Deze?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
Grrrrr, wanneer komt die shortie nou op YT

Ook hij is gebrainwashed door Kennard en zijn vrindjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Dat interview. Erik de Vogel vindt dat de kwaliteit samenhangt met de kijkcijfers

Nee, de shortie voor morgen. Normaal staat-ie rond deze tijd wel op YT, nu niet. En ik ga echt niet kijken op RTLXL, krijg ik 10 keer de melding dat ik de nieuwe Silverlight moet installeren terwijl ik dat allang gedaan hebquote:

RTL zet het zelf niet meer op YT, als iemand anders dat wilt doen (wie kent een goede audio ripper?) kan ik eens kijken....quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, de shortie voor morgen. Normaal staat-ie rond deze tijd wel op YT, nu niet. En ik ga echt niet kijken op RTLXL, krijg ik 10 keer de melding dat ik de nieuwe Silverlight moet installeren terwijl ik dat allang gedaan heb

En mensen zeiden een tijdje terug nog dat ik er vet naast zat, dat dit topic echt niet zou veranderen en dat ik wartaal uitsloeg... Right.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Of Nick heeft Amy opgevangen om samen psyco mee te zijn

Ik dacht even dat ik de enige was die een hekel aan die vent hadquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
door die mensen die nu via de facebook account positief reageren op die onzin denkt die homo van een Kennard Bos dat hij goed bezig is.,

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.

quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb de shortie gezien. Let op:Gelul......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Frey. Sowieso.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
wie zit hier eigenlijk het langst in dit topic?

de topicreeks bedoel ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef GSMboy het volgende:
Dit topic of de hele reeks?
Ik al vanaf 20:33 vanavond.. (in het topic dan he)

Dit dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het moge duidelijk zijn dat dat ijdele hoop is
doe toch normaal, dat houdt het hier gezellig

Tja, de OP heeft alle links tot aan deel 1, dus ik zou zeggen; kijk eens naquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
is dat eigenlijk nog na te gaan? volgens mij ben ik zelf nog voor nr 50 mee gaan posten (toen karoltje nog postte)

Ja, volgens zo'n tool waarmee je de stats van de reeks kunt bekijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
is dat eigenlijk nog na te gaan? volgens mij ben ik zelf nog voor nr 50 mee gaan posten (toen karoltje nog postte)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |