Nee. Ze mogen tot zes uur voor de wedstrijd niets drinken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Is een umpire wel is naar de wc gegaan tijdens de wedstrijd? of doen hun gewoon een luier aan?
Wow!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Mahut Wimbledon 2010: 11 uur en 6 minuten geloof ik.
De meeste Duitsers vinden dat een Amerikaan. Dat ik nu al 3 games wat - goe zit te kijken terwijl PHM zo spannend is is nog veel treuriger! Ik weet niet eens de volledige namen en ook de commentator van deze partij heeft het alleen over PHM - Isner en publiek hoor je ook alleen vanaf centre courtquote:
De wedstrijd tussen John Isner en Nicolas Mahut tijdens Wimbledon 2010 is tot op heden de langste tenniswedstrijd ooit gespeeld. De wedstrijd duurde in totaal 11 uur en 5 minuten, en was goed voor meerdere records.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Mahut Wimbledon 2010: 11 uur en 6 minuten geloof ik.
Echt? Dankje dat wist ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen tot zes uur voor de wedstrijd niets drinken.
Kende je die wedstrijd niet?quote:
quote:
We hebben het aan het begin van dit topic nog over gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kende je die wedstrijd niet?Die vijfde set (70-68) duurde langer dan de langste partij tot op dat moment (die 6 uur en 33 minuten dus).
Wat blijft dat toch bizarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kende je die wedstrijd niet?Die vijfde set (70-68) duurde langer dan de langste partij tot op dat moment (die 6 uur en 33 minuten dus).
Yes sir. Graag gedaan.quote:
Ja, was absurd.quote:
Oud nieuws en verkeerde topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)oor-thiemo-de-bakker
Nee, Pfeiffer.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |