Ik vind dat LaVey wel interessante dingen heeft gezegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het sowieso jammer dat je iets aan moet/ wil hangen... Neem je een compleet rationele stemming in dat men maar lekker zelf moet weten wat men wil in het leven, ga je er wel weer een partij bijgeloof en rituelen aan hangen.
tquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vind dat LaVey wel interessante dingen heeft gezegt.
Geen idee, wat vindt jij!quote:Ik ben het grotendeels wel met hem eens.
Maakt dat mij een satanist?
vindTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
t
Maar wel mee eens ja!
[..]
Geen idee, wat vindt jij!
Jij bent mohmi niedt. Jij hebt geen enkel recht om over mijn spelling te zeiken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
t
Maar wel mee eens ja!
[..]
Geen idee, wat vindt jij!
Scherp!quote:
MohMi... Ok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
Jij bent mohmi niedt. Jij hebt geen enkel recht om over mijn spelling te zeiken.
ne ne ssst!quote:
JAA DAT ZEG JE NU JA!! t was een grove fout van jou!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ne ne ssst!![]()
Heeft hij ook een keer wat om blij over te zijn!
Klopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
JAA DAT ZEG JE NU JA!! t was een grove fout van jou!!!!
Ik gebruik het woord eigenlijk toch nooit. Wel vind ik de discussie een beetje stom altijd. Vooral het 'Ja maar mijn familielid' argument.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
Discussies op tweakers over het woord "kankeren".
Verboden!Ik moet me echt inhouden. Mijn handen jeuken.
over schelden met kanker ok, maar dat is wel ff wat anders dan het woord kankeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ik gebruik het woord eigenlijk toch nooit. Wel vind ik de discussie een beetje stom altijd. Vooral het 'Ja maar mijn familielid' argument.
quote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moest gelijk aan iemand denken hier:
[ afbeelding ]
Raaape!quote:
Ach. Het schijnt ook z'n voordelen te hebben.quote:
Ik snap wel dat het een soort richtlijn is, een manier van leven en dat je altijd op je geloof kan 'vertrouwen', maar ik vind het niks voor mij. Mensen hebben een gesloten kader waarin ze denken, ze mogen/kunnen niet out of the box denken en daar erger ik me aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach. Het schijnt ook z'n voordelen te hebben.
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
al die haat jegens geloof.
Je weet dat ik gelovig ben he?
Maar dat is dan ook een garpje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:03 schreef ovoxo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Dit is het raarste 'geloof' ooit
Onze god is chloroform, en je snapt wel hoe we die vereren.quote:
Je bent hard getrolled door dat meisje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kende een meisje die er heilig in geloofde..
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze god is chloroform, en je snapt wel hoe we die vereren.
[..]
Je bent hard getrolled door dat meisje.
Maar had ze ook een piratenpak aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:09 schreef ovoxo het volgende:
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.
Ooit een vergiet op d'r hoofd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar had ze ook een piratenpak aan?
Wat lief naief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet, ze praatte er wel heel overtuigend over en je kon gewoon zien dat ze het eigenlijk meende.
Voor wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef WasMachinator het volgende:
Zo net een kinderbedje gekocht bij ikea, mooi cadeautje dachten we zo
Om de wereld te redden van Diablo!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij speelt een spel waarbij je naar de hel gaat
Ik aan shiftoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
Vandaag trouwens mn 1e dag als vaste werknemer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |