quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat lost Ludo heel anders op.
Een paar mannetjes bellen, en je hoort of ziet nooit meer iets van hem.
Misschien over 3 seizoenen dat hij weer opduikt, en blijkt hij de broer van Bing te zijn.
Nick is helemaal geen psyco man nooit geweest ook., die heeft onterecht vastgezeten dankzij smerig werk van Ludo en Maxime.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Of Amy heeft opgevangen om samen psyco mee te zijn
Idd , Nick , Amy en Wiet hebben seizoen 21 en 22 nog een beetje spannend gemaakt niet die saaie , vervelende , onnodige verhaallijnen die Nina en Lucas ons bezorgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zul je zien met deze schrijvers., dat straks zowel Nick als Amy de enige kinderen van Ludo die echt zo als hem zijn de serie uit verdwijnen.., en intussen maar zo gek zijn op die Nina van hem dat het bijna incestreus wordt., zak dat het is.,
Amy is gewoon gestoord. Ludo is niet gestoord.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zul je zien met deze schrijvers., dat straks zowel Nick als Amy de enige kinderen van Ludo die echt zo als hem zijn de serie uit verdwijnen.., en intussen maar zo gek zijn op die Nina van hem dat het bijna incestreus wordt., zak dat het is.,
Ludo heeft ergere dingen gedaan dan Amy nu.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Amy is gewoon gestoord. Ludo is niet gestoord.
Ja, zie mijn spoiler hierboven....quote:
quote:Het lijkt erop dat de Sanders weer kunnen gaan verbouwen...
De huiskamer is morgen een flinke puinhoop,,,,
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, zie mijn spoiler hierboven....
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik krijg dan zwart beeld..quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, zie mijn spoiler hierboven....
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaahaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jaaaahaaaaaaaaaaaaaaaiemand ook een zwart beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL XL, die is altijd het snelste met de shortie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, en de mail van de week doet het ook niet
quote:
haha nee dat had ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee.. anders eens Silverlight installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |