tuurlijk mag dat, maar ik dacht dat een soort live topic was ofzoquote:
graag gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey! Dan is het normaal dat jullie zeggen, graag gedaan.
Lijd jij onder aandacht tekort ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey! Dan is het normaal dat jullie zeggen, graag gedaan.
Aah wat leuk, hoe oud is ie nu? Misschien kan ie mama nog eens opzoeken, die schijnt nu in een hotel te werken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietM'n zoon Guus(je) woont nu ook in Italië, kon niet tegen dat gezeur van haar. Dat begrijp ik overigens vol-ko-men
Is meerdijk echt een plaats of is dat iets uit gtstquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen als je een biebpasje hebt van de meerdijk bibliotheek.
Dát, of als je inspecteur Jack van Houten te vriend hebt. Dan kom je overal binnen en ben je ineens alles. Dan ben je, als je wil, morgen een vliegtuig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen als je een biebpasje hebt van de meerdijk bibliotheek.
Het is jouw droomwereld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is meerdijk echt een plaats of is dat iets uit gtst
Nah, meer iets met grapje en die dingen. Maar ken er wel een paar die het wel tekort komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijd jij onder aandacht tekort ofzo
Het is een ekte plaats. Maar dat is net zoals de woonplaats van Sinterklaas.... het is alleen voor uitverkorenen bekend waar dat is....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is meerdijk echt een plaats of is dat iets uit gtst
Dan heb ik hetquote:
Laten we dat maar doen,quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, meer iets met grapje en die dingen. Maar ken er wel een paar die het wel tekort komen.
Verder maar weer OT
Goeie keuze jojoortje.quote:
Zijn er dit seizoen nog niet genoeg doden gevallen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef amaranta het volgende:
Ik ben benieuwd of er morgen doden gaan vallen, en zo ja, hoeveel, en zo ja, wie....
smulaflevering morgen!
Vet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dát, of als je inspecteur Jack van Houten te vriend hebt. Dan kom je overal binnen en ben je ineens alles. Dan ben je, als je wil, morgen een vliegtuig.
Hmm niet echt nee. Een dode kan toch nog wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn er dit seizoen nog niet genoeg doden gevallen?
Volgens mij toch niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen,
Zit die vicky trouwens nog in de serie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |