k byequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ERNSTIG GEBREK AAN FELICITATIES EN ENHOUSIASME
Ik log uit en kom nooit meer terug
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
BEN JE JARIG? OW MAN PROFICIAT MAN, GEFELICITEERD MAN!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WIE DOET ZIJN WERK GOED?
IK DOE MIJN WERK GOED!
Detachering -> vast contract in vier maanden. BoooyyaaaahhH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens ervaring met de Roccat Kone + en de Savu? Pro's, contra's enzo?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb dank, dit verwarmd/t/dt mijn hartjeSinds ik die heb win ik al mijn potjes in LoL, sta ik bovenaan de BF3 lijsten en loggen tegenstanders huilend uit in Tribes. Tevens kan ik nu gigantisch accuraat minen in Meincraft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens ervaring met de Roccat Kone + en de Savu? Pro's, contra's enzo?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nice! Gefiliciteerd man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WIE DOET ZIJN WERK GOED?
IK DOE MIJN WERK GOED!
Detachering -> vast contract in vier maanden. BoooyyaaaahhH!
Tja ik was eens even wat anders doen. Anders had ik wel meteen gereageerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ERNSTIG GEBREK AAN FELICITATIES EN ENHOUSIASME
Ik log uit en kom nooit meer terug
Zomaar posten zonder aldi eerst te feliciterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!![]()
Heten Nederlandse onderzeeers niet Walrus enzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Onderzeeboot Hr.Ms. Dolfijn komt na drie maanden aan in de haven van Den Helder
You got to be fucking kidding me![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten in de Walrusklasse inderdaad. Dat zijn toch geen namen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heten Nederlandse onderzeeers niet Walrus enzo?
Dolfijnen zijn ander geen lieve beestjes als je dat soms denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Onderzeeboot Hr.Ms. Dolfijn komt na drie maanden aan in de haven van Den Helder
You got to be fucking kidding me![]()
[ afbeelding ]
Ja gevaarlijk voor andere visjes en dolfijntjes misschien. We hebben het hier over onderzeeërsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)heir_own_babies.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |