Loopt al 3494 tergende delen lang, nog nooit eerder gezien??quote:
Wijven, seks, voetbal, lekkere wijven, soms wat muziekquote:
Tof!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wijven, seks, voetbal, lekkere wijven, soms wat muziek
Ja, best wel!quote:
Tot vanochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, best wel!![]()
Dit wijf verhuist naar de middelste verdieping en is van plan wat langer in haar nest te blijven liggen in de ochtend... Kapot!![]()
Trusten!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik rijd wel es met telefoon in de hand, maar ik rijd automaat."
Giel![]()
.
Ik denk weinig. Het muziekaanbod is zoveel groter en diverser dan 47 jaar geleden. Er zijn nog maar heel weinig artiesten of bands die echt wereldwijd voor een langere tijd beroemd zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Benieuwd welke nummers van tegenwoordig we over 47 jaar nog draaien..
Ik verwacht dat een Coldplay dan nog wel langs gaat komen op de radio.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Benieuwd welke nummers van tegenwoordig we over 47 jaar nog draaien..
5 x Bon Jovi/Aerosmith op een dag word je snel schijtziek van.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je ook eens Radio Veronica luisteren
Ga ik toch voor Duke Ellington...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal ie maandag wel We'll meet again van Vera Lynn gaan draaien. Uit 1939...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
Mogguh!
En zoals verwacht was ik natuurlijk weer de enige malloot met een pantalon en overhemd aan bij de potentiele klant
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
Mogguh!
En zoals verwacht was ik natuurlijk weer de enige malloot met een pantalon en overhemd aan bij de potentiele klant
Kut!!quote:
Sorry, doe ik niet met je meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!!
Nu word ik helemaal overspoeld door romantische gevoelens
Het was ook maar een grapje, als ik ergens van uitdroog...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, doe ik niet met je meeIk raak niet bepaald in een romantische bui van Eros Ramazotti.
Si a volte mangiare un buon gelato?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!!
Nu word ik helemaal overspoeld door romantische gevoelens
Herkenbaar, sterkte!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Pino112 het volgende:
SLB eindgesprek, saaaaaai
Gelukkig al een poosje bezig, bijna klaar.
Nu niet, maar m'n collega heeft er een beloofd te halen komende weekquote:
Oh, ho bisogno di ricordare ai vostri colleghi che siete un esigente è così tanto zucchero!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu niet, maar m'n collega heeft er een beloofd te halen komende week
Iets met suiker op het eind, maar zo groot zijn mijn talenknobbels nu ook weer niet schat!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, ho bisogno di ricordare ai vostri colleghi che siete un esigente è così tanto zucchero!
Google translate is je vrind!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met suiker op het eind, maar zo groot zijn mijn talenknobbels nu ook weer niet schat!
Jij bent daar misschien wel veel handiger inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik doe het notabene op mijn telefoon!
Op een tablet moet je ook heel makkelijk kunnen copy-pasten naar Google. Je gebruikt em wel veel dus?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent daar misschien wel veel handiger in![]()
En ik dacht dat je echt zo lekker Italiaans sprak
Geen idee, dat heb ik nog niet uitgevogeldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op een tablet moet je ook heel makkelijk kunnen copy-pasten naar Google. Je gebruikt em wel veel dus?
Ik moet nog beginnen met werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een paar uurtjes
100% NL galt hier weer door het pand
Radio staat dus in onze kamer uit
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
Goed... Blijkbaar heb ik iedereen weer weggejaagd. Dan heb ik hier ook niks meer te zoeken, later
je houdt van troep?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders heeft echt de geniaalste programma-onderdelen
VARA TV Privé en Evil Knevel bijv.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders heeft echt de geniaalste programma-onderdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |