quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Granollers denk ik dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Marcel Granollers of Malek Jaziri.
Niks mis met PHM in de vierde ronde van RG hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Een van die drie in de vierde ronde van RG
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Rus? Er zijn toch meerdere Russen in het schema. Hoort de TT dan niet te zijn Met Russen in de 3e ronde?
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niks mis met PHM in de vierde ronde van RG hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Die goerges heeft echt grote tieten, ik mag haar nu al
Dat zou best kunnen. Al staat hij wel een break achter in de 4e set en zou het een 5setter kunnen worden.quote:
Die bedoelde ik, en als je het beetje uitdagend wilt maken, doe dan 50 sit-ups iedere keer als er een ace wordt geslagen.quote:
Wie? Zijn die Frans?quote:
Echt?quote:
Heersen is een groot woord...Maar hij staat wel weer te heersen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel tof dat die weer zo staat te heersen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Rus? Er zijn toch meerdere Russen in het schema. Hoort de TT dan niet te zijn Met Russen in de 3e ronde?
Arantxa Rus (Nederland)quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Mathildequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt?
Kut Fransen
Zelfs Wimbledon zet geen nobody Britten op centre court...
Ik zweerde dat fed-fan die post maakte...quote:
nooitquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zweerde dat fed-fan die post maakte...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zweerde dat fed-fan die post maakte...
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
Ik moet toegeven, Fed-fan maakt wel epischere posts.
Nee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Had je mijn post nou gezien over dat artikel over Mathieu?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me leuk als er een keer een artikel wordt geschreven over Mathieus liefde voor het tennis dat 'Mathieus Passion' heet.
Haha leuk. En zeker leuk dat Rus gewoon lekker haar positie handhaaft. Ik dacht dat kiki haar ging aflossen, maar we hebben dus echt 3 top-100 speelsters, en Bibi komt er aan!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Aran virtueel naar plek 85, met weinig kans op zakken. Ze begon de week als 88e, dus met hetzelfde resultaat toch vooruitgang in plaatsen.
Kiki dankzij de kwalies virtueel van 91 naar 83, Misa van 73 naar 76.
Zeker. Bij de dames ziet het er allemaal prima uit. En nogmaals refereren aan Kiki. Het is echt zonde dat ze verloor, want McHale veegde Davis er met 6-1, 6-3 hard af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha leuk. En zeker leuk dat Rus gewoon lekker haar positie handhaaft. Ik dacht dat kiki haar ging aflossen, maar we hebben dus echt 3 top-100 speelsters, en Bibi komt er aan!!!
Theoretisch kan het ja, maar dan moet ze de kwart halen en dat betekent winnen van Görges en daarna winnen van Wozniacki of Kanepi. Lijkt me kansloos.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef Morthill het volgende:
theoretisch gesproken kan ze zich toch nog kwalificeren voor OS? theoretisch
En de wildcard die Kraijcek wilde hebben, maakt ze daar nog kans op?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Theoretisch kan het ja, maar dan moet ze de kwart halen en dat betekent winnen van Görges en daarna winnen van Wozniacki of Kanepi. Lijkt me kansloos.
meh, Woz is niks op gravel, dus zelfs als die de 4e ronde haalt is die te kloppen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Theoretisch kan het ja, maar dan moet ze de kwart halen en dat betekent winnen van Görges en daarna winnen van Wozniacki of Kanepi. Lijkt me kansloos.
Moet ze die aanvragen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
En de wildcard die Kraijcek wilde hebben, maakt ze daar nog kans op?
Weet je, je weet het met al die speelsters niet. Görges speelt af en toe fantastisch, maar verliest de laatste weken op gravel van achtereenvolgens Errani (heel dik), Gajdosova, Stosur (nipt in 3 sets) en Kerber. Het kan dus alle kanten op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
meh, Woz is niks op gravel, dus zelfs als die de 4e ronde haalt is die te kloppen.
Ja...Kikiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Bij de dames ziet het er allemaal prima uit. En nogmaals refereren aan Kiki. Het is echt zonde dat ze verloor, want McHale veegde Davis er met 6-1, 6-3 hard af.
En ik durf nog niet verder te kijken, maar mocht Aran weten te stunten tegen Görges en met Görges weet je het ook maar nooit, gaat ze virtueel zelfs naar plek 70.
Je zou bijna terugverlangen naar de tijd van Graf, Seles, Navratilovaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet je, je weet het met al die speelsters niet. Görges speelt af en toe fantastisch, maar verliest de laatste weken op gravel van achtereenvolgens Errani (heel dik), Gajdosova, Stosur (nipt in 3 sets) en Kerber. Het kan dus alle kanten op.
Woz is hetzelfde, alleen voor Kanepi vrees ik het meest. Die won het toernooi van Estoril, haalde de halve finale in Brussel, waarin ze verloor van Radwanska, maar tussendoor vliegt ze er in Madrid 'gewoon' eerste ronde uit in Madrid tegen Safarova.
Tsja
quote:
Henin, Clijsters, Williams + Williamsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna terugverlangen naar de tijd van Graf, Seles, Navratilova
Zeker, Kiki heeft echt 20x meer mentale kracht en potentie, heb ik het gevoel. Maar ok, maak het eerst maar waarquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb op zich nog meer vertrouwen in Kiki dan in Rus... die zit volgens mij al wel redelijk aan haar plafond nu
Er zit nog veel rek in de progressie van Aran mijns inziens. Maar dat geldt zeker ook voor Kiki ja en zelfs nog iets meer. Kiki heeft gewoon het spel voor - schrik niet - top-20. Nu het ook daadwerkelijk bereiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb op zich nog meer vertrouwen in Kiki dan in Rus... die zit volgens mij al wel redelijk aan haar plafond nu
De subtop is bij de dames (ook bij de heren trouwens) zo ongelooflijk breed. ik ben van mening dat bijna de hele top 100 tot top 20 (ok, misschien top 30..) zou kunnen staan. Echt die stap naar de absolute top is dan alleen aan de echte uitschieters besteed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zit nog veel rek in de progressie van Aran mijns inziens. Maar dat geldt zeker ook voor Kiki ja en zelfs nog iets meer. Kiki heeft gewoon het spel voor - schrik niet - top-20. Nu het ook daadwerkelijk bereiken.
Ik denk niet het probleem bij Aran mentaal is, maar technisch en fysiek. Aran heeft een hele complexe, niet makkelijk te veranderen techniek. Ze heeft een hele grote achterzwaai waardoor ze als het tempo omhoog gaat vaak te laat komt en verzeild in talloze mishits. Daarnaast moet ze werken aan haar netspel. Nu loopt ze vaak terug als ze halverwege het veld staat na een aanvallende bal omdat ze onzeker is aan het net. Daar valt veel winst te halen. Laatste probleem is fysiek. Ze is lekker mager, maar de ribben zijn vaak te tellen. Ze mist toch nog wat power die Kiki wel heeft. Die snelheid kan ze in aanvallende ballen alleen leggen als ze tijd heeft en die versnelling uit die enorme zwaai kan halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef Szura het volgende:
Ik vind Rus mentaal vooral niet goed genoeg
Was die tegen Sousa al niet geblesseerd? Sousa dacht dan wel dat hij fakete en ze kregen er zelfs ruzie over, maar wellicht toch gewoon wat last.quote:
quote:I have one day to prepare that match. But of course I have very few chances of winning it. I don't have a lot of room for victory, but I'm going to try to use my weapons. I need to play the best match of my life, and he just needs to play an average match. But as long as the match has not been played, there is a possibility of winning it I will try to play my game, and we'll see what happens.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef luckass het volgende:
LOL @ interview met Haase.
Commentator over de breakkansen op 3-5* in de eerste set.
Zegt Haase: "Ja, misschien word je in de game daarna zelf wel gebroken"![]()
Hij heeft wat dat betreft wel zelfkennis...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef luckass het volgende:
Tof citaat inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:37 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke citaten in dit artikel. Mahut die zegt dat zijn vrouw en de rest van zijn familie fan zijn van Federer. Vooral dit vind ik een leuke opmerking van Mahut:
[..]
Nou zeg, fantastisch citaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:37 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke citaten in dit artikel. Mahut die zegt dat zijn vrouw en de rest van zijn familie fan zijn van Federer. Vooral dit vind ik een leuke opmerking van Mahut:
[..]
holy fuckquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef luckass het volgende:
Ja, vind ik wel. Het is voor het eerst dat ik iemand over een tegenstander hoor zeggen dat die maar een gemiddelde wedstrijd hoeft te spelen om te winnen. En dat hij zegt (maar dat staat dus niet in dat citaat maar wel in het artikel) dat zijn vrouw en de rest van zijn familie fan zijn van Federer vidn ik ook heel leuk; heb ik nog noit gehoord van een tennisser.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou zeg, fantastisch citaat.
Hij zegt totaal niks boeiends?!
Hij weet zichzelf inderdaad met dodelijke precisie in de underdog positie te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Het is voor het eerst dat ik iemand over een tegenstander hoor zeggen dat die maar een gemiddelde wedstrijd hoeft te spelen om te winnen. En dat hij zegt (maar dat staat dus niet in dat citaat maar wel in het artikel) dat zijn vrouw en de rest van zijn familie fan zijn van Federer vidn ik ook heel leuk; heb ik nog noit gehoord van een tennisser.
Dat is hij toch ook wel lijkt me. En het is van een andere orde van grootte dan Nadal die zichzelf voor de meeste wedstrijden als de underdog beschouwt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij weet zichzelf inderdaad met dodelijke precisie in de underdog positie te plaatsen.
Hij leest hier mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef luckass het volgende:
Dat is hij zeker, maar je kan natuurlijk ook met een andere intentie de baan opstappen dan op de manier waarop Mahut dat nu doet. Tuurlijk maakt hij normaliter weinig tot geen kans, maar ik zou er juist voor kiezen, om met wat meer positiviteit de baan op te gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is hij toch ook wel lijkt me. En het is van een andere orde van grootte dan Nadal die zichzelf voor de meeste wedstrijden als de underdog beschouwt.
Goede mini-jinx!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
Poe Ana is in vorm zeg. Staat de ballen ontzettend goed te raken.
Komt vooral omdat Errani zeer sterk staat te spelen op het moment.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Ana...goed raken...
[..]
Goede mini-jinx!
Momenteel gaat het weer even wat minder...
6-4 Berdych eerste set.
Inderdaad. Goed sturen en aan het net alles afmaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Errani zeer sterk staat te spelen op het moment.
Ook weer een jinxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed sturen en aan het net alles afmaken.
Ook waar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Errani zeer sterk staat te spelen op het moment.
Doet ze wel vaker, maar tegen de eerste de beste tegenstand stort het dan volledig ineenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
Gaaf ja! Mooi die enkele backhands!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:09 schreef kevin_ het volgende:
Iemand de zieke rally tussen Dimitrov en Gasquet gister gezien?
6e balkje op de voorpagina van Rolandgarros.com
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mathilde![]()
Sloane gaat dat winnen though.
Het kutte is alleen dat Fog die vijfsetter van gisteren in de benen heeft, terwijl Tsonga gisteren maar 1,5 set heeft gespeeld.quote:
in zijn benen is niet zo erg..in zijn hoofd meer he probleemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het kutte is alleen dat Fog die vijfsetter van gisteren in de benen heeft, terwijl Tsonga gisteren maar 1,5 set heeft gespeeld.
Die benen zijn in een wedstrijd tegen Tsonga net zo erg een probleem.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:08 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
in zijn benen is niet zo erg..in zijn hoofd meer he probleem
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
Ana neequote:
wat thequote:
Eigenlijk speelt Kuznetsova geweldig en heeft Aga echt nergens een antwoord op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:
En iemand die Aga tegen Kuzzie ziet? Speelt Aga slecht of heeft Kuzzie een van die dagen dat alles loopt?
Niet voor tegen Federer tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2-1 in sets Anderson.
Spannend voor de XL-game voor velen.
Ik wilde Berdych 'bewaren'
Jaziri heldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef luckass het volgende:
Gralollers. Hij stond ruim voor die 5e set, nu serveert Jaziri voor de wedstrijd
Dat zou ik niet durven.quote:
Hij houdt heel erg van lam-burgers?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef luckass het volgende:
Over Jaziri op wikipedia: He is called the "Tunisian David Nalbandian"
Die dikke lamlul lag er ook in de eerste ronde uit... die Tunesier moet eens ophouden met tennissen en gewoon Granollers laten winnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef luckass het volgende:
Over Jaziri op wikipedia: He is called the "Tunisian David Nalbandian"
Plus Anderson staat een stuk beter te bewegen op gravel tegenwoordig. Ook zijn slagen lijken een stuk beter tot zijn recht te komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik had echt een izi win voor Berd verwacht eigenlijk. Anderson op gravel is normaliter zo matig en Berd was gewoon prima in vorm. Inderdaad wat teveel gespeeld I guess..
Danke schönquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Die dikke lamlul lag er ook in de eerste ronde uit... die Tunesier moet eens ophouden met tennissen en gewoon Granollers laten winnen
Dat was bij Jaziri al helemaal het geval geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef Norrage het volgende:
Leuk, Mathieu geraakt daar ook nog wel langs
Owh haha... oopsquote:
Zeker!quote:
Zou prima de doorbraak van Martic kunnen zijn, zeker met deze loting.quote:
McHale simpel naar de 3e ronde, Martic simpel naar de 4e ronde, achteraf was de loting dus gewoon kutquote:
DF op BP tegen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef Daan2x256 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat een Rooowwbin is.
Heb geloof ik ergens iets gemist.
Mogelijke kwartfinaletegenstander van Federer.quote:
Berdych had heel veel moeite met z'n servicegames de 4e set, Anderson vloog er doorheen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Anderson ingekakt? Of Berdych vleugels gekregen?
Niet veel. Berdych was ook totaal niet kansloos. Gewoon 2x een break van Berdych, niet gek want dat is de veel betere speler.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Anderson ingekakt? Of Berdych vleugels gekregen?
Hmmm dus niet de vorm van de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Berdych had heel veel moeite met z'n servicegames de 4e set, Anderson vloog er doorheen.
Toen een break uit het niets voor Berdych op 4-4 en toen was het wel gedaan met Anderson.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
Carl-Uwe Stebe, Marcella?
Die gast heet Cedric-Marcel Stebe. En nee geen familie van Carl-Uwe Steeb
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
Carl-Uwe Stebe, Marcella?
Die gast heet Cedrik-Marcel Stebe. En nee geen familie van Carl-Uwe Steeb
Leuke wedstrijd tot nu toe. Wawa's fouten kosten hem deze set.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon-Wawrinka gaan veel lange games worden, lijkt het
Losse schoenen, of paren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoorde daarnet dat de tennissers honderden schoenen toegestuurd krijgen van hun sponsor
quote:
Dit jaar tegen Troickiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
Fog vorig jaar tegen Montanes
Fog 2 jaar geleden tegen Monfils
Omdat NOSquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:11 schreef truedestiny het volgende:
Waarom wordt er nergens meer live uitgezonden?
haha de ene staat te kotsen en de ander schiet in de kramp..wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:36 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)_opvallend/1.1315882
Topsporter onwaardig, na amper 2 sets al zo kramp hebben
Verdascoquote:
Je vergeet dat ie ook nog 2 of 3 BPs had op 3-1*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Simon van 3-1 naar 3-5..echt epic fails op iedere baan
Ja echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Simon van 3-1 naar 3-5..echt epic fails op iedere baan
Hoe oud is hij, 15 ofzo?quote:
21quote:
quote:
quote:
Bedankt, ja, zeg dat wel.quote:
Ik vind het prima als ie dat consistent blijft doen tot en met de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat Federer nu in elke partij een set verliezen?
wanneer spelen ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Angelof9 het volgende:
Goffin![]()
Wel jammer dat hij nu tegen Federer moet. Ik had hem liever nog even Djoko van de baan zien vegen
Junkkop idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Reya het volgende:
Mahut ziet er weer uit alsof hij net 180 games heeft gespeeld.
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik vind het prima als ie dat consistent blijft doen tot en met de Olympische Spelen.
Mahut speelde waardeloos, ook de 2e set. Hij hield ternauwernood zijn service games en brak toen enigszins fluky en lucky fedje...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef truedestiny het volgende:
Als Mahut er niks van bakt pakt die geen set hoor,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |