Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaanquote:
Geester weet hoe het moet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen te imponeren hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit zietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vast![]()
Even voor de avond aandacht krijgen dat lukt me wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen mij te imponeren hoor
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im sayingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit ziet
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im saying
Ik bedoelde Geester natuurlijkquote:
Mallerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Neh dat hoeft niet, zonde van t werkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?
Je lijkt me wel een chick met een mening weetje .. I like that.. I like that indeed..
Ik weet ook niet of jouw persoonlijkheid bij die van hem past ofzo..
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpilquote:
Ik ben natuurlijk niet serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpil
Misschien heeft ie gewoon niet door dat 2 sec langer kijken voor ons betekent dat er interesse is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh dat hoeft niet, zonde van t werk
Dat ben ik gelukkig wel.![]()
I dunno either.. we merken het wel. Voor dusver gewoon lekker af en toe dansen en af en toe net te lang kijken
Google maar evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meid
Zal het een domme duitser zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heeft ie gewoon niet door dat 2 sec langer kijken voor ons betekent dat er interesse is.
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
[..]
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meid
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteld
Ja ik las het, is wel nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is iets wat net boven je bil word geprikt, en daarmee heb je 3 maanden lang anticonceptie.. Door deze prik word je ook niet meer ongesteld
Jah maar ik hoor vaak dat daar ontstekingen van komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteld
Op je 20e al?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik las het, is wel niceik laat me steriliseren binnekort
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik liever voor de mirena.. 5 jaar niets doen en niet meer ongesteld
De wie wat waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgang
waarom nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat uberhaupt dan wel doen
ow dat heb ik nog maar weinig gehoord. Heb vaker gehoord dat vrouwen alsnog zwanger raakten ondanks de prikpil. Dus daarom niet daarvoor gekozen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jah maar ik hoor vaak dat daar ontstekingen van komen
Hahahahh, dat krijg je echt niet zomaar gedaan op je 20e.quote:
Ze zullen het waarsch. afraden, maar echt verbieden kunnen ze denk ik toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat uberhaupt dan wel doen
Vinden ze vaak te ingrijpend op jonge leeftijd. Iets met 'je kan van mening veranderen'. en risico's bij terugdraaien ervan enzo.. En bij de behandeling zlef natuurlijk ook.quote:
Jawel hoor. Het is geen medische noodzaak dus de arts kan dat gewoon weigeren, en de meesten zullen dat doen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze zullen het waarsch. afraden, maar echt verbieden kunnen ze denk ik toch niet?
t is mijn lichaam dus ik bepaal dat mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vinden ze vaak te ingrijpend op jonge leeftijd. Iets met 'je kan van mening veranderen'. en risico's bij terugdraaien ervan enzo.. En bij de behandeling zlef natuurlijk ook.
Ik ben 29,ik zit er vol in jongen! Opvliegers, stemmingswisselingen en shit. Echt naar. Ik zou je nu vast laten steriliseren!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Geester het volgende:
Nog een jaartje ofwat en je komt in de overgang
Dan raad ik je aan om de grens over te gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
t is mijn lichaam dus ik bepaal dat mooien ja ik ben bloedserieus
Betekend nog niet dat je een arts kan vinden die het wil verrichten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
Dat heb ik dan weer nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow dat heb ik nog maar weinig gehoord. Heb vaker gehoord dat vrouwen alsnog zwanger raakten ondanks de prikpil. Dus daarom niet daarvoor gekozen.
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is geen medische noodzaak dus de arts kan dat gewoon weigeren, en de meesten zullen dat doen ook.
Mirena.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gehoord![]()
Maar ieder zo zn eigen ding.
Ik was eigenlijk van plan om binnekort naar zo'n spreekuur te gaan. Ik wil er graag achter komen wat de minste hormonen bevat..
Een arts mag je gewoon weigeren. Als jij je been af wilt laten zetten 'omdat het jouw lichaam is' zal dat ook niet gedaan worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Daar heb je het al.. van 40quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Ja, iemand van 40. Iemand van 20 sturen ze lachend weer naar huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 40 die heeft dat gedaan ZONDER medischse oorzaak oid
Dat artsen het niet zullen doen (of maar weinig) omdat je te jong bent. Iets met wispelturig en te grote kans dat je het wilt terugdraaien.. en dat er risicio's aanzitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? Ik 'neem' toch geen kinderen dus wtf is dan t probleem ( denk ik dan... )
Tja..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je die keuze niet moet maken op je 20e. Dus google maar vast naar artsen over de grens.
Nee date, hij legt het net uit!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
Nu zien jullie t allemaal.. Ik faal, altijd en overal in elke situatie
Je was te snelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..(quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was te snel![]()
of misschien is ze al bezet.. of .. genoeg redenen.
Wat een huilebalk ben je toch ook. Je hebt het maar zwaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Geester het volgende:
[..]
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..
ACHJA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Je had mn wingman moeten zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een huilebalk ben je toch ook. Je hebt het maar zwaar.
Zielepootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien wat minder op de clam focussen jongen!Wees eens oprecht geïnteresseerd enzo...
Uberhaupt het woord 'clam' niet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verder .. Eens![]()
Wingman? Jersey shore?quote:
Ik wou zeggen "ach, op naar de volgendequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Geester het volgende:
nee t gaat altijd zo.. dwang helpt niet daarvoor woont ze te ver..()
ACHJA
Maar nu word ik bangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
Cue als t niks wordt met die jongen .. ik kan ook goed dansen
Dat blijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, it's every man for himself out there!
There? here!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, it's every man for himself out there!
Is t een gif? ( werken hier niet )quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Beter negeer je die onzin ipv er op te reageren.
TR gemacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Beter negeer je die onzin ipv er op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |