Sorry koning koeienkutquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOU JE MOND
IK BEN AAN HET WOORD
GEEN TEGENSPRAAK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val van een rots.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar mooiWelk kind heeft die gemaakt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HALLO HALLO
IK BEN VANAF NU:
DOKTER LOVE
IK GEEF RELATIEADVIES
KOM OP MIJ MET AL JE VRAGEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vind je van bobbernaut en tong80?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij krijgt geen advies van mij meer.
Ik start nu met het koppelen van users aan andere users.
LOLWUTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Initiate Matchmaking proces.
Crawling SC-database.
User found: Mender
Crawling Fok!-database.
User found: miss_sly
Relationship-chance: 76%
ja maar hij is toch ook mooi?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOEREN DIE PAINT HEB IK GEMAAKT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crawling SC-database.
Crawling Fok!-database.
*kijkt naar fotoboekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crawling SC-database.
Crawling Fok!-database.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |