Ik stel voor dat wij voortaan de verhaallijnen schrijven, de schrijvers van nu hebben een prehistorische hersenafwijking die ongeneeslijk is.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij voortaan de verhaallijnen schrijven, de schrijvers van nu hebben een prehistorische hersenafwijking die ongeneeslijk is.
Je moet wat op een vrije donderdagavond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef loezzzje het volgende:
Topic is snel gegaan! Als we maar wat te lullen hebben
quote:“De eerste aflevering bevat een spectaculaire achtervolging door de binnenstad van Meerdijk waarbij hotel De Rozenboom uiteindelijk geheel in vlammen opgaat. Jeff Alberts zal een zombieleger inzetten om Ludo Sanders uit te schakelen.”
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef GSMboy het volgende:
http://www.speld.nl/2012/05/31/pilotfase-gtst-afgerond/
[..]![]()
[quote]Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef James1988 het volgende:
[b]Pilotfase GTST afgerond
[b]RTL geeft groen licht voor het maken van de soap
DOOR ALEXANDER BRANDENBURG EN THOMAS HOGELING • DONDERDAG 31 MEI 2012, 11:20
Vandaag kon in de studio van GTST de champagne worden ontkurkt: RTL 4, dat de serie sinds 1990 regelmatig laat proefdraaien, heeft Endemol definitief de opdracht gegeven de serie in productie te nemen. Hiermee is aan een lange periode van onzekerheid voor acteurs en crew een einde gekomen.
Ronald Lagerhuis, een van de scriptschrijvers die veel werk heeft verricht aan wat nu als de ‘GTST-prequel’ bekend zal komen te staan, is vooral opgelucht. “Het was iedere dag spannend of we in zo’n korte tijd een overtuigend idee van de grond konden krijgen. Met deze afspraken kunnen we nu echt gaan knallen. Nu kan het eindelijk de real-life action science fiction drama-komedie worden die we voor ogen hadden.”
Voor de serie zal een aanmerkelijk groter budget ter beschikking worden gesteld dan voor de pilot, volgens Lagerhuis geeft dit nieuwe mogelijkheden: “Waar we in de pilotfase vooral intermenselijke emoties als liefde, bedrog en loyaliteit aan de orde kwamen kunnen we nu door met waar het echt om zou moeten gaan. Daardoor kwamen we niet altijd onder het uitbeelden van clichématige scènes uit. Met de vierhonderd miljoen die met het contract is vrijgekomen kunnen we eindelijk onze fantasie de vrije loop laten.”
Lagerhuis licht een tipje van de sluier op: “De eerste aflevering bevat een spectaculaire achtervolging door de binnenstad van Meerdijk waarbij hotel De Rozenboom uiteindelijk geheel in vlammen opgaat. Jeff Alberts zal een zombieleger inzetten om Ludo Sanders uit te schakelen.” Volgens de scriptschrijver zal de serie haar fundamenten niet uit het oog verliezen. “Het is verleidelijk om uit de bocht te schieten, maar het draait nog steeds om de karakterontwikkeling.”
De laatste aflevering van de pilotfase zal morgen worden uitgezonden op RTL 4, vanaf maandag zal de serie in zijn volle glorie te zien zijn.
[url=http://www.speld.nl/2012/05/31/pilotfase-gtst-afgerond/]De Speld
Ow, heb ik iets gemist?quote:
Over en weer gejank, geloof ik...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, heb ik iets gemist?
Had het wel willen lezen.
Niks bijzonders. Madame_Paon zeikte en Dr Mikey zeikte daar weer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, heb ik iets gemist?
Had het wel willen lezen.
Hoe zouden wij de aflevering van Maandag laten verlopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij voortaan de verhaallijnen schrijven, de schrijvers van nu hebben een prehistorische hersenafwijking die ongeneeslijk is.
Ik zeg: Door even terug te gaan naar het moment van impact en dan te laten zien wat de andere karakters meemaakten op dat moment.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe zouden wij de aflevering van Maandag laten verlopen?
Kijk, en dat we niks van de stal zien (althans, in de shortie), dat is wel erg zonde....quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg: Door even terug te gaan naar het moment van impact en dan te laten zien wat de andere karakters meemaakten op dat moment.
Nah. Het is de gedachte van "Oh god, zou Nina nog op tijd zijn weggekomen?"quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kijk, en dat we niks van de stal zien (althans, in de shortie), dat is wel erg zonde....
Liever een rennende Mike die naar binnen loopt, een wegrennende Amy en een lont wat dichterbij de gasflessen komt, terwijl Mike schreeuwend naar Nina toe rent:... "Ninaaaaaaaa".......
**EIND LEADER**
Veel beter....
F*ck die woonkamer, en f*ck aan die geschrokken Janine die denkt dat er een bomaanslag gepleegd werd ofzo.
Damn, dit is net zo'n einde als 'Spoorloos Verdwenen' waarin Timo opgesloten zit in een container, waarna Maxime (Jennifer Hoffman) haar probeert te redden. Een ontploffing vindt plaats, en je hoort TIme en Maxime over de radio, dat er niks aan de hand is...
Je ziet gewoon dat het spannende juist niet gebeurt, wat veel onduidelijkheid geeft.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef PicoMMP het volgende:
We kunnen er in ieder geval zeker van zijn dat Noud Bouwt wederom genoeg werk heeft de komende tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4502SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alflevering 4503SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4504SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4505SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een foutje, nu in de bio van Jef:quote:Is ontroostbaar na het overlijden van dochter Dian en zakt steeds dieper weg in zijn verdriet. Voor Dorothea wordt hij onbereikbaar. De emoties lopen zo hoog op, dat hij dreigt Laura, die hij verantwoordelijk acht voor Dians dood, te vermoorden. Gelukkig komt hij net op tijd bij zinnen.___________________________
![]()
Klopt hoor. In de 10.000ste aflevering (in 2028) wordt Laura vermoord door Jef om deze reden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
Weer een foutje, nu in de bio van Jef:
[..]___________________________
![]()
Doet mij aan Sasha Visser denken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij wordt in augustus zelfs al 17.
En nog steeds geen baard in de keel en hij is nog kleiner dan Amy, die al best klein is.![]()
Ludo is geen 15 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef leilab het volgende:
[..]
Ludo heeft ergere dingen gedaan dan Amy nu.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: