet gedaan worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
t is mijn lichaam dus ik bepaal dat mooien ja ik ben bloedserieus
Daar heb je het al.. van 40quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Ja, iemand van 40. Iemand van 20 sturen ze lachend weer naar huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Dat artsen het niet zullen doen (of maar weinig) omdat je te jong bent. Iets met wispelturig en te grote kans dat je het wilt terugdraaien.. en dat er risicio's aanzitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Tja..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |