Niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik ben niet zo'n goede danser
Pff je laat me blozenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je weer een illusie armerVoor de smooth moves moet je toch echt bij Geester zijn.
Ach jij hebt toch al een half paard/half mens.. Dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je weer een illusie armerVoor de smooth moves moet je toch echt bij Geester zijn.
Ik probeer mijn ritmegevoel te verbeteren door dressuur te doen. En ja, de hoofdprijs in dit topic is dus al vergevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch al een half paard/half mens.. Dus maakt niet uit
De hoofdprijs?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer mijn ritmegevoel te verbeteren door dressuur te doen. En ja, de hoofdprijs in dit topic is dus al vergeven
Niks mis met een beetje zelfkennisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken geven mij altijd de kriebels
Ik neem niet eens de moeite om deze in te koppenquote:
Niks lekkerders dan een vrouw die met naaldhakken ff dr op gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
In je buik hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
Iets lager!quote:
Dit wordt een duel, dat begrijp je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor onze ego's in een klein stadje als dit, cowboy.
[ afbeelding ]
Ik wil geen kant kiezen, maar zorg dat je hem in je rug hebt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dit wordt een duel, dat begrijp je?
See you at sundown!
Wel een gentlemans dual.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit wordt een duel, dat begrijp je?
See you at sundown!
Zeker dat jij mijn deputy wordt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wil geen kant kiezen, maar zorg dat je hem in je rug hebt!
De stad voor jezelf en mij als deputy!quote:
Wat Mystikvum zegt en verder, wat heb je aan een lege stad.quote:
Ik niet over mensen de baas spelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Wat Mystikvum zegt en verder, wat heb je aan een lege stad.Over wie moet je dan de baas spelen?
Nitpicking!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik niet over mensen de baas spelen![]()
Maar zou wel de gezelligheid missen![]()
Heb ook niet gezegd dat ik een lege stad wil, alleen dat de uitspraak niet klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nitpicking!![]()
En de baas spelen doe ik wel als deputy dan!Kan jij gezellig in de saloon hangen.
Neeheee!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Maar uhm myst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te veel vrouwen, gezeik en gezeurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
Kijk jij nooit naar Little House on the Prairie?
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neeheee!We hebben natuurlijk wel een burgemeester nodig en een saloon eigenaar en een dronken indiaan en een schooljuf en... Kijk jij nooit naar Little House on the Prairie?
Ik geloof niet, op naar de verdoemenisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goed
quote:
En mensen om Christelijk uit de hoogte tegen te doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens die serie hebben we alleen een kerk en een bijbel nodig en dan komt alles goed
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik. Wel een hele mooie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
Die onderste foto is van een 'gewone kerk' hoor!
Het heeft wel wat ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |