wat een toestandquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach het leven is nu eenmaal een zure bom.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Spoilers voor aankomende dinsdag:Een van de beste afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met André van Duin is ook ge-ni-aal
![]()
Mijn favo is;quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een van de beste afleveringenDie met André van Duin is ook ge-ni-aal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik ook sinds 1998 op video liggen. Ik was als kind al Bauer-fan dus heel die Telekids uitzending op tape, yay
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wat heb je grote oren!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zit me niet te jennen man, anders ga ik naar me vadeur!
De plaatjes doen het nog!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je grote oren!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn favo is;Die was echt goed ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik ook sinds 1998 op video liggen. Ik was als kind al Bauer-fan dus heel die Telekids uitzending op tape, yay
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
De kabouter maakte me toch ook even een bejesus-smak op de vloer, toen hij uitgleed over een stuk schuim. In het audio-commentaar op de DVD (Sowieso, Audio-commentaar door Carlo & Irene bij Pittige Tijden... Nee, sowieso, audio-commentaar op een NEDERLANDSE DVDquote:
Haha met Harm ja, briljant!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De plaatjes doen het nog!
En ja, ik was wezen Gootje Gobbelen met Linda. Had ze me alleen niet verteld dat Harm er ook was. En die had een SOA.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Awww... Nou, troost ik je hiermee dan?![]()
als je ouder bent dan 33 wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef amaranta het volgende:
Ja lach maar, maar ondertussen ben ik volgens mij een van de oudsten in dit topic
Ga nog snel even een rollator halen, volgend jaar wordt die niet meer vergoed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef amaranta het volgende:
Ja lach maar, maar ondertussen ben ik volgens mij een van de oudsten in dit topic
Dát is het! Ondertussen bedenken de schrijvers de spoiler voor aflevering 5000:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dát is het! Ondertussen bedenken de schrijvers de spoiler voor aflevering 5000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Zo rond de 5000e aflevering heeft inspecteur Jack, die dan is gepromoveerd tot acrobaat, per ongeluk de haaienkooi open laten staan.quote:
Ik moest meteen aan Adriaan denken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo rond de 5000e aflevering heeft inspecteur Jack, die dan is gepromoveerd tot acrobaat, per ongeluk de haaienkooi open laten staan.
Goed hè?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Adriaan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |