Nee, dat was Sluijter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Maar hij was toch in potentie wel goed? iig beter dan Haase
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Schoenen aan het kopen in Spanje.
quote:
potentie in tennis betekent niets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij bakt hij er niets meer van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Haas is Duits hè.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef XL het volgende:
Mijn flut Duitse eurosport schakelt tijdens PHM - Isner gewoon meermaals hele games naar een onbeduidende dameswedstrijd of Haas tegen Stakhovsky
Wat - Goe hier ook. Zo goed is dat niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef XL het volgende:
Mijn flut Duitse eurosport schakelt tijdens PHM - Isner gewoon meermaals hele games naar een onbeduidende dameswedstrijd of Haas tegen Stakhovsky
http://www.lshunter.tv/streams/1/lshtennis1.htmlquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef XL het volgende:
Gaan ze dus niet halen want Mathieu wordt nu gebrokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Marcoss het volgende:
16-14 is het record qua games in de 5de set op RG, volgens mij. Tussen Santoro en Clement
Is ook de op een na langste wedstrijd ooit als ik me niet vergis: 6 uur een 33 minuten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Marcoss het volgende:
16-14 is het record qua games in de 5de set op RG, volgens mij. Tussen Santoro en Clement
Is het al een keer 13-13 geweest dan?quote:
Volgens mij is het (als je 0-0 niet meetelt) de dertiende keer dat het deze set gelijkstaat in games.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'weer' in de zin van de duizendste keer dat het gelijk staat in deze set qua games
Wat is de langste?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is ook de op een na langste wedstrijd ooit als ik me niet vergis: 6 uur een 33 minuten.
Isner-Mahut Wimbledon 2010: 11 uur en 6 minuten geloof ik.quote:
Nee. Ze mogen tot zes uur voor de wedstrijd niets drinken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Is een umpire wel is naar de wc gegaan tijdens de wedstrijd? of doen hun gewoon een luier aan?
Wow!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Mahut Wimbledon 2010: 11 uur en 6 minuten geloof ik.
De meeste Duitsers vinden dat een Amerikaan. Dat ik nu al 3 games wat - goe zit te kijken terwijl PHM zo spannend is is nog veel treuriger! Ik weet niet eens de volledige namen en ook de commentator van deze partij heeft het alleen over PHM - Isner en publiek hoor je ook alleen vanaf centre courtquote:
De wedstrijd tussen John Isner en Nicolas Mahut tijdens Wimbledon 2010 is tot op heden de langste tenniswedstrijd ooit gespeeld. De wedstrijd duurde in totaal 11 uur en 5 minuten, en was goed voor meerdere records.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Mahut Wimbledon 2010: 11 uur en 6 minuten geloof ik.
Echt? Dankje dat wist ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen tot zes uur voor de wedstrijd niets drinken.
Kende je die wedstrijd niet?quote:
quote:
We hebben het aan het begin van dit topic nog over gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kende je die wedstrijd niet?Die vijfde set (70-68) duurde langer dan de langste partij tot op dat moment (die 6 uur en 33 minuten dus).
Wat blijft dat toch bizarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kende je die wedstrijd niet?Die vijfde set (70-68) duurde langer dan de langste partij tot op dat moment (die 6 uur en 33 minuten dus).
Yes sir. Graag gedaan.quote:
Ja, was absurd.quote:
Oud nieuws en verkeerde topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)oor-thiemo-de-bakker
Nee, Pfeiffer.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |