http://www.volkskrant.nl/(...)n-flink-omlaag.dhtmlquote:De euro is vanmiddag kortstondig voor het eerst sinds juli 2010 onder de 1,24 dollar beland. Investeerders zochten de veiligheid van de Amerikaanse dollar op vanwege de toenemende zorgen rond Spanje. .
Later trok de euro weer aan tot iets boven de 1,24 dollar. Begin mei stond de euro nog boven de 1,32 dollar. Investeerders vrezen dat Spanje het volgende euroland gaat worden dat zal moeten aankloppen voor noodsteun. Die vrees oefende ook grote druk uit op de Europese aandelenbeurzen, die woensdag met stevige verliezen de handel uitgingen.
Ook de olieprijzen gingen fors omlaag door zorgen over Spanje en de schuldencrisis. De prijs van Amerikaanse olie daalde 3,3 procent tot 87,78 dollar per vat en Brentolie zakte 3,1 procent. .
Mensen die blij zijn dat ze 1 euro minder betalen op een totaal van 80 euro waarvan ruim 50 euro belastingquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:50 schreef nattermann het volgende:
In Belgie betaal ik 1,57 voor de Euro95.
Ja, maar jullie belastingpatroon is ook anders. En wat jullie besparen aan brandstof, gaat op aan schokdempers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:50 schreef nattermann het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar jullie belastingpatroon is ook anders. En wat jullie besparen aan brandstof, gaat op aan schokdempers.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar jullie belastingpatroon is ook anders. En wat jullie besparen aan brandstof, gaat op aan schokdempers.
Ik ben gewoon een Nederlander en woon in Nederland maar in de grensstreek. Verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Elke euro is er weer 1 minder voor Griekelnlandquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mensen die blij zijn dat ze 1 euro minder betalen op een totaal van 80 euro waarvan ruim 50 euro belasting![]()
Tegelijk met het dalen van de olieprijs (in dollar) gaat de euro ook flink door het putje, ook dankzij het afbrokken van de euro-bubbel.
Was pas in Duitsland en betaalde daar ¤1,52 p.l.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:50 schreef nattermann het volgende:
E10 dan zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Was pas in Duitsland en betaalde daar ¤1,52 p.l.
In Brussel kon ik vorig weekend anders gewoon 1,71 aftikkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:50 schreef nattermann het volgende:
Afgelopen weken steeds super98 getanks voor 1,61 euro in Belgie.quote:
Ik heb ooit het bord "route non-degradee" gezien in Belgie...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
In Brussel kon ik vorig weekend anders gewoon 1,71 aftikken
en lol @ de schokdempers, idd, die wegen aldaar zijn echt nog niet eens 3e wereld-waardig. Man man man
Ja, ik ook zaterdagquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Gister nog eruo 95 getankt voor 1,37
Luxemburg
Leuk maar het is nog steeds schofterig veel te duur. De staat hoeft er geen flikker voor te doen en toch wordt je voor een euro per liter genaaid door de staat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Gister nog eruo 95 getankt voor 1,37
Luxemburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |