SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door Mender op 31-05-2012 21:56:45 ]
quote:4. Je baas aanspreken met mama of papa
Vooral tijdens je middagdipje, kan het gebeuren dat je je baas onbewust dezelfde autoritaire positie toebedeelt als je ouders. Zeven procent sprak zijn manager dan ook eens aan met mama of papa.
Hoewel het volgens psychologen een fout is die je makkelijk kunt maken, is het er ook een die je nog lang op pesterijen kan komen te staan.
Helaas is het ook een fout die je niet echt kunt voorkomen, behalve misschien door je ouders beginnen aan te spreken met hun voornamen.
Is inderdaad wel lekker ja, Kan je alles vol met troep gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef Mender het volgende:
[..]
da's wel nice, lekker veel ruimte op je bureau
Idd interessantquote:
quote:Minecraft - cut the trees with your fists
Starforge - Fuck this, i take Machine Gun!
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef MineraalWater het volgende:
Hoe heet die derde chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met vampiers etc. alleen dan niet zo nichterig als vampire diaries whateverquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is True Blood? Een serie, begrijp ik?
Dat ding is tering groot.. En dat is niet positiefquote:
Welterusten dude.quote:
Gast, heb jij shit in je ogen?quote:
Kutvriendenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
sony vaio vgn-fw samen met en prolite e2473hds er aan.
Ik heb een S1, ik adviseer de S3 alleen omdat #1 zo bevalt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
Welke telefoon heb jij dan willenkaapren?
Ook honderd keer zo goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef drumstickNL het volgende:
De s3 is ook nog eens 100 euro duurder dan de htc One X
nicequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De d80 links wordt vervangen door de D300 rechts.
Pech we zijn geen gierigaards. Kwaliteit mag iets kostenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef drumstickNL het volgende:
Dude dure maar de hardware is niet voor honderd euro beter.
Hoe duur is zo'n D300 eigenlijk? Zijn die niet echt duur?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De d80 links wordt vervangen door de D300 rechts.
Succesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ochtend AlDieWillenKaaprenVaren
Zo maar eens naar het ziekenhuis toe.. hopen dat er nadertijd knappe zusters zijn jwt.
Greontjesquote:
Het is beter dan of even goed als.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben beter in nederlands
"dan jij" -> "dan jou"
iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:39 schreef -Datdus- het volgende:
en maar vvd en D66 blijven stemmen.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)erberg.html#comments
quote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat stemmen jullie trouwens? Het lijkt er op dat we straks weer verkiezingen krijgen
Hierbij sluit ik mij aanquote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik heb het idee dat we hoe dan ook genaaid worden. Vooral door de EU.
quote:
quote:Here is a video of my monitor being "delivered". The sad part is that I was home at the time with the front door wide open. All he would have had to do was ring the bell on the gate. Now I have to return my monitor since it is broken.
Hij is ontslagen. Was een reddit topic over en is in Amerika op televisie geweest etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat die vent geen werk meer heeft. Heeft hij nog meer redenen om boos op ze te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De Nederlandse spoorwegen heeft felle kritiek geuit op zijn reizigers. Uit een door de treinmaatschappij opgesteld rapport blijkt dat gemiddeld 12% van de reizigers te laat is om zijn trein te halen. Daarnaast is één op drie treinreizigers structureel niet op tijd.
“De cijfers zijn schokkend,” aldus woordvoerster Esther Maas van de NS. “Steeds meer reizigers missen hun trein. Zaten we een aantal jaar geleden nog rond de 8%, inmiddels is gemiddeld 12% van onze klanten te laat, en we verwachten dat dit cijfer in de komende jaren alleen maar zal stijgen.” Vooral zorgelijk is het explosief gestegen aantal notoire laatkomers. “Het aantal mensen dat structureel te laat is voor zijn trein is in drie jaar gestegen van 1 op 6 naar 1 op 3. Sommige mensen komen tot wel een uur te laat.”
De NS eist dat reizigersorganisatie Rover stappen onderneemt. “Onze reizigers blijven maar met excuses komen”, aldus Maas. “De ene keer zeggen ze te laat te zijn door de gladheid, de andere keer omdat ze vanwege het extreem warme weer te lang op het terras zijn blijven hangen. En zo is er altijd wel iets.”
Reizigersorganisatie Rover kan zich niet vinden in de kritiek van de NS. “Het percentage laatkomers is nog altijd één van het laagste van Europa”, aldus Arriën Kruyt van Rover in een vraaggesprek met Sacha de Boer van het NOS Journaal. “Kijk je bijvoorbeeld naar Engeland, dan zie je dat gemiddeld meer dan 20% van de mensen zijn trein niet haalt. Daarnaast hebben we het afgelopen jaar duidelijk stappen gezet. We proberen reizigers meer bewust te maken van hun gedrag, en door de opkomst van smartphones zijn ze steeds beter op de hoogte van de precieze vertrektijden. We verwachten dat hierdoor in de komende jaren juist steeds meer mensen hun trein wel zullen halen.”
Volgende week staat een overleg tussen Rover en de NS op de planning. Rover heeft al laten weten in bepaalde gevallen bereid te zijn extra reizigers in te zetten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef MineraalWater het volgende:
Hahahaha:
What's black and sits at the top of a staircase?What do you call the useless skin around the vagina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Vast wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
Kan je max payne 3 retail niet van usenet afhalen? Want die kut torrents zijn zo ultra sloom.
Kan hem nergens vinden. binsearch, nzb.cc, nzb.su, nzbmatrix zelfs spotnet maar nergens vind ik hetquote:
Ik voel dat het je gaat lukken, de sterren zijn met je!quote:Er staan grote veranderingen voor de deur, Boogschutter. Volgende week valt de volle maan in jouw sterrenbeeld: goed nieuws voor alles wat met verrijking en verdieping te maken heeft. Bereid je er deze week alvast op voor door aan introspectie te doen. Grote kans dat je meer droomt dan normaal en zo de thema’s doorkrijgt die de komende zes maanden centraal zullen staan. Het contact met jezelf en met de mensen om je heen zal zó radicaal veranderen dat je je haast niet meer kunt herinneren hoe het ooit was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, een klacht over dat Lithia mijn computermuizen uit het dierentopic verwijderde is door Lithia weggehaald.
Okey, dit is niet persoonlijk, puur gericht op de kwaliteit van je UI.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 01-06-2012 12:46:36 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, ik dit is niet persoonlijk, puur gericht op de kwaliteit van je UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, dit is niet persoonlijk, puur gericht op de kwaliteit van je UI.HOU JE BEK MAN GOEDE UI VAN EEN GOEDE UIEN/UI'SMAKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah okquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef MineraalWater het volgende:
Omdat dat de aller eerste max payne is.
Young.girls.raped.by.monster.and.aliens.brute.bestiality.anal.action.XVII.max.pain-edition.rar?quote:
Sorry koning koeienkutquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOU JE MOND
IK BEN AAN HET WOORD
GEEN TEGENSPRAAK
Val van een rots.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar mooiWelk kind heeft die gemaakt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HALLO HALLO
IK BEN VANAF NU:
DOKTER LOVE
IK GEEF RELATIEADVIES
KOM OP MIJ MET AL JE VRAGEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vind je van bobbernaut en tong80?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij krijgt geen advies van mij meer.
Ik start nu met het koppelen van users aan andere users.
LOLWUTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Initiate Matchmaking proces.
Crawling SC-database.
User found: Mender
Crawling Fok!-database.
User found: miss_sly
Relationship-chance: 76%
ja maar hij is toch ook mooi?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOEREN DIE PAINT HEB IK GEMAAKT
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crawling SC-database.
Crawling Fok!-database.
*kijkt naar fotoboekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crawling SC-database.
Crawling Fok!-database.
Een hele kleine.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Mijn Technic 8049 Tractor is heeft zijn trekhaak verloren.
Wat voor model haak moet ik hiervoor aanschaffen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef maurisioo het volgende:
Crawling SC-database.
User found: AlDieWillenteKaaprenVaren
Crawling Fok!-database.
User found: Toothless
Relationship-chance: 100%
Okey, bedanktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De Technic 8049 heeft trouwens zo te zien een trekoog R50, dan moet je een trekbek met een breedte van 38mm op je wagen zetten. Precies verkeerde volgorde, maar dat even terzijde.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crawling SC-database.
User found: gogosweden
Crawling Fok!-database.
.
.
.
Crawling Fok!-database.
.
.
.
Crawling Fok!-database.
.
.
.
Crawling Fok!-database.
.
.
.
Crawling Fok!-database.
.
.
.
Crawling Fok!-database.
.
.
.
No match was found.
Relationship-chance: -20%
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Lol, hebt ook echt dat kleine stukje speciaal voor mij meegenomen he
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef MineraalWater het volgende:
YESSSS EINDELIJK!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
k byequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ERNSTIG GEBREK AAN FELICITATIES EN ENHOUSIASME
Ik log uit en kom nooit meer terug
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
BEN JE JARIG? OW MAN PROFICIAT MAN, GEFELICITEERD MAN!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WIE DOET ZIJN WERK GOED?
IK DOE MIJN WERK GOED!
Detachering -> vast contract in vier maanden. BoooyyaaaahhH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens ervaring met de Roccat Kone + en de Savu? Pro's, contra's enzo?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb dank, dit verwarmd/t/dt mijn hartjeSinds ik die heb win ik al mijn potjes in LoL, sta ik bovenaan de BF3 lijsten en loggen tegenstanders huilend uit in Tribes. Tevens kan ik nu gigantisch accuraat minen in Meincraft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens ervaring met de Roccat Kone + en de Savu? Pro's, contra's enzo?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nice! Gefiliciteerd man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WIE DOET ZIJN WERK GOED?
IK DOE MIJN WERK GOED!
Detachering -> vast contract in vier maanden. BoooyyaaaahhH!
Tja ik was eens even wat anders doen. Anders had ik wel meteen gereageerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ERNSTIG GEBREK AAN FELICITATIES EN ENHOUSIASME
Ik log uit en kom nooit meer terug
Zomaar posten zonder aldi eerst te feliciterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!![]()
Heten Nederlandse onderzeeers niet Walrus enzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Onderzeeboot Hr.Ms. Dolfijn komt na drie maanden aan in de haven van Den Helder
You got to be fucking kidding me![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten in de Walrusklasse inderdaad. Dat zijn toch geen namen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heten Nederlandse onderzeeers niet Walrus enzo?
Dolfijnen zijn ander geen lieve beestjes als je dat soms denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Onderzeeboot Hr.Ms. Dolfijn komt na drie maanden aan in de haven van Den Helder
You got to be fucking kidding me![]()
[ afbeelding ]
Ja gevaarlijk voor andere visjes en dolfijntjes misschien. We hebben het hier over onderzeeërsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)heir_own_babies.html
Echt, ik zou die dingen roosje, viooltje en gladiool noemen als ik minister was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ze zitten in de Walrusklasse inderdaad. Dat zijn toch geen namen.
De amerikaanse versies zullen wel namen hebben als THE DOMINATOR, THE PUNISHER.
En dan komt Nederland met de Dolfijn
Oh jongens de dolfijn komt eraan, duik in de schuilkelder
je bent teef unicorns zijn harde kern. swaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_Unicorn
ik houd er maar over op nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
550 op marktplaatsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n D300 eigenlijk? Zijn die niet echt duur?
srsly? FMLquote:
ip tracking kan je niet blokkeren dus daarvoor werk incognito niet.quote:
nja pechquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ip tracking kan je niet blokkeren dus daarvoor werk incognito niet.
Je blokkeert er wel cookies mee
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik dacht aan dezeokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo eens kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |